Witam,
dziś rano otrzymałam wiadomość że jutro upłynie wazność mojego konta i aby móc wykonywać połączenia mam je zasilić, doładowałam zatem moje konto już dziś, kwotą 50 zł. Okres ważności został przedłużony na 3 miesiące, jednak po jakimś czasie otrzymałam wiadomość, że moje połączenia wychodzące zostaną jutro zablokowane. Co robić ?
Doładowanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lip 2014, o 21:39
Re: Doładowanie
Jaką masz taryfę *147# ?
Jaka data jest pod kodem *100#?
Jaka data jest pod kodem *100#?
Re: Doładowanie
Taryfa to Simplus, a data : 13.10.2014r.
Re: Doładowanie
Czyli ważność jest dobra
Może sms przyszedł zanim doładowanie zostało zaksięgowane.
Może sms przyszedł zanim doładowanie zostało zaksięgowane.