Witam.
Jak długo będę czekać na aktywację i na przesłanie kodu PIN i PUK? W dniu 7 lipca odebrałam od kuriera przesyłkę.
Aktywacja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Aktywacja numeru
juraswspcywil czy kontaktowałeś się w tej sprawie z pracownikami Sklepu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 3 lip 2014, o 19:35
Re: Aktywacja numeru
Jeszcze nie. Pisałam tu wcześniej na forum, dostałam odpowiedź ze dostanę kod PIN i PUK na maila. Ale do tej pory cisza
Re: Aktywacja numeru
Tak więc prosiłabym Cię jednak o wysłanie maila do sklepu internetowego.Ewa_Plus pisze:juraswspcywil -
kody PIN i PUK możesz uzyskać (po aktywacji numeru) mailowo wysyłając pytanie na esklep@plus.pl z adresu e-mail, który był podany podczas składania zamówienia. W treści wiadomości trzeba podać numer zamówienia, którego to dotyczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ