Pomału będę się żegnał....

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
JaRabbit
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2014, o 21:38

Pomału będę się żegnał....

Post autor: JaRabbit »

Pomału zaczynam mieć dosyć sieci Plus. Po prawie 10 latach myślę o przejściu z całą rodziną do konkurencji (4 telefony) . Wkurza mnie opieszałość ( a może bałagan ) w załatwieniu czegokolwiek w plusie. W zeszłym roku robiliśmy cesję na telefonie abonamentowym. W salonie papierowo poszło wszystko łatwo,sprawnie. Fizycznie trwało to 2 miesiące i doszło do skutku dopiero po interwencji salonu w którym to było załatwiane. Ja, jako klient byłem uspokajany przez konsultantów, że wszytko jest ok., a faktura na nowe nazwisko przyjdzie po nowym okresie rozliczeniowym.Owszem, przyszła.Dopiero po 3 okresie rozliczeniowym.
Teraz wyszedł kolejny zgrzyt.Córka ma PnK i za wzorowe świadectwo, postanowiliśmy wziąć dla niej telefon w Mixie z zachowaniem dotychczasowego numeru.
I znowu.Przez telefon z konsultantem wszystko ładnie,pięknie i gładko. Kurier z telefonem miał być DO 4 dni. Po tygodniu zadzwoniłem i usłyszałem, że wszystko jest ok., a sprawa jest w toku. Dobrze, że dzieciakowi nic nie powiedziałem, bo po 4 dniach spać by już nie mogła.
Płacę za połączenie na 2601, tracę czas wysłuchując różnych reklam, po to żeby usłyszeć, że wszystko jest ok.
Tak nie powinno być.
Poradźcie coś, bo moja cierpliwość się kończy.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pomału będę się żegnał....

Post autor: Krzysiek_Plus »

JaRabbit pisze:I znowu.Przez telefon z konsultantem wszystko ładnie,pięknie i gładko. Kurier z telefonem miał być DO 4 dni. Po tygodniu zadzwoniłem i usłyszałem, że wszystko jest ok., a sprawa jest w toku. Dobrze, że dzieciakowi nic nie powiedziałem, bo po 4 dniach spać by już nie mogła.
Płacę za połączenie na 2601, tracę czas wysłuchując różnych reklam, po to żeby usłyszeć, że wszystko jest ok.
Proszę prześlij numer PESEL na który miała być zawarta umowa przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ