Pomału zaczynam mieć dosyć sieci Plus. Po prawie 10 latach myślę o przejściu z całą rodziną do konkurencji (4 telefony) . Wkurza mnie opieszałość ( a może bałagan ) w załatwieniu czegokolwiek w plusie. W zeszłym roku robiliśmy cesję na telefonie abonamentowym. W salonie papierowo poszło wszystko łatwo,sprawnie. Fizycznie trwało to 2 miesiące i doszło do skutku dopiero po interwencji salonu w którym to było załatwiane. Ja, jako klient byłem uspokajany przez konsultantów, że wszytko jest ok., a faktura na nowe nazwisko przyjdzie po nowym okresie rozliczeniowym.Owszem, przyszła.Dopiero po 3 okresie rozliczeniowym.
Teraz wyszedł kolejny zgrzyt.Córka ma PnK i za wzorowe świadectwo, postanowiliśmy wziąć dla niej telefon w Mixie z zachowaniem dotychczasowego numeru.
I znowu.Przez telefon z konsultantem wszystko ładnie,pięknie i gładko. Kurier z telefonem miał być DO 4 dni. Po tygodniu zadzwoniłem i usłyszałem, że wszystko jest ok., a sprawa jest w toku. Dobrze, że dzieciakowi nic nie powiedziałem, bo po 4 dniach spać by już nie mogła.
Płacę za połączenie na 2601, tracę czas wysłuchując różnych reklam, po to żeby usłyszeć, że wszystko jest ok.
Tak nie powinno być.
Poradźcie coś, bo moja cierpliwość się kończy.
Pomału będę się żegnał....
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2014, o 21:38
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pomału będę się żegnał....
Proszę prześlij numer PESEL na który miała być zawarta umowa przez ten formularz.JaRabbit pisze:I znowu.Przez telefon z konsultantem wszystko ładnie,pięknie i gładko. Kurier z telefonem miał być DO 4 dni. Po tygodniu zadzwoniłem i usłyszałem, że wszystko jest ok., a sprawa jest w toku. Dobrze, że dzieciakowi nic nie powiedziałem, bo po 4 dniach spać by już nie mogła.
Płacę za połączenie na 2601, tracę czas wysłuchując różnych reklam, po to żeby usłyszeć, że wszystko jest ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ