Za wysoka opłata za połączenie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2014, o 21:19
Za wysoka opłata za połączenie
W dniu dzisiejszym rozmawiałam z abonentem sieci plus ok. 1:50 godz za rozmowę pobrano mi z konta 14,46zł uważam,że niesłusznie pobrano mi pieniądze, miałam wykupiony pakiet darmowe wieczory i weekendy (ok.60min) poza tym mam 39 gr za całe połączenie w plusie. Gdyby nawet najpierw pobrano minuty z pakietu to dlaczego potem pobrano nie 39gr tylko ponad 14 zł ??? jak dotąd nigdy nie pobierano mi więcej niż 39gr a niejednokrotnie wieczorami rozmawiałam długo z "plusem"-dziś zabrano mi 60darmowych miniut i ponad 14zł . Mam trzy telefony w sieci plus od ok.10lat i jak dotąd byłam zadowolona mam nadzieję na szybkie wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i zwrot środków na konto ponieważ w zaistniałej sytuacji czuję się oszukana i czekam na wyjaśnienie - Pozdrawiam
Re: Za wysoka opłata za połączenie
zadzwoniłam na 2601 wyjaśniłam zaistniałą sytuację i mam otrzymać zwrot nienależnie pobranych środków i minut - szkoda tylko,że infolinia dla klientów jest dośc droga :(
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Jeśli masz darmowe połączenia do sieci Plus, następnym razem dzwoń na numer - 601102601
Re: Za wysoka opłata za połączenie
dziękuję -mam nadzieję,że pieniądze wrócą na konto i błąd się nie powtórzy
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Maria - tutaj już Departament Reklamacji może podjąć decyzję w sprawie zwrotu środków.
Jeśli chcesz przekażę tam Twoją sprawę. Wyślij mi tylko przez ten formularz swoje dane: imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu, którego to dotyczy (jeśli jesteś tylko użytkownikiem, to w zgłoszeniu powinien znaleźć się podpis osoby upoważnionej).
Jeśli chcesz przekażę tam Twoją sprawę. Wyślij mi tylko przez ten formularz swoje dane: imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu, którego to dotyczy (jeśli jesteś tylko użytkownikiem, to w zgłoszeniu powinien znaleźć się podpis osoby upoważnionej).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem - jak pisałam zgłosiłam na infolinii u konsultanta ,który złożył w moim imieniu reklamację.Wczoraj otrzymałam od plusa sms ,że w najbliższym czasie zostanie rozpatrzona. Mam tylko nadzieję,że ten "najbliższy czas" jest bliższy niż dalszy :) najbardziej zależy mi na szybkim zwrocie darmowych minut ponieważ nie pamiętam do kiedy były ważne i nie wiem czy zostanie wydłużona ich ważność ? pieniądze na szczęście nie tracą ważności -:)
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Maria departament reklamacji ma 30 dni mna ustosunkowanie się do Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Wczoraj o godz.22:48 otrzymałam od Plusa sms,z informacją ,że zgłoszenie nr. C00000001007210 zostało zamknięte w razie pytań proszą o knotakt pod 2601. Zwrotu pieniędzy ani minut nadal nie mam i jeszcze znów mam dzwonić aby wydać następne 2zł ??? czy to nie powinno być inaczej,że to oni dzwonią do mnie w końcu to nie moja wina,że zamiast za minutę połączenia zabrano mi za całe ? rozumiem 30 dni na rozpatrzenie ale skoro zostało zamknięte to powinno być załatwione do końca .
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Zadzwoń pod numer 601102601 jeśli masz nielimitowane połączenia z siecią Plus, to za to połączenie nic nie zapłacisz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Witaj Maria,
To jest zgłoszenie techniczne, nie reklamacja. Dział techniczny nie dokonuje zwrotu środków.Maria pisze:zgłoszenie nr. C00000001007210
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Za wysoka opłata za połączenie
Witam - przepraszam,że dopiero odpowiadam ,ale jestem na urlopie i mam problem z zasięgiem (nie z plusa :)
zadzwoniłam na nr 601102601 i dowiedziałam się ,że moja reklamacja jest jeszcze nie rozpatrzona a sms rzeczywiści był z działu technicznego -Pozdrawiam
zadzwoniłam na nr 601102601 i dowiedziałam się ,że moja reklamacja jest jeszcze nie rozpatrzona a sms rzeczywiści był z działu technicznego -Pozdrawiam