PROBLEM

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
aleks_mercy
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 lip 2014, o 23:06

PROBLEM

Post autor: aleks_mercy »

Witam.
Mam wielki problem, którego nie potrafię rozwiązać.
Ostatnio dostałam sms, że mój pakiet 1 GB za 13 zł (telefon NOKIA LUMIA 625 w taryfie MIX PLUS INTERNET LTE) został "wyłączony"... nawet nie "wykorzystany". Zdziwiłam się, gdyż pierwszy raz dostałam takiego sms. Pomyslałam sobie, że może to zmieniona treść sms od PLUSA i chodzi o to, że wykorzystałam cały transfer. Oczywiście dla bezpieczeństwa tak jak mi powiedzieli w punkcie obsługi PLUS (i tak jak robiłam każdego miesiąca), jeśli wykorzystałam wcześniej pakiet, w telefonie w opcji SIEĆ KOMÓRKOWA zmieniłam opcję TRANSMISJA DANYCH na WYŁĄCZONA, żeby nie pobierano mi zbędnych opłat.
Niestety kiedy nadszedł dzień, gdy chciałam aktywować pakiet (przy okazji doładowałam telefon za 50 zł) otrzymałam sms o treści: "Usługa niedostępna. Sprawdź 1) czy masz wymagane środki(mam) 2) czy usługa nie wyklucza się z inną 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji."- pomyślałam sobie, że na pewno muszę dezaktywować pakiet, że może o tym zapomniałam. Niestety przy dezaktywacji pojawił mi się ten sam komunikat. Myślałam, że to chwilowy błąd smsowy PLUSA, ponieważ wcześniej normalnie wykonywałam dezaktywacje i aktywacje. Chwilę poczekałam, zrobiłam kilka razy to samo co wcześniej (chyba 3 razy), za każdym razem ten sam komunikat. Z ciekawości sprawdziłam stan konta. Okazało się, że moje pieniądze zniknęły. Tak jakby za każdym razem przy dezaktywacji i aktywacji pobierano 13 zł (kwota za 1 GB), a w odpowiedzi cały czas otrzymywałam, że USŁUGA JEST NIEDOSTĘPNA.
Czuję się oszukana, pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, o 06:49 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PROBLEM

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj aleks_mercy,
- podeślij mi przez ten formularz swoje dane:
- imię i nazwisko;
- adres zamieszkania
- numer telefonu

Zarejestruję reklamację w związku zaginięciem środków z konta oraz brakiem pakietu Internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
aleks_mercy
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 lip 2014, o 23:06

Re: PROBLEM

Post autor: aleks_mercy »

Dobrze,jednak telefon jest mój,ale umowa zarejestrowana jest na mojego ojca:
WIESŁAW W.
xxxx
00-000 yyyyy

NR TELEFONU : 725 xxx yyy

W związku z tą sprawą , mam czekać na kontakt telefoniczny,odpowiedź na forum czy może mam sama się dowiadywać?
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, o 13:33 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam dane osobowe i nr telefonu
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: PROBLEM

Post autor: Ewa_Plus »

aleks_mercy - tak, Departament Reklamacji się z Tobą skontaktuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
aleks_mercy
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 23 lip 2014, o 23:06

Re: PROBLEM

Post autor: aleks_mercy »

Dziękuję bardzo za pomoc.
Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ