Zauważyłem, że pojawiła się nowa szata strony http://www.plus.pl. Muszę przyznać, że w porównaniu z poprzednią wersją wygląda ładniej, ale funkcjonalność pozostawia wiele do życzenia. Brakuje możliwości wejścia na strony ze starszymi taryfami, a może ja nie potrafię szukać - nie wiem?
Poza tym wszelkie linki wskazujące na starsze oferty przenoszą do nowej strony http://www.plus.pl/na-karte
Przykład w tym poście, gdzie ewidentnie mowa jest o taryfie Plus na Kartę, a przenosi nas do oferty PNK Więcej:
Nie jest to tylko moje spostrzeżenie, a wątek ten założyłem po przeczytaniu tej wypowiedzi:
MrKobusek pisze:(...) Prosiłbym o podanie mi najlepiej bezpośrednich kodów i kosztów przeprowadzki jako że ja tego nie potrafię znaleźć (praktycznie wszędzie otwiera mi się
"Plus na Kartę Więcej ******" w którym takiej oferty nie ma. (...)
Właśnie usiłowałam coś znaleźć - TRAGEDIA
Coraz gorsze rozmieszczenie, po co takie duże zdjęcia, ikony itp?
Dużo lepsza była strona sprzed kilku miesięcy....
I strasznie trudno znaleźć stare taryfy o czym wspomniał sl@w_es
Taka nowa moda - vide inni operatorzy :) Mnie się podoba, kwestia przyzwyczajenia. Ale nie widzę..., nie ma nigdzie aplikacji Plus internet. Strona może od dwóch godzin w sieci, mniemam, że będzie uzupełniana o braki i poprawiana.
Nowa strona jest jeszcze w trakcie budowy.
Mi też wielu rzeczy brakuje, ale dostałam zapewnienie od administratorów, że sukcesywnie ją uzupełniają.
Zatem musimy poczekać.
Nowa strona będzie lepsza niż poprzednia, przede wszystkim będzie bardziej intuicyjna. Testowałam jakiś czas temu próbną wersję i zapowiada się bardzo dobrze
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jest problem bo kilka osób w innych miejscach też opisywało swoje próby znalezienia czegokolwiek, tak jakby operator chciał 'ukryć' starsze o wiele lepsze taryfy i wszędzie tylko te 'więcej'
Zakładka doładowań powinna być na 'wierzchu' i ładuje się to wszystko o wiele dłużej .....
Ewa_Plus pisze:Nowa strona jest jeszcze w trakcie budowy. (...)
Jeśli strona jest jeszcze w trakcie budowy to może należało wstrzymać się z jej udostępnieniem? Po co komuś produkt z którego nic nie wynika? No chyba, że to celowe działanie mające na celu upowszechnienie jedynych i słusznych taryf Więcej....
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Najwięcej błędów wyłapią użytkownicy, a nie beta testerzy. Dlatego administratorzy robią update-y, dlatego producenci telefonów udostępniają aktualizacje z poprawkami.
z pewnością masz rację, ale od strony www z której większość użytkowników oczekuje konkretnych informacji należy oczekiwać profesjonalizmu, a nie doświadczeń i oczekiwania operatora na zgłoszenia co tam jeszcze nie działa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Pytałam adimnów o te "braki". To co w tej chwili mamy - to stan przejściowy. Niebawem wszystko zostanie załadowane. Za te chwilowe utrudnienia bardzo przepraszamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
błędy rzeczywiście wyłapią internauci no ale wchodzę nas stronę w ofertę i do wyboru przenoszę numer albo nowy numer a gdzie oferta dla już istniejących klientów? zgłosiłem to również podczas rozmowy telefonicznej i konsultant, który podobno wrócił właśnie ze szkolenia na temat nowej strony przyznał mi rację, że nie widzi takiej funkcji.