Transfer a kod *121#

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
bachubachu
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 lip 2014, o 17:50

Transfer a kod *121#

Post autor: bachubachu »

Witam. Wczoraj przedłużyłam umowę i pojawił się nietypowy problem.

Korzystam z Internetu w ramach pakietu i wszystko jest w porządku, normalnie brany jest transfer. Gdy sprawdzam sposobem *121# jaka ilość danych pozostała, jest ona bez zmian. Ubytek mogę zobaczyć dopiero po wyłączeniu i włączeniu telefonu oraz ponownym użyciu kodu *121#. Wcześniej mogłam kontrolować to na bieżąco, taka zmiana pojawiła się dopiero wraz z nową umową. W czym tkwi problem? A może to po prostu normalne?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Transfer a kod *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj bachubachu,

sprawdzenia pozostałych jednostek, należy dokonać po wyłączeniu transmisji danych. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bachubachu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 lip 2014, o 17:50

Re: Transfer a kod *121#

Post autor: bachubachu »

dziękuję bardzo za wyjaśnienie! :)
ODPOWIEDZ