Witam. Wczoraj przedłużyłam umowę i pojawił się nietypowy problem.
Korzystam z Internetu w ramach pakietu i wszystko jest w porządku, normalnie brany jest transfer. Gdy sprawdzam sposobem *121# jaka ilość danych pozostała, jest ona bez zmian. Ubytek mogę zobaczyć dopiero po wyłączeniu i włączeniu telefonu oraz ponownym użyciu kodu *121#. Wcześniej mogłam kontrolować to na bieżąco, taka zmiana pojawiła się dopiero wraz z nową umową. W czym tkwi problem? A może to po prostu normalne?
Transfer a kod *121#
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 lip 2014, o 17:50
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Transfer a kod *121#
Witaj bachubachu,
sprawdzenia pozostałych jednostek, należy dokonać po wyłączeniu transmisji danych. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
sprawdzenia pozostałych jednostek, należy dokonać po wyłączeniu transmisji danych. Temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 lip 2014, o 17:50
Re: Transfer a kod *121#
dziękuję bardzo za wyjaśnienie! :)