Wysłane.Joanna_Plus pisze:komunista,
prześlij mi proszę przez ten formularz adres e-mail, który został podany podczas wysyłania zapytania oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.
Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 mar 2017, o 10:23
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
komunista,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru do plush z a2 czekam 3 dzień nie dziala
Witam.
Z wielką radością pod koniec marca zgłaszałem wniosek o przeniesienie numeru do Plusha. Niestety gdy nadszedł wyznaczony przeze mnie dzień przeniesienia numeru tj. 14.04.2017 moja stara karta w a2mobile straciła zasięg zaś nowa karta z Plusha jej nie otrzymała. Nie pierwszy raz w życiu przenoszę numer (i wiem ze są święta), ale nikt nie jest w stanie mi pomoc - telefoniczne BOK na początku kazali czekać 24 godziny poczekałem choć wydawało się to dziwne. Odpowiedz na maila ze strony kontaktowej Plusha też nie przyszła. Są święta fajnie się odpoczywa bez telefonu choć nie tak się umówiliśmy we wniosku o przeniesienie numeru. Początkowo byłem mocno zauroczony niską ceną dla przenoszących numer w obecnej ofercie Plusha, ale teraz czar pryska - 3 dzień nie mam swojego numeru. Może na forum jest ktoś w stanie pomoc? Podam co potrzeba. Jak na razie pomimo, że mam internet z Plusa który mogę każdemu polecić niestety procedury przeniesienia numeru nie polecę w tej firmie jak dzwonisz do BOK to nikt nic nie wie. :(
Z wielką radością pod koniec marca zgłaszałem wniosek o przeniesienie numeru do Plusha. Niestety gdy nadszedł wyznaczony przeze mnie dzień przeniesienia numeru tj. 14.04.2017 moja stara karta w a2mobile straciła zasięg zaś nowa karta z Plusha jej nie otrzymała. Nie pierwszy raz w życiu przenoszę numer (i wiem ze są święta), ale nikt nie jest w stanie mi pomoc - telefoniczne BOK na początku kazali czekać 24 godziny poczekałem choć wydawało się to dziwne. Odpowiedz na maila ze strony kontaktowej Plusha też nie przyszła. Są święta fajnie się odpoczywa bez telefonu choć nie tak się umówiliśmy we wniosku o przeniesienie numeru. Początkowo byłem mocno zauroczony niską ceną dla przenoszących numer w obecnej ofercie Plusha, ale teraz czar pryska - 3 dzień nie mam swojego numeru. Może na forum jest ktoś w stanie pomoc? Podam co potrzeba. Jak na razie pomimo, że mam internet z Plusa który mogę każdemu polecić niestety procedury przeniesienia numeru nie polecę w tej firmie jak dzwonisz do BOK to nikt nic nie wie. :(
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2017, o 09:30 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj oskarosi,
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) karta SIM loguje się do sieci?
jak aktualnie wygląda sytuacja? Po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) karta SIM loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj @Joanna_Plus , telefon dalej nie działa. Mija 5 dzień - miało być max 24godzin! Zgłoszone są podobno dwa ponaglenia na infolinii BOK o nr : REQ000000213772 i 000000213894 jednak bez żadnego skutku , była też pisana wiadomość przez e-mail BOK 170415-000328 które również pozostaje bez odpowiedzi i pomocy.
Proszę o szybką pomoc, dziś jest dzień roboczy ja potrzebuje pilnie tego telefonu.
Proszę o szybką pomoc, dziś jest dzień roboczy ja potrzebuje pilnie tego telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
przepraszam, że tak długo to trwa . Sprawę przekazałam dalej.
przepraszam, że tak długo to trwa . Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ile jeszcze muszę czekać? Dziś mija 5 dzień... z czym jest problem? Kiedy zostanie to rozwiązane? Mam przed sobą wniosek który drukuje salon i jest na nim informcja : "Wyrażam zgodę na przerwę w działąniu w świadczeniu usług telekomunikacyjnych nie dłużsża niż 24 godziny [...]" - mija 5 dzień i nie mam możliwości dzwonienia.Joanna_Plus pisze:oskarosi,
przepraszam, że tak długo to trwa . Sprawę przekazałam dalej.
Może wybiorę się do innej sieci i szybciej załatwię temat o przeniesienie numeru? Tylko w jaki sposób oni to zrobią skoro ten numer "wisi w powietrzu" pewnie nie widnieje w systemie Plus a tym bardziej w systemie poprzedniego operatora.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Można liczyć na jakąś informację do końca dnia roboczego? Na prawdę już mam dosyć czekania i jestem zdeterminowany zlożyć wniosek o przeniesienie tego numeru do innej sieci.Joanna_Plus pisze:oskarosi,
jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
tak jak obiecałam jeżeli tylko otrzymam informacje odnośnie tej sprawy - od razu napiszę.
tak jak obiecałam jeżeli tylko otrzymam informacje odnośnie tej sprawy - od razu napiszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
przeloguj proszę telefon.
Edycja: prośba o weryfikację działania karty i informację zwrotną.
przeloguj proszę telefon.
Edycja: prośba o weryfikację działania karty i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Tak dokładnie dziękuje Ci za informację - teraz działa nie trzeba było resetować telefonu, zasięg jest. LTE trzeba specjalnie włączyć dla iPhone ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
Jeżeli chodzi o LTE, to sama usługa powinna być już włączona na koncie numeru i widoczna pod kodem *101#.
Ufff - kamień z serca .oskarosi pisze:teraz działa
Jeżeli chodzi o LTE, to sama usługa powinna być już włączona na koncie numeru i widoczna pod kodem *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Usługa OK, konieczna była ręczna zmiana w ustawieniach APN. Czy APN dla MMS to również plus czy mms ?Joanna_Plus pisze:oskarosi,Ufff - kamień z serca .oskarosi pisze:teraz działa
Jeżeli chodzi o LTE, to sama usługa powinna być już włączona na koncie numeru i widoczna pod kodem *101#.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
MMS.oskarosi pisze:Czy APN dla MMS to również plus czy mms ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ