Pytam, ponieważ nie wiem po co tak skomplikowane działania...zif pisze:numer obecnie jest przenoszony z Plusa do innej sieci, żeby można było przenieść go z powrotem
Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
zif,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Bo Plus jest uprzejmy komplikować sprawę, i przy konwersji z prepaida na mix nie działa Ja+Ty, a przy przeniesieniu numeru - już tak. Dla klienta w sumie problem niewielki - przyjedzie dwóch kurierów, a nie jeden.
MNP daje jeszcze jeden bonus, ale to już przemilczę, bo nie ma co takich informacji rozpowszechniać.
MNP daje jeszcze jeden bonus, ale to już przemilczę, bo nie ma co takich informacji rozpowszechniać.
Problem z przeniesieniem numeru z Virgin do Plusa na Kartę
Witam.
W zeszły wtorek (4.07.2017) postanowiliśmy przejść do Waszej sieci. Przeniesienie miało nastąpić najpóźniej po 24 godzinach. Do tej pory mam nieaktywną kartę. Nie wiem ile razy już zgłaszałem problem, każdy z konsultantów mówił co innego. Dopiero w sobotę miła Pani poinformowała mnie, że jedno zgłoszenie dotyczyło złego numeru karty sim i faktycznie porównałem numer z plastiku z tym z formularzu rejestracyjnym i jest pomyłka. Wybrałem się do punktu, w którym zgłaszane było przejście do sieci Plus i Pani przyjęła zgłoszenie o numerze REQ 000000253769. W poniedziałek 10.07 zadzwoniłem znowu do BOK i Pan powiedział mi, że w tym samym dniu o godzinie 9:06 zgłoszenie zostało wysłane równocześnie informując mnie, że z Virginem są pewne problemy. Już tydzień czasu jestem bez możliwości dzwonienia i obsługi banku. Czy naprawdę w XXI takie rzeczy się dzieją?
W zeszły wtorek (4.07.2017) postanowiliśmy przejść do Waszej sieci. Przeniesienie miało nastąpić najpóźniej po 24 godzinach. Do tej pory mam nieaktywną kartę. Nie wiem ile razy już zgłaszałem problem, każdy z konsultantów mówił co innego. Dopiero w sobotę miła Pani poinformowała mnie, że jedno zgłoszenie dotyczyło złego numeru karty sim i faktycznie porównałem numer z plastiku z tym z formularzu rejestracyjnym i jest pomyłka. Wybrałem się do punktu, w którym zgłaszane było przejście do sieci Plus i Pani przyjęła zgłoszenie o numerze REQ 000000253769. W poniedziałek 10.07 zadzwoniłem znowu do BOK i Pan powiedział mi, że w tym samym dniu o godzinie 9:06 zgłoszenie zostało wysłane równocześnie informując mnie, że z Virginem są pewne problemy. Już tydzień czasu jestem bez możliwości dzwonienia i obsługi banku. Czy naprawdę w XXI takie rzeczy się dzieją?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, o 11:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj ultrastal,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, numer seryjny otrzymanej karty SIM oraz adres punktu, w którym wniosek o przeniesienie numeru został złożony.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, numer seryjny otrzymanej karty SIM oraz adres punktu, w którym wniosek o przeniesienie numeru został złożony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Wszystko działa jak należy, dziękuję:)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
ultrastal,
to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam
19 lipca przeniosłem numer z Klucz mobile do Plus, tego samego dnia otrzymałem sms, że dotychczasowy operator wydał zgodę na przeniesienie numeru w ustalonym terminie czyli 1 dzień roboczy tak jak jest we wniosku. Do dziś numer jest cały czas aktywny w Klucz. W piątek 21 lipca zadzwoniłem do BOK Klucz i powiedziano mi, że u nich numer jest zwolniony, a że pracują na infrastrukturze Plusa to należy problem zgłosić do działu technicznego Plus. W sobotę zadzwoniłem na infolinie Plus podałem numer telefonu, numer karty sim (numer jest oczywiście poprawny z tym wpisanym na wniosku). Wytłumaczyłem o co chodzi i po 18 minutach słuchania melodyjki miła pani oświadczyła, że przekazała zgłoszenie dalej do działu technicznego i należy czekać.
- Jak długo?
- w zależności od liczby zgłoszeń aż przyjdzie kolej na pańskie zgłoszenie.
Tak to mniej więcej na koniec brzmiało.
Dziś w poniedziałek o godzinie 11.29 otrzymałem sms od sieci Plus:
Byłbym bardzo wdzięczny za przyjrzenie się mojej sprawie bo nie wiem czy mam doładowywać jeszcze Klucz i czy ten numer zostanie przeniesiony?
19 lipca przeniosłem numer z Klucz mobile do Plus, tego samego dnia otrzymałem sms, że dotychczasowy operator wydał zgodę na przeniesienie numeru w ustalonym terminie czyli 1 dzień roboczy tak jak jest we wniosku. Do dziś numer jest cały czas aktywny w Klucz. W piątek 21 lipca zadzwoniłem do BOK Klucz i powiedziano mi, że u nich numer jest zwolniony, a że pracują na infrastrukturze Plusa to należy problem zgłosić do działu technicznego Plus. W sobotę zadzwoniłem na infolinie Plus podałem numer telefonu, numer karty sim (numer jest oczywiście poprawny z tym wpisanym na wniosku). Wytłumaczyłem o co chodzi i po 18 minutach słuchania melodyjki miła pani oświadczyła, że przekazała zgłoszenie dalej do działu technicznego i należy czekać.
- Jak długo?
- w zależności od liczby zgłoszeń aż przyjdzie kolej na pańskie zgłoszenie.
Tak to mniej więcej na koniec brzmiało.
Dziś w poniedziałek o godzinie 11.29 otrzymałem sms od sieci Plus:
Jest godzina 17 a mój telefon oczywiście cały czas działa tylko że cały czas w Kluczu a nie w Plusie.Informujemy, że zgłoszenie numer GCTR0022047 zostało zamknięte...
Byłbym bardzo wdzięczny za przyjrzenie się mojej sprawie bo nie wiem czy mam doładowywać jeszcze Klucz i czy ten numer zostanie przeniesiony?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ok wysłane
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mikemc,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuje Pani Joanno wszystko działa, jestem w Plusie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mikemc,
to bardzo dobra wiadomość . Ślicznie dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
to bardzo dobra wiadomość . Ślicznie dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Pani Joanno 3 sierpnia przenosiłem drugi numer telefonu również z klucz i ta sama sytuacja co wcześniej. Pisałem przez bok.plusgsm.pl numer odwołania: 170805-000321 i dziś patrzę a tam stan zmienił się na rozwiązany, a ja nadal jestem w kluczu.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mikemc,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do odpowiedniego działu.
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Już wszystko działa dziękuje.