Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 kwie 2017, o 09:12
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Joanna_Plus proszę Cię znów o pomoc. Ja nie wiem chyba ta Wasza sieć nie jest mi pisana.
Zgłosiłem przez infolinię na szybko problem o nr 14669506 - dokonałem aktywacji pakietu za 12,50 dla przenoszących numer kodem ze strony plushbezlimitu : *136*11*07# . Pakiet zaaktywował się lecz bez internetu 10GB i pobrało z mojego konta te ostatnie kilka groszy z doładowania. Pan twierdzi że mam czekać 30 dni na przetworzenie reklamacji. Na Boga nikt tego od ręki nie przetworzy? Jestem nowym klientem i takie schody. Nie zrobiłem nic co mogłoby być źle, wbiłem wszystkie kody zaraz po doładowaniu lecz nie otrzymałem aktywacji należnego mi pakietu internetowego 10GB. Prosze ponownie o pomoc.
Zgłosiłem przez infolinię na szybko problem o nr 14669506 - dokonałem aktywacji pakietu za 12,50 dla przenoszących numer kodem ze strony plushbezlimitu : *136*11*07# . Pakiet zaaktywował się lecz bez internetu 10GB i pobrało z mojego konta te ostatnie kilka groszy z doładowania. Pan twierdzi że mam czekać 30 dni na przetworzenie reklamacji. Na Boga nikt tego od ręki nie przetworzy? Jestem nowym klientem i takie schody. Nie zrobiłem nic co mogłoby być źle, wbiłem wszystkie kody zaraz po doładowaniu lecz nie otrzymałem aktywacji należnego mi pakietu internetowego 10GB. Prosze ponownie o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
sprawa przekazana.
sprawa przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
@Joanna_Plus Widzę że usługi zostały zreaktywowane poprawnie - internet pojawił się i opłaty nie są naliczane , dziękuje. Wbijałem jeszcze kod na roczną ważność konta niestety logując się do PlusOnline mam ważne konto do 27.04.2017 można prosić o poprawkę? To chyba ostatnia sprawa :) Ehh o wszystko się trzeba upominać :(
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Po włączeniu RWK musisz jeszcze zasilić konto za minimum 5zł, masz na to 30 dni od aktywacji RWK, 5zł oczywiście zostaje na koncie.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi, a tak z ciekawości: czy salon skasował cię za kartę sim i jeśli tak to ile?
electro spiro contra zanzarra
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Weź nie mów takich rzeczy :) czytałem tutaj że takie cuda mają miejsce :) ale nie, salon nic nie skasował mnie za kartę SIm:) wyśmiałbym ich.. większość sieci jakoś potrafi wysyłać kuriera do domu na swój koszt z kartą SIM tylko w Polkomtelu musiałem iść i odstać swoje aby przenieść ten numer. W dodatku za pierwszym razem Pan z salonu pomylił dane we wniosku więc byłem tam wytrwale dwukrotnie :) a potem spotkało mnie to co widzicie na forum - 5 dni bez aktywnego telefonu:)spiro pisze:oskarosi, a tak z ciekawości: czy salon skasował cię za kartę sim i jeśli tak to ile?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Początek kiepski, oby dalej było lepiej.
RWK już działa?
Pamiętaj o promocji "5 doładowanie gratis".
RWK już działa?
Pamiętaj o promocji "5 doładowanie gratis".
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
oskarosi,
oskarosi pisze:Wbijałem jeszcze kod na roczną ważność konta niestety logując się do PlusOnline mam ważne konto do 27.04.2017
Po aktywacji usługi nastąpiło zasilenie konta?patryk7588 pisze:Po włączeniu RWK musisz jeszcze zasilić konto za minimum 5zł, masz na to 30 dni od aktywacji RWK, 5zł oczywiście zostaje na koncie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:58
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam,
Przeszedłem z sieci Orange..do Plusa..karta z orange juz nieaktywna..przekładam nową z plusa..lecz ta od kilku dni się nieaktywowała, co robić?
Przeszedłem z sieci Orange..do Plusa..karta z orange juz nieaktywna..przekładam nową z plusa..lecz ta od kilku dni się nieaktywowała, co robić?
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2017, o 10:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj copperhead90,
proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i dokonaj weryfikacji czy nadal karta SIM nie loguje się do sieci. Jeżeli tak będzie, to prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i dokonaj weryfikacji czy nadal karta SIM nie loguje się do sieci. Jeżeli tak będzie, to prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Taryfa Nowy Plush
Witam. Poniższa sprawa dotyczy osoby, której udzielam pomocy w rozwiązaniu sprawy. Dzisiaj w salonie Plusa złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Plusha na Kartę. Pan konsultant poprosił ode mnie 10zł za wydanie karty SIM (z tego co już czytałem to karta jest za 0zł). Na wniosku nie mam takiej informacji, że te 10zł wpłaciłem a o jakiś dowód wpłaty nie poprosiłem. Co mam zrobić żeby te pieniądze odzyskać?
Mam jeszcze pytanie dotyczące terminów przeniesienia numeru. Otrzymałem informację, że numer w Plushu mogę mieć najwcześniej za tydzień. Tu chyba też coś się nie zgadza (obecnie numer jest w prepaid) ale w takiej sytuacji poprosiłem o przeniesienie numeru na 04.05 ze względu na wyjazd za granicę. Temat terminów przeniesienia proszę potraktować jako luźne pytanie.
Mam jeszcze pytanie dotyczące terminów przeniesienia numeru. Otrzymałem informację, że numer w Plushu mogę mieć najwcześniej za tydzień. Tu chyba też coś się nie zgadza (obecnie numer jest w prepaid) ale w takiej sytuacji poprosiłem o przeniesienie numeru na 04.05 ze względu na wyjazd za granicę. Temat terminów przeniesienia proszę potraktować jako luźne pytanie.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2017, o 14:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesiono posty do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono posty do właściwego wątku.
Re: Taryfa Nowy Plush
10zł - jakiś nowy cennik.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj abberline,
reklamację w tej sprawie może złożyć właściciel numeru. Informacje jak tego dokonać znajdują się w naszym FAQ.
reklamację w tej sprawie może złożyć właściciel numeru. Informacje jak tego dokonać znajdują się w naszym FAQ.
Jak to zostało uargumentowane? O tryb przeniesienia decydujesz samodzielnie.abberline pisze:Otrzymałem informację, że numer w Plushu mogę mieć najwcześniej za tydzień.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Konsultant odpowiedział, że będzie problem ze zgodą na przeniesienie numeru po stronie sieci P4. Tymczasem informację od PLAY o zgodzie otrzymałem godzinę później od wyjścia z salonu. Na dodatek w miejscu gdzie pracownik miał podpisać się czytelnie, wstawił parafkę. Na pieczątce nie ma imienia i nazwiska tego Pana.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
abberline,
Trudno mi powiedzieć co pracownik miał na myśli.abberline pisze:Konsultant odpowiedział, że będzie problem ze zgodą na przeniesienie numeru po stronie sieci P4.
Pieczątka jest punktu. Pracownicy nie mają "imiennych" pieczątek.abberline pisze:Na pieczątce nie ma imienia i nazwiska tego Pana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ