Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 74
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Mam pytanie odnośnie promocji 50% taniej przez 3 miesiące po przejściu na ofertę Nowy Plush.
W przypadku, gdy numer zostanie poprawnie przeniesiony i uruchomię nową kartę SIM w telefonie, jednak nie dokonam jej aktywacji, czyli ani nie wyślę SMS, ani nigdzie nie zadzwonię - to czy promocja z rabatem rozpocznie swój bieg z dniem przeniesienia numeru, czy z dniem dokonania aktywacji karty w sieci?
W przypadku, gdy numer zostanie poprawnie przeniesiony i uruchomię nową kartę SIM w telefonie, jednak nie dokonam jej aktywacji, czyli ani nie wyślę SMS, ani nigdzie nie zadzwonię - to czy promocja z rabatem rozpocznie swój bieg z dniem przeniesienia numeru, czy z dniem dokonania aktywacji karty w sieci?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Johny,
Tak:Johny pisze:czy promocja z rabatem rozpocznie swój bieg z dniem przeniesienia numeru
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... f63458cbd24. Rabat przyznawany jest za 3 pierwsze okresy ważności promocji i może zostać udzielony w ciągu 97 dni od chwili aktywacji numeru w sieci Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Doprecyzowując: rozumiem, że mogę dokonać aktywacji promocji kolejno 30 dni po przeniesieniu, 60 dni po przeniesieniu i 90 dni po przeniesieniu, a rabat 50% zostanie przyznany?4. Rabat przyznawany jest za 3 pierwsze okresy ważności promocji i może zostać udzielony w ciągu 97 dni od chwili aktywacji numeru w sieci Plus.
Nie muszę uruchamiać żadnej promocji przez pierwszy miesiąc?
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Johny,
- zgadza się. Ważne aby wyrobić się w ciągu tych 97 dni z 3-krotną aktywacją promocji.
- zgadza się. Ważne aby wyrobić się w ciągu tych 97 dni z 3-krotną aktywacją promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Przeniosłem numer z datą na 04.05.17 z Play. Karta Play już nie działa a Plush jeszcze nie. Telefon był resetowany. Wniosek złożony 25.04.17. Czy to możliwe, że konsultant w salonie wysłał konktretną datę do Play, że od 04.05.17 mają już wyłączyć? Na wniosku nie ma konkretnej daty tylko 7 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. No nawet wliczając dni wolne to coś tu nie gra. Podejrzewam, że konsultant w salonie nie umie posługiwać się kalendarzem. Niestety osoba przenosząca numer nie dopilnowała pracownika. Proszę o pomoc co robić dalej. Czy w wypadku nie działającej jutro karty już to reklamować czy czekać do 08.05.17 zgodnie z tymi siedmioma dniami roboczymi? Widziałem już w tym wątku podobny przypadek nie działającej karty przez kilka dni. Myślę, że to mogła być podobna sytuacja.
Przez tego pracownika osoba przenosząca numer traci tylko pieniądze. Najpierw 10zł za wydanie karty SIM, następnie, że na jutro się nie da przenieść to jakiś pakiet na tydzień trzeba było wykupić żeby mieć kontakt a teraz znowu. Reasumując promocja za przeniesienie jedynie pokryje te koszty. Przepraszam, że już przestałem pisać merytorycznie ale ręce opadają co za pracownicy w tych salonach się zdarzają i robią firmie taką a nie inną renomę.
Przez tego pracownika osoba przenosząca numer traci tylko pieniądze. Najpierw 10zł za wydanie karty SIM, następnie, że na jutro się nie da przenieść to jakiś pakiet na tydzień trzeba było wykupić żeby mieć kontakt a teraz znowu. Reasumując promocja za przeniesienie jedynie pokryje te koszty. Przepraszam, że już przestałem pisać merytorycznie ale ręce opadają co za pracownicy w tych salonach się zdarzają i robią firmie taką a nie inną renomę.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
abberline,
- kiedy przestała działać Ci karta w Play?
- kiedy przestała działać Ci karta w Play?
- czy przenosiłeś numer do oferty na kartę, czy mix? Opłata 10 zł za kartę SIM pobierana jest tylko w przypadku oferty mix i stanowi początkowe saldo środków na koncie.abberline pisze:Najpierw 10zł za wydanie karty SIM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Karta przestała działać dzisiaj po północy. Numer był przeniesiony z prepaid do prepaid. W sprawie tych 10zł poszła tydzień temu reklamacja, czekam na rozpatrzenie.
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
abberline,
- jeśli poprzedni operator wyłączył numer dzisiaj, to jutro powinien już działać na naszej karcie SIM.
W sprawie tych 10 zł - czy posiadasz może numer zgłoszenia?
- jeśli poprzedni operator wyłączył numer dzisiaj, to jutro powinien już działać na naszej karcie SIM.
W sprawie tych 10 zł - czy posiadasz może numer zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Tak, posiadam numer zgłoszenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
abberline,
podaj proszę numer tego zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
podaj proszę numer tego zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Nr zgłoszenia: 170425-001804.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
abberline,
dziękuję za numer zgłoszenia.
dziękuję za numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Karta SIM nadal nie jest aktywna. Tak jak już wcześniej pisałem myślę, że pracownik salonu wysłał do PLAY konkretną datę a na wniosku pomylił liczbę dni roboczych. Proszę o potwierdzenie czy taka sytuacja jest możliwa?
EDIT:
Przy okazji kontaktu z BOKiem w sprawie reklamacji dotyczącej pobrania opłaty za wydanie karty SIM wyszło, że trzeba udać się ponownie do salonu, ponieważ Pan wydający kartę pomylił się w przepisywaniu jej numeru na wniosek o przeniesienie i dlatego karta nie działa. Nie mam salonu w mojej miejscowości i muszę specjalnie jechać. Pracownik salonu popełnił mnóstwo błędów i naraził na dodatkowe koszty klienta. W związku z tym proszę o wsparcie specjalistów Plusa przy uzyskaniu jakiejś rekompensaty.
EDIT:
Przy okazji kontaktu z BOKiem w sprawie reklamacji dotyczącej pobrania opłaty za wydanie karty SIM wyszło, że trzeba udać się ponownie do salonu, ponieważ Pan wydający kartę pomylił się w przepisywaniu jej numeru na wniosek o przeniesienie i dlatego karta nie działa. Nie mam salonu w mojej miejscowości i muszę specjalnie jechać. Pracownik salonu popełnił mnóstwo błędów i naraził na dodatkowe koszty klienta. W związku z tym proszę o wsparcie specjalistów Plusa przy uzyskaniu jakiejś rekompensaty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
abberline,
wyjaśniamy sprawę.
wyjaśniamy sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dziękuję. Dla uaktualnienia informacji: osoba przenosząca ten numer jest w drodze do punktu Plusa w celu otrzymania właściwej karty SIM.
UPDATE:
Sprawa została rozwiązana w salonie w ten sposób, że wniosek poprawiony dojdzie pocztą a numer karty SIM w systemie jest już poprawiony i numer już jest aktywny w sieci Plus. Co do opłaty 10zł za wydanie karty to konsultant dostał do wyboru albo wystawić fakturę z datą dnia złożenia wniosku albo zwrot pieniędzy. Oddał pieniądze więc tę reklamację można anulować. Co do rekompensaty to dalej podtrzymuje prośbę. Dziękuję za wsparcie specjalistów tu na forum.
UPDATE:
Sprawa została rozwiązana w salonie w ten sposób, że wniosek poprawiony dojdzie pocztą a numer karty SIM w systemie jest już poprawiony i numer już jest aktywny w sieci Plus. Co do opłaty 10zł za wydanie karty to konsultant dostał do wyboru albo wystawić fakturę z datą dnia złożenia wniosku albo zwrot pieniędzy. Oddał pieniądze więc tę reklamację można anulować. Co do rekompensaty to dalej podtrzymuje prośbę. Dziękuję za wsparcie specjalistów tu na forum.