Rozwiązanie Umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 20:30
Rozwiązanie Umowy
Witam, zawarłem umowę z Plusem przez telefon. Taryfa Mix 6 ( Mix30 TM - elastyczny30/60 ) wraz z telefonem Plus Kazam 4. Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość rezygnacji z umowy ? Tylko, że nr aktywny jest już z miesiąc, a mi nie pasuję taka umowa. Wszystko jest zapakowane nic nie otwarte oprócz karty. Czy są jakieś kary za to ? Umowa była podpisana z kurierem, który przywiózł paczkę z dniem 01.07.2014. Da się coś na to zaradzić?
Re: Rozwiązanie Umowy
Jeśli zerwiesz umowę, zapłacisz karę, mniej więcej tyle, ile masz doładowań do końca umowy.
Re: Rozwiązanie Umowy
Można odstąpić od umowy zawartej na odległość ale w ciągu 10dni.
Teraz musiałbyś zapłacić karę co się nie opłaca. Lepiej wykonać wszystkie doładowania.
Teraz musiałbyś zapłacić karę co się nie opłaca. Lepiej wykonać wszystkie doładowania.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 20:30
Re: Rozwiązanie Umowy
Tak, tylko ja mam 18 lat, na praktykach zarabiam 160 zł i zostaje mi tylko 3 zł z całej wypłaty bo jeszcze mam internet z Orange i Telefon. Ale dzięki za odpowiedź
Re: Rozwiązanie Umowy
A co to kogo obchodzi ile masz lat i jakie dochody. Podpisałeś umowę i trzeba sie z niej wywiązać
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 sie 2014, o 20:30
Re: Rozwiązanie Umowy
No też racja. Dzięki za odp :) jednak będę musiał się męczyć z tym xD
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie Umowy
Witaj lukaszenko383,
jeżeli umowa jest zawarta na odległość, na osobę indywidualną i nie było wyrażonej zgody na wcześniejszą aktywację, to w przeciągu 10 dni, można od niej odstąpić.
jeżeli umowa jest zawarta na odległość, na osobę indywidualną i nie było wyrażonej zgody na wcześniejszą aktywację, to w przeciągu 10 dni, można od niej odstąpić.
Jeżeli podpisanie zobowiązania odbyło się z początkiem lipca, to jest już na to za późno. W tej chwili zerwanie umowy, będzie skutkowało naliczeniem kary z tytułu niedotrzymania warunków umowy.lukaszenko383 pisze:Umowa była podpisana z kurierem, który przywiózł paczkę z dniem 01.07.2014.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie Umowy
A ja mam nastepujące pytanie :
W tym momencie mija praktycznie 24 godziny kiedy nie ma zasiegu waszej sieci w okolicach Brodnicy.
Jeśli plus nie jest w stanie zapewnic nam użytkownikom dostępu do sieci to czy my możemy odstąpić od umowy ?
Rozumiem nagłe awarie gdzie brak jest dostepu do sieci przez 2-3 godz ale nie cały dzień i noc ;)
To już jest żenujące...
Nie po to płacimy abonamenty i inne opłąty żeby nie można było wykonywać połączeń ;)
pozdrawiam :)
W tym momencie mija praktycznie 24 godziny kiedy nie ma zasiegu waszej sieci w okolicach Brodnicy.
Jeśli plus nie jest w stanie zapewnic nam użytkownikom dostępu do sieci to czy my możemy odstąpić od umowy ?
Rozumiem nagłe awarie gdzie brak jest dostepu do sieci przez 2-3 godz ale nie cały dzień i noc ;)
To już jest żenujące...
Nie po to płacimy abonamenty i inne opłąty żeby nie można było wykonywać połączeń ;)
pozdrawiam :)
Re: Rozwiązanie Umowy
Nie możesz odstąpić od umowy, ale możesz składać reklamację. Szczegóły w regulaminie RŚUT.
Paragraf 5 - Odpowiedzialność
Paragraf 5 - Odpowiedzialność
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie Umowy
motyl1607,
w dniu wczorajszym w województwie kujawsko-pomorskim występowały problemy z zasięgiem. Aktualnie utrudnienia nie powinny już występować. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
w dniu wczorajszym w województwie kujawsko-pomorskim występowały problemy z zasięgiem. Aktualnie utrudnienia nie powinny już występować. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ