"puste" wiadomości z nr. 119119
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 86
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lis 2013, o 23:24
- Lokalizacja: Podkarpacie/Mazowsze
"puste" wiadomości z nr. 119119
Witam, jak w temacie. Smsy przychodzą, ale poza numerem nadawcy, datą i godziną niczego więcej nie widać. Poproszę Specjalistów Plusa o kontakt celem sprawdzenie nr mojej mamy, model telefonu Nokia 100. Plus na kartę, zarejestrowany. Najlepiej byłoby, gdyby ktoś podesłał link do kontaktu.
Doprecyzowując dodam, że te wiadomości nie są spamem, chodzi o wiadomości, które otrzymuje się po wysłaniu krótkiego kodu, czy po doładowaniu. Pozdrawiam.
Doprecyzowując dodam, że te wiadomości nie są spamem, chodzi o wiadomości, które otrzymuje się po wysłaniu krótkiego kodu, czy po doładowaniu. Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Witaj art,
wiadomości te dotyczą sprawdzenia stanu usług/pakietów/promocji?
wiadomości te dotyczą sprawdzenia stanu usług/pakietów/promocji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Tak, przepraszam, niejasno się wyraziłem, vide: edit mojego wpisu powyżej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
art,
a od kiedy tak się dzieje? Wcześniej wiadomości docierały poprawnie?
a od kiedy tak się dzieje? Wcześniej wiadomości docierały poprawnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Wcześniej docierały poprawnie, niestety nie umiem wskazać terminu, nawet przybliżonego, od kiedy problem się pojawił. Może to wina karty SIM (chyba kilkunastoletnia już), bo telefon taty (ten sam model, też Plus na kartę, ale karta SIM z krótkim stażem) działa bez problemów. Smsy z promocjami są kompletne, natomiast te potwierdzające doładowania, zmiany na koncie, dotyczące sprawdzania usług docierają puste. Jeśli wymiana karty byłaby bezpłatna (początkowe cyfry nru na karcie to 91 99 3...), mogę spróbować wymienić na nową. Pozdrawiam.
Edit:
Czy w każdym Punkcie Plusa można wymienić kartę? Czy tutaj można?
http://www.plus.pl/znajdz-salon
ul. Mickiewicza 4, Brzozów
tel: (13) 497 10 50 , fax:(13) 497 10 51
11.86 km
Edit:
Czy w każdym Punkcie Plusa można wymienić kartę? Czy tutaj można?
http://www.plus.pl/znajdz-salon
ul. Mickiewicza 4, Brzozów
tel: (13) 497 10 50 , fax:(13) 497 10 51
11.86 km
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
art,
a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Identycznie, czyli wiadomości są bez treści
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
art,
Wymiany karty dokonać można w dowolnym punkcie/salonie. Szczegóły na ten temat w naszym FAQ.
art pisze: 91 99 3...
Joanna_Plus pisze:a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Karta jest już „wiekowa” – rok produkcji 1999. W tym przypadku bardzo często, te wiadomości docierają właśnie „puste”.art pisze:Identycznie, czyli wiadomości są bez treści
Wymiany karty dokonać można w dowolnym punkcie/salonie. Szczegóły na ten temat w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Tak myślałem, dziękuję za info. Ale poproszę jeszcze o odpowiedź, czy w takich sytuacjach wymiana karty nie powinna być darmowa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
art,
zgodę na bezpłatną wymianę karty, może wydać jedynie Departament Reklamacji.
zgodę na bezpłatną wymianę karty, może wydać jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Rada ode mnie, wymień kartę (jeśli to zwykła oferta na kartę to będzie konieczne rejestracja karty) i zapłać te 12zł z groszami. Potem składasz reklamację przez online.plus.pl pisząc w treści prośbę o zwrot tej kwoty np. w formie doładowania konta, ponieważ wymiana karty była podyktowana jej wiekiem problemami z tym związanymi. Kilka razy przerabiane i zawsze oddawali.
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
Tak oczywiście zrobiłem. Chcę tylko dodać, ze zostałem zaskoczony in plus krótkim okresem oczekiwania, bo po złożeniu reklamacji już następnego dnia kwota 12,30 PLN została zwrócona na konto (doładowanie). Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: "puste" wiadomości z nr. 119119
art,
Rozumiem też, że problem "pustych" wiadomości po wymianie karty został rozwiązany?
art pisze:Chcę tylko dodać, ze zostałem zaskoczony in plus krótkim okresem oczekiwania, bo po złożeniu reklamacji już następnego dnia kwota 12,30 PLN została zwrócona na konto (doładowanie)
Rozumiem też, że problem "pustych" wiadomości po wymianie karty został rozwiązany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ