Problemy z aktywacjami pakietów

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Karollo
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 sie 2014, o 13:22

Problemy z aktywacjami pakietów

Post autor: Karollo »

Witam


Od paru dni borykam się z problemem włączania i wyłączania pakietów . Otóż po doładowaniu konta i automatycznym włączeniu sie pakietu internetu nie mogę go wyłączyć . Z sms'a od *121# wynika że mam taki pakiet włączony ale gdy próbuje wyłączyć go kodem otrzymuje sms zwrotny ''Promocja z pakietem 125mb jest juz nieaktywa lub nie była aktywowana'' . To samo dotyczy się pakietu 600 sms w plusie . Pakiet skończył się , został wyłączony kodem a gdy chce zakupić następny dostaje sms zwrotnego z informacją ''Usługa niedostępna . Sprawdz czy masz wymagane srodki 2)czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3)czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji'' . Na koncie mam 42zł a pakiet uzywany był w tym miesiącu tylko raz .

Gdy próbuje aktywować cokolwiek lub sprawdzić aktywne usługi przez *110# wyskakuje mi odpowiedz ''Usluga chwilowo niedostepna. Prosimy spróbować pozniej''
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z aktywacjami pakietów

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Karollo,
Karollo pisze:''Promocja z pakietem 125mb jest juz nieaktywa lub nie była aktywowana'' .
Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej, po wpisaniu kodu *136#?
Karollo pisze:To samo dotyczy się pakietu 600 sms w plusie . Pakiet skończył się , został wyłączony kodem a gdy chce zakupić następny dostaje sms zwrotnego z informacją ''Usługa niedostępna . Sprawdz czy masz wymagane srodki 2)czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga 3)czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji'' .
W przypadku taryfy Mix VI w okresie 30 dni, możesz dodać 5 takich pakietów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karollo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 8 sie 2014, o 13:22

Re: Problemy z aktywacjami pakietów

Post autor: Karollo »

Po wpisaniu kodu *136 ... Dostaje smsa zwrotnego o treści ''Promocja z pakietem 125MB jest już nieaktywna lub nie była aktywowana''
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy z aktywacjami pakietów

Post autor: Joanna_Plus »

Karollo,
Karollo pisze:Po wpisaniu kodu *136 ... Dostaje smsa zwrotnego o treści ''Promocja z pakietem 125MB jest już nieaktywna lub nie była aktywowana''
Powyższy komunikat oznacza, że promocja została już wyłączona, czyli po zasileniu konta, pakiet nie będzie automatycznie dodawany. Pakiet/pakiety widoczne po *121#, znikną po wykorzystaniu jednostek, bądź po upływie terminu ważności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ