Rozwiązanie umowy w Plusie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 85
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40
Rozwiązanie umowy w Plusie
Witam. Ostatnio rozmyślam nad rozwiązaniem umowy z Plusem. Nie jestem zadowolony z telefonu (Kazam 4), który okazał się totalną porażką i żadne reklamacje nie polepszają stanu telefonu, jest po prostu coraz gorzej. Chciałbym odesłać telefon po raz ostatni jednocześnie wypowiadając umowę. Tylko nie chciałbym ponosić kary umownej. Czy jest możliwość wypowiedzenia owej umowy, z tytułu felernego telefonu i braku satysfakcjonujących pakietów ? Mam zasilenie po 30zł i taka kwota nie wystarcza mi na miesiąc. Nie aktywuje żadnego pakietu bo to kolejne opłaty i mi się nie opłaca. Internet też nie jest za ciekawy . Niby pakiet 7 Non Stop , ale przeleci w niecałe dwa dni. Mam jeszcze 21 doładowań, więc w moim przypadku gdy nie mógłbym rozwiązać umowy bez ponoszenia kary lepiej będzie jak ją bym zapłacił (400zł), będzie taniej jakbym miał robić doładowania.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
Konrad
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
Konrad
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Bez kary się nie obejdzie w tej sytuacji.
Czy kara to lepsze rozwiązanie? Wątpię. Płacisz 400zł kary i nic z tego nie masz, a zasilając telefon mimo wszystko wykorzystasz te pieniądze na rozmowy / SMS / internet.
Jeśli 30zl to dla Ciebie za mało, to jeśli Cie stać zasilaj 2x30zł miesięcznie. Kasy na koncie więcej, a i umowa szybciej się skończy.
Czy kara to lepsze rozwiązanie? Wątpię. Płacisz 400zł kary i nic z tego nie masz, a zasilając telefon mimo wszystko wykorzystasz te pieniądze na rozmowy / SMS / internet.
Jeśli 30zl to dla Ciebie za mało, to jeśli Cie stać zasilaj 2x30zł miesięcznie. Kasy na koncie więcej, a i umowa szybciej się skończy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Witaj Stig25,
umowa z tym telefonem była realizowana za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży?
Kwestia pakietów, którą poruszasz, nie jest podstawą do zerwania umowy, bez ponoszenia opłaty z tytułu niedotrzymania warunków umowy. Zawierając umowę, akceptujesz jednoczenie pakiety i promocje w niej dostępne.
umowa z tym telefonem była realizowana za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży?
Kwestia pakietów, którą poruszasz, nie jest podstawą do zerwania umowy, bez ponoszenia opłaty z tytułu niedotrzymania warunków umowy. Zawierając umowę, akceptujesz jednoczenie pakiety i promocje w niej dostępne.
Z jakich usług najczęściej korzystasz? Dzwonisz/SMS-ujesz? Bardziej do Plusa czy innych sieci?Stig25 pisze:Nie aktywuje żadnego pakietu bo to kolejne opłaty i mi się nie opłaca.
Możesz dopłacić do pakietu dodatkowe + 8 zł i wybrać zamiast wariantu 7 Non Stop, 15 non Stop. Płacisz 8 zł więcej, ale zamiast wspomnianych 100 MB masz 5 razy tyle, bo 500 MB. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.Stig25 pisze:nternet też nie jest za ciekawy . Niby pakiet 7 Non Stop , ale przeleci w niecałe dwa dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Joanna_Plus pisze:Witaj Stig25,
umowa z tym telefonem była realizowana za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży?
Było to przedłużenie umowy przez internet.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Stig25,
a dana usterka była już naprawiana przez serwis?
a dana usterka była już naprawiana przez serwis?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Ekran czyścili dwa razy nic nie pomogło. Teraz do usterek doszło jeszcze : wyłączanie się bez przyczyny , gdy załączę telefon to muszę wejść w ustawienia i kilkukrotnie włączyć i wyłączyć Sim1 , gdyż nie wyskakuje mi okienko od pinu (aktywacji), czasami mam problem z internetem. Ogólnie problem polega na Dual Sim.Joanna_Plus pisze:Stig25,
a dana usterka była już naprawiana przez serwis?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Stig25,
a to chodzi o ten aparat, którego dane były kiedyś do mnie wysyłane?
a to chodzi o ten aparat, którego dane były kiedyś do mnie wysyłane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Joanna_Plus pisze:Stig25,
a to chodzi o ten aparat, którego dane były kiedyś do mnie wysyłane?
Tak. Kazam 4. Był dwa razy w serwisie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie umowy w Plusie
Stig25,
odpisałam w wiadomości e-mail.
odpisałam w wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ