Rozwiązanie umowy w Plusie

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Stig25 »

Witam. Ostatnio rozmyślam nad rozwiązaniem umowy z Plusem. Nie jestem zadowolony z telefonu (Kazam 4), który okazał się totalną porażką i żadne reklamacje nie polepszają stanu telefonu, jest po prostu coraz gorzej. Chciałbym odesłać telefon po raz ostatni jednocześnie wypowiadając umowę. Tylko nie chciałbym ponosić kary umownej. Czy jest możliwość wypowiedzenia owej umowy, z tytułu felernego telefonu i braku satysfakcjonujących pakietów ? Mam zasilenie po 30zł i taka kwota nie wystarcza mi na miesiąc. Nie aktywuje żadnego pakietu bo to kolejne opłaty i mi się nie opłaca. Internet też nie jest za ciekawy . Niby pakiet 7 Non Stop , ale przeleci w niecałe dwa dni. Mam jeszcze 21 doładowań, więc w moim przypadku gdy nie mógłbym rozwiązać umowy bez ponoszenia kary lepiej będzie jak ją bym zapłacił (400zł), będzie taniej jakbym miał robić doładowania.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)

Konrad
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: habish »

Bez kary się nie obejdzie w tej sytuacji.
Czy kara to lepsze rozwiązanie? Wątpię. Płacisz 400zł kary i nic z tego nie masz, a zasilając telefon mimo wszystko wykorzystasz te pieniądze na rozmowy / SMS / internet.
Jeśli 30zl to dla Ciebie za mało, to jeśli Cie stać zasilaj 2x30zł miesięcznie. Kasy na koncie więcej, a i umowa szybciej się skończy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Stig25,

umowa z tym telefonem była realizowana za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży?

Kwestia pakietów, którą poruszasz, nie jest podstawą do zerwania umowy, bez ponoszenia opłaty z tytułu niedotrzymania warunków umowy. Zawierając umowę, akceptujesz jednoczenie pakiety i promocje w niej dostępne.
Stig25 pisze:Nie aktywuje żadnego pakietu bo to kolejne opłaty i mi się nie opłaca.
Z jakich usług najczęściej korzystasz? Dzwonisz/SMS-ujesz? Bardziej do Plusa czy innych sieci?
Stig25 pisze:nternet też nie jest za ciekawy . Niby pakiet 7 Non Stop , ale przeleci w niecałe dwa dni.
Możesz dopłacić do pakietu dodatkowe + 8 zł i wybrać zamiast wariantu 7 Non Stop, 15 non Stop. Płacisz 8 zł więcej, ale zamiast wspomnianych 100 MB masz 5 razy tyle, bo 500 MB. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Stig25 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Stig25,

umowa z tym telefonem była realizowana za pośrednictwem jakiego kanału sprzedaży?


Było to przedłużenie umowy przez internet.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Stig25,

a dana usterka była już naprawiana przez serwis?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Stig25 »

Joanna_Plus pisze:Stig25,

a dana usterka była już naprawiana przez serwis?
Ekran czyścili dwa razy nic nie pomogło. Teraz do usterek doszło jeszcze : wyłączanie się bez przyczyny , gdy załączę telefon to muszę wejść w ustawienia i kilkukrotnie włączyć i wyłączyć Sim1 , gdyż nie wyskakuje mi okienko od pinu (aktywacji), czasami mam problem z internetem. Ogólnie problem polega na Dual Sim.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Stig25,

a to chodzi o ten aparat, którego dane były kiedyś do mnie wysyłane?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Stig25
PlusManiak
Posty: 85
Rejestracja: 29 lis 2013, o 17:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Stig25 »

Joanna_Plus pisze:Stig25,

a to chodzi o ten aparat, którego dane były kiedyś do mnie wysyłane?

Tak. Kazam 4. Był dwa razy w serwisie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy w Plusie

Post autor: Joanna_Plus »

Stig25,

odpisałam w wiadomości e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ