nowy plus internet na karte - problem techniczny
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
dotarła, dziękuję. Zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy w dziale technicznym.
A jaka taryfa, aktualnie widnieje pod kodem *147#?
dotarła, dziękuję. Zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy w dziale technicznym.
A jaka taryfa, aktualnie widnieje pod kodem *147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Aktywna taryfa to Nowy Plus Internet na Karte. Wiem, że jest zgłoszenie jeszcze w dziale do rozpatrzenia bo do mnie jeszcze nie dzwoniono/pisano.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2014, o 21:45 przez Rudder, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
w przypadku zgłoszeń technicznych, po ich zamknięciu, dociera powiadomienie drogą SMS.
w przypadku zgłoszeń technicznych, po ich zamknięciu, dociera powiadomienie drogą SMS.
Pakiety, które podajesz we wcześniejszych postach, działają w ofercie Nowy Plus Internet na Kartę.Rudder pisze:Aktywna taryfa to Plus Internet na Karte
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Bo tak istotnie jest to Nowy Plus Internet na karte. Zapomniałem dopisać tylko wyraz Nowy Plus Internet na karte w swoim poście. Joanna_Plus dlatego prosze poprawić też swój post.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
Joanna_Plus pisze:Rudder napisał(a):
Aktywna taryfa to Plus Internet na Karte
Pakiety, które podajesz we wcześniejszych postach, działają w ofercie Nowy Plus Internet na Kartę.
Kiedy ta taryfa została włączona na koncie Twojego numeru?Rudder pisze:Bo tak istotnie jest to Nowy Plus Internet na karte.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Ta taryfa została włączona 03.08.2014
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
sprawę zatem przekażemy do Departamentu Reklamacji, który zweryfikuje kiedy i jaka taryfa aktywna była na numerze. Tym samym prześlij proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- datę dokonania zasilenia, po którym bonus nie został dodany;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
sprawę zatem przekażemy do Departamentu Reklamacji, który zweryfikuje kiedy i jaka taryfa aktywna była na numerze. Tym samym prześlij proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- datę dokonania zasilenia, po którym bonus nie został dodany;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Joanna_Plus po co się pani tak rozpisuje skoro napisałem już w pierwszym poście że zgłosiłem reklamacje przez telefon 04.08.2014 roku. Prosze o szybkie załatwienie sprawy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
zgłoszenie do działu technicznego, nie jest reklamacją.
zgłoszenie do działu technicznego, nie jest reklamacją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
A gdzie przekazują pracownicy waszego Biura Obsługi Klienta zgłoszenia/reklamacje ?
Już miałbym problem prawdopodobnie rozwiązany gdybym wiedział jaki mam numer reklamacji. Jak się tego dowiedzieć za darmo i nie płacąc 1,97 zł dzwoniąc pod numer 2601 ?
Już miałbym problem prawdopodobnie rozwiązany gdybym wiedział jaki mam numer reklamacji. Jak się tego dowiedzieć za darmo i nie płacąc 1,97 zł dzwoniąc pod numer 2601 ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
zgłoszenia techniczne przekazywane są do działu technicznego, a reklamacje do Departamentu Reklamacji.
Prześlij proszę dane, o które prosiłam powyżej, a przekażę wówczas sprawę do właściwej komórki.
zgłoszenia techniczne przekazywane są do działu technicznego, a reklamacje do Departamentu Reklamacji.
Prześlij proszę dane, o które prosiłam powyżej, a przekażę wówczas sprawę do właściwej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Prosze mi napisać czy doszedł do Pani email ( zgłoszenie do Departamentu Reklamacji) który przed chwilą wysłałem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
tak, wiadomość dotarła .
tak, wiadomość dotarła .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Czy ja mam czekać cały miesiąc na odzyskanie mojej własności dzięki reklamacji, czy może stanie się to stanowczo szybciej tak jak tu: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... t=flash999
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: nowy plus internet na karte - problem techniczny
Rudder,
sprawa została już rozpatrzona. Odpowiedź wraz z uzasadnieniem otrzymasz listownie.
sprawa została już rozpatrzona. Odpowiedź wraz z uzasadnieniem otrzymasz listownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ