Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sty 2013, o 11:24
Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Witam
Posiadam taryfe MIX6 i potrzebowałbym jakiś minut szczególnie do 1 numeru jest jakiś pakiet w tej taryfie ? bo szukam szukam i nic ciekawego znaleźć nie mogę...
Po wpisaniu *136# wyskakuje mi Pakiet internetowy non stop 7, Jedna Stawka Mix29gr (wyłączałem ją już kiedyś) nielimitowane sms-y w plusie i i przydało by mi się coś do połączeń głosowych szczególnie dla 1 numeru.
Posiadam taryfe MIX6 i potrzebowałbym jakiś minut szczególnie do 1 numeru jest jakiś pakiet w tej taryfie ? bo szukam szukam i nic ciekawego znaleźć nie mogę...
Po wpisaniu *136# wyskakuje mi Pakiet internetowy non stop 7, Jedna Stawka Mix29gr (wyłączałem ją już kiedyś) nielimitowane sms-y w plusie i i przydało by mi się coś do połączeń głosowych szczególnie dla 1 numeru.
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Jednej stawki nie mogłeś wyłączyć bo to informacja, że do wszystkich sieci za min. połączenia płacisz 29gr.
Mogłeś wyłączyć Stałą opłatę.
W mix6 możesz włączyć 5 wybranych nr do Plusa na połączenia za 10zł/30dni
*104*11*48xxxx#
Mogłeś wyłączyć Stałą opłatę.
W mix6 możesz włączyć 5 wybranych nr do Plusa na połączenia za 10zł/30dni
*104*11*48xxxx#
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Witaj Degnerix,
jeżeli posiadasz taryfę Mix VI, to koszty połączeń w ramach sieci, możesz obniżyć przez aktywację następujących promocji:
- Nielimitowane rozmowy w Plusie;
- Nielimitowane rozmowy z 5 numerami;
- Stała opłata za rozmowę;
- Tanie popołudnia i weekendy.
jeżeli posiadasz taryfę Mix VI, to koszty połączeń w ramach sieci, możesz obniżyć przez aktywację następujących promocji:
- Nielimitowane rozmowy w Plusie;
- Nielimitowane rozmowy z 5 numerami;
- Stała opłata za rozmowę;
- Tanie popołudnia i weekendy.
Potwierdzam.pepcia2 pisze:Jednej stawki nie mogłeś wyłączyć bo to informacja, że do wszystkich sieci za min. połączenia płacisz 29gr.
Mogłeś wyłączyć Stałą opłatę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
ok, jeszcze raz dzięki za pomoc ;)
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Witam
Zrezygnowałem z stałej opłaty za rozmowę i chciałem aktywować "Nielimitowane rozmowy w plusie z 5 numerami" po wpisaniu kodu z 1 numerem przyszedł mi SMS że "usługa nie może być aktywowana, sprawdź czy masz wymagane srodki czy usługa nie wyklucza sie z inna usługą czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji"
Wie ktoś o co chodzi ?
Aktywne mam :
Jedna stawka Mix29gr 13.11-2014 16:04, Pakiet Internetowy 7 Non Stop Nielimitowane SMS-y w Plusie, Jedna stawka.
Zrezygnowałem z stałej opłaty za rozmowę i chciałem aktywować "Nielimitowane rozmowy w plusie z 5 numerami" po wpisaniu kodu z 1 numerem przyszedł mi SMS że "usługa nie może być aktywowana, sprawdź czy masz wymagane srodki czy usługa nie wyklucza sie z inna usługą czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji"
Wie ktoś o co chodzi ?
Aktywne mam :
Jedna stawka Mix29gr 13.11-2014 16:04, Pakiet Internetowy 7 Non Stop Nielimitowane SMS-y w Plusie, Jedna stawka.
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
@ „Degnerix”,
na początek sprawdź stan i ważność konta - *100#. Jeśli wszystko jest OK wpisz kod *147# (określi z jakiej taryfy korzystasz) i podaj treść wiadomości zwrotnej. Możliwe też, że próbujesz aktywować usługę nieodpowiednim kodem.
Większość usług można również aktywować korzystając z eBOK w telefonie wpisując kod: *110#, a następnie z menu wybrać odpowiednią opcję lub logując się na stronie: Plus Online.
na początek sprawdź stan i ważność konta - *100#. Jeśli wszystko jest OK wpisz kod *147# (określi z jakiej taryfy korzystasz) i podaj treść wiadomości zwrotnej. Możliwe też, że próbujesz aktywować usługę nieodpowiednim kodem.
Większość usług można również aktywować korzystając z eBOK w telefonie wpisując kod: *110#, a następnie z menu wybrać odpowiednią opcję lub logując się na stronie: Plus Online.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
wczoraj doładowałem konto więc na koncie mam ponad 40zł, Taryfę mam Mix6 o jaka treść wiadomości zwrotnej chodzi ?
Z Plus Online mam problem ponieważ nie mam kodu PUKU gdzieś zgubiłem tą kartkę, telefon jest na babcie i jeżeli bym zadzwonił do biura obsługi to podali by mi KOD PUK bez żadnego problemu ?
Z Plus Online mam problem ponieważ nie mam kodu PUKU gdzieś zgubiłem tą kartkę, telefon jest na babcie i jeżeli bym zadzwonił do biura obsługi to podali by mi KOD PUK bez żadnego problemu ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Degnerix,
sl@w_es miał na myśli dokładny komunikat, który widnieje po wpisaniu kodu *147#. Zwłaszcza, że w opisie profilu, podajesz taryfę MIX IV duo.Degnerix pisze:o jaka treść wiadomości zwrotnej chodzi ?
Rozumiem, że ważność konta też jest zachowana. A co pojawia się po wpisaniu kodu *104#?Degnerix pisze:wczoraj doładowałem konto więc na koncie mam ponad 40zł
Kod PUK może uzyskać właściciel numeru lub osoba pisemnie upoważniona.Degnerix pisze:Z Plus Online mam problem ponieważ nie mam kodu PUKU gdzieś zgubiłem tą kartkę, telefon jest na babcie i jeżeli bym zadzwonił do biura obsługi to podali by mi KOD PUK bez żadnego problemu ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
po wpisaniu *147# wyskakuje - Aktywna Taryfa Mix6Joanna_Plus pisze:Degnerix,
sl@w_es miał na myśli dokładny komunikat, który widnieje po wpisaniu kodu *147#. Zwłaszcza, że w opisie profilu, podajesz taryfę MIX IV duo.
Rozumiem, że ważność konta też jest zachowana. A co pojawia się po wpisaniu kodu *104#?
po wpisaniu *104# wyskakuje -
Kod: Zaznacz cały
Nie masz aktywnych numerów w usłudze Wybrane numery w Plusie i na stacjonarne. Aby aktywować wpisz [b]*104*11*48 numer telefonu#[/b]
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Degnerix,
a dziś próbowałeś dodać numery do tej usługi?
a dziś próbowałeś dodać numery do tej usługi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Dzis (6.10) nie próbowałem, dzisiaj spróbuję :)
Edycja:
Właśniesspróbowałem aktywowac i poszlo :)
A teraz takie pytanie :
Musze dodac wszystkie 5 numerow czy moga byc to np 2-3?
Edycja:
Właśniesspróbowałem aktywowac i poszlo :)
A teraz takie pytanie :
Musze dodac wszystkie 5 numerow czy moga byc to np 2-3?
Ostatnio zmieniony 7 paź 2014, o 10:50 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1029
- Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
- Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
moze byc i tylko 1en ale oplata i tak jest taka sama jakbys dodal 5Degnerix pisze:Właśniesspróbowałem aktywowac i poszlo :)
A teraz takie pytanie :
Musze dodac wszystkie 5 numerow czy moga byc to np 2-3?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Minuty albo wybrany numer w sieci ?
Degnerix,
Super . Dziękuję ślicznie za informację.Degnerix pisze:Właśniesspróbowałem aktywowac i poszlo :)
Potwierdzam.ekdar pisze:moze byc i tylko 1en ale oplata i tak jest taka sama jakbys dodal 5
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ