Zamówienie w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj MERIHATHOR,

podaj proszę numer tego zamówienia.
MERIHATHOR pisze:Można jakoś to anulować ?????
Chcesz je anulować czy zrealizować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

witam.Zamówilem ze sklepu internetowego zestaw z nowym numerem ,smerfny zestaw...kurier dostarczyl,po czym jak karte wlozylem do telfonu,woła PIN kod,gdzie go znależć bo go nigdzie nie znalazłem.
Prosze o szybką pomoc ,bo syn nie może korzystac z urzadzenia.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2017, o 10:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono posty do właściwego wątku.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aktywacja karty microSIM

Post autor: habish »

Na dużej karcie z której wyłamałeś kartę SIM powinieneś mieć kod PUK.
Jeśli ten kod się tam znajduje, wpisz trzy razy błędnie kod PIN, wówczas telefon poprosi o kod PUK, po wpisaniu kodu PUK będziesz mógł ustawić nowy kod PIN lub całkiem go wyłączyć.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj DARIUSZ-WLAZEL,

jeżeli to jest nowa umowa, to należy poczekać na aktywację katy SIM. W sytuacji gdy została wyrażona zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od momentu doręczenie przesyłki, to numer zostanie uaktywniony po otrzymaniu przez nas podpisanych dokumentów (zazwyczaj następuje to w ciągu 4 dniach roboczych).
DARIUSZ-WLAZEL pisze:jak karte wlozylem do telfonu,woła PIN kod,gdzie go znależć bo go nigdzie nie znalazłem.
Jeżeli umowa była realizowana przez sklep internetowy, to kody PIN i PUK docierają na adres e-mail podany w zamówieniu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3673.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Caroliinee
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 paź 2018, o 18:39

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Caroliinee »

Witam, w poniedziałek tj. 01.10.2018r w godzinach popołudniowych przedłużyłam swoją umowę o telefon przez stronę online, mogłam to zrobić ponieważ dostałam list, z propozycjami telefonów, wybrałam samsung Galaxy J3 2017 w doładowaniach 36x30zł. Kurier wczoraj rano tj. 03.10.2018r wysłał mi smsa, że będzie do mnie dzwonił w celu ustalenia godziny dostawy. Koło południa, cały dzień czekając na kuriera z umową i telefon sprawdziłam śledzenie przesyłki na stronie TNT, moim oczom ukazała się informacja, że kurier nie zastał mnie w domu... Nie podejmował ze mną żadnego kontaktu, czekając cały dzień na przesyłkę w domu lekko się zdenerwowałam, zadzwoniłam do obsługi TNT, Pan z obsługi przepraszał mnie za zaistniałą sytuację i oznaczył że kurier MUSI do mnie zadzwonić, no cóż, kolejna próba dostawy, kolejny dzień siedzenia w domu w dniu dzisiejszym, o 12:30 loguję się na śledzenie przesyłki, a tam co? Kurier nie zastał mnie w domu o godzinie 12:11, telefonu też nie było. Dzwonię kolejny raz do biura obsługi, Pan przeprasza, wysyła informacje do przełożonych kuriera na moim terenie. Mówi, że jutro przesyłka na pewno będzie. Nie mam czasu siedzieć dzień w dzień w domu, czekając na przesyłkę która i tak do mnie nie dotrze. Kurierowi daje jutro ostatni dzień. Mam jakieś ostatnie resztki nadziei, że dostanę w końcu umowę z telefonem. Taryfa została mi już zmieniona w dniu wczorajszym, nie doładuję telefonu dopóki nie otrzymam umowy z telefonem. Firma z której korzystacie jest najbardziej nieodpowiedzialną firmą istniejącą na Polskim rynku.
Ostatnio zmieniony 5 paź 2018, o 10:43 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Caroliinee,

bardzo mi przykro z powodu całej tej sytuacji.
Caroliinee pisze:Kurierowi daje jutro ostatni dzień. Mam jakieś ostatnie resztki nadziei, że dostanę w końcu umowę z telefonem.
Mam nadzieję, że dziś sprawa znajdzie swój szczęśliwy finał.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Caroliinee
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 paź 2018, o 18:39

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Caroliinee »

Kolejny dzień sytuacja taka sama, nie mam już do tego sił. Czekam w domu 3 dzień, kurier nie dzwoni i sam sobie ustawia, że nie zastał mnie w domu.. Link do śledzenia: https://www.tnt.com/express/pl_pl/site/ ... =747735131 sytuacja dosłownie sprzed kilku minut. Aha i trzeci dzień dzwonienia na biuro obsługi TNT, po zapytaniu Pani z biura czy ma jakiś kontakt do kuriera, bo w ciągu tych 10 minut moim zdaniem powinien byc gdzieś w okolicy dostaje odpowiedź, że nie posiada ona numerów telefonów kurierów...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Caroliinee,

:-(
skontaktuj się proszę w tej sprawie z obsługa sklepu internetowego. Jeżeli zdecydujesz się na wysłanie wiadomości e-mail, to proszę o podanie tutaj numeru zagadnienia. Przekaże go wówczas do realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Caroliinee
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 4 paź 2018, o 18:39

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Caroliinee »

Dzwoniłam do obsługi sklepu internetowego, Pani przekazała interwencję firmie kurierskiej, zobaczmy jak to dalej się potoczy :)
maciexd27
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 sie 2019, o 18:54

Internetowy Plus MIX - brak w sklepie internetowym?

Post autor: maciexd27 »

Witam,

Interesuje mnie oferta Internetowy Plus MIX za 30 zł na 24 miesiące (4GB + 100 min) wraz z telefonem Huawei P Smart 2019 64GB + głośnik mobilny AM08.
Konsultantka ze sklepu internetowego powiedziała mi jednak, że taka opcja nie jest możliwa, i mogę zakupić tylko to co jest dostępne na stronie czyli pakiet standardowy 30 zł (2GB + 200 min).
Czy mogę w jakiś sposób to rozwiązać? Bo w salonach da się skonfigurować pakiet na "internetowy", ale tak niestety nie ma tam głośnika, na którym bardzo mi zależy.
Proszę o pomoc :->
Ostatnio zmieniony 20 sie 2019, o 04:38 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maciexd27,
maciexd27 pisze:Konsultantka ze sklepu internetowego powiedziała mi jednak, że taka opcja nie jest możliwa, i mogę zakupić tylko to co jest dostępne na stronie czyli pakiet standardowy 30 zł
Potwierdzam. W przypadku sklepu internetowego możliwe jest skorzystanie tylko i wyłączenie z oferty, przewidzianej w tym kanale sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przemo9826
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2014, o 00:06

KONWERSJA Z PLUS NA KARTRĘ NA MIX

Post autor: Przemo9826 »

Witam.
Co to znaczy?
z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie zostanie zrealizowane z opóźnieniem. Wybrana oferta posiada ograniczoną dostępność. Aktualnie oczekujemy na indywidualne udostępnienie dla Państwa promocji. Dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie zrealizować zamówienie.
Dotyczy to konwersji z plus na kartę na MIX, użytkownik teoretycznie bez stażu czyli bez promocyjnego pierwszego doładowania. Czy takie konwersje są jak ziemniaki w sklepie że, mogą się skończyć :?: Podczas "zakupu" w sklepie internetowym, nie było informacji o braku oferty, telefon również był i jest dostępny, więc o co chodzi?
Ostatnio zmieniony 21 paź 2020, o 10:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Przemo9826,

proszę o kontakt w tej sprawie z obsługą sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
correwwi
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 lut 2023, o 18:12

Re: Jak długo czeka się na kuriera ??

Post autor: correwwi »

Dzień dobry
Dziś rano dostałam email z numerem listu przewozowego oraz z informacją, że przesyłka została przekazana kurierowi. Po sprawdzeniu na stronie przewoźnika dpd okazuje się, że zadnen list przewozowy nie został u nich zarejestrowany. Czym to może być spowodowane?
Ostatnio zmieniony 7 lut 2023, o 13:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zamówienie w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj correwwi,

list przewozowy na stronie przewoźnika, pojawia się najwcześniej o godzinie 18:00, dzień przed planowaną dostawą. Jeśli rano otrzymałaś wiadomość e-mail, to dostawa będzie jutro, a list na stronie firmy kurierskiej, pojawi się wieczorem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ