Status przesyłki w sklepie internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj zaginionyns,
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam chciałbym się dowiedzieć ile będzie trwała weryfikacja moich danych i wysyłka zamówienia o numerze 201712124141659
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj leptys,
jaki status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia? W folderze SPAM nie masz wiadomości e-mail od obsługi sklepu internetowego?
jaki status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia? W folderze SPAM nie masz wiadomości e-mail od obsługi sklepu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
mój status zamówienia to: WYMAGANE_DOKUMENTY ,które wysłałem tydzień temu i od tego czasu mój status się nie zmienił
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
leptys,
wysłaliśmy w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego. Jak obecnie wygląda sprawa zamówienia?
wysłaliśmy w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego. Jak obecnie wygląda sprawa zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 sty 2018, o 18:27
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Dzień dobry. Złożyłam zamówienie przez sklep internetowy dnia 28 grudnia i nadal jest „w trakcie realizacji” (201712284270439). Minęło już kilka dni, czy da się coś w tej sprawie zrobić ? Sprawdzam maila kilka razy dziennie, żadnej wiadomości o zmianie statusu zamówienia nie otrzymałam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj gosian2000,
przesłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
przesłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 4 sty 2018, o 18:27
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Dzień dobry. Dziękuje za pomoc, jednak muszę prosić o kolejną , ponieważ chyba tylko Państwa interwencja skutkuje. Otrzymałam 4 dni temu maila , że zamówienie 201712284270439 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Jednak nie doczekałam się wiadomości o numerze listu przewozowego. Dostawa planowana jest na 11.01.2018r. Czy mogą mi Państwo pomóc ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj gosian2000,
sprawę przekazałam dalej.
sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam!
Jak długo trwa przekazywanie zamówienia do firmy kurierskiej?
Od 9.01 ciągle taki status...... 201801094375025
Jak długo trwa przekazywanie zamówienia do firmy kurierskiej?
Od 9.01 ciągle taki status...... 201801094375025
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj pepcia2,
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.pepcia2 pisze:201801094375025
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Dziękuję Joasiu :-* Jak zawsze niezawodna
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
pepcia2,
otrzymałam informację, iż wiadomość z terminem planowanej dostawy, została wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Status na stronie zostanie zmieniony z chwilą wygenerowania numeru listu przewozowego.
otrzymałam informację, iż wiadomość z terminem planowanej dostawy, została wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Status na stronie zostanie zmieniony z chwilą wygenerowania numeru listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witam. Mam takie pytanie złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa w piątek 29.01 odrazu dostałem odpowiedź ze zamówienie jest w trakcie realizacji planowany dzień dostawy to 29.01. Sprawdzając status zamówienia jest cały czas że przesyłka oczekuję na dostarczenie do firmy kurierskiej. Dzisiaj mamy 30.01 a kuriera ani maila z nr przesyłki nie ma. Ile to może jeszcze potrwać Nr zamówienia 201801264504545
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
Witaj Fabek22,
Zweryfikuj czy w folderze SPAM nie widnieją żadne informacje odnośnie tego zamówienia.Fabek22 pisze:ani maila
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ