Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Fabek22
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:58

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Fabek22 »

informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201801264504545 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej.

Doręczenie Państwa przesyłki planowane jest w dniu 2018-01-29, o numerze listu przewozowego poinformujemy w kolejnej wiadomości.

Adres pod który zostanie doręczona przesyłka:

To dostałem że sklepu plusa. Wychodzi na to że kurier miał być wczoraj a jest cisza
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Fabek22,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fabek22
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:58

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Fabek22 »

Fajnie Dziękuję. A jeszcze jedno pytanie jeżeli przesyłka oczekuję na przekazanie do firmy kurierskiej to znaczy że weryfikacja przebiegła pomyślnie oraz że zamówienie jest już na końcu etapu realizacji tak. Mogę się spodziewać kuriera?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Fabek22,

myślę, że jak obsługa sklepu internetowego skontaktuje się z Tobą to będzie znała odpowiedź na wszelkie Twoje pytania ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lytom
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 31 sty 2018, o 21:56

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: lytom »

Od miesiąca mój status zamówienia brzmi - "z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie nr 201712264254835 zostanie zrealizowane z opóźnieniem". Moje pytanie brzmi ile czasu może to jeszcze trwać? Chcę przejść z karty na Mixa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

lytom,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TBA_eM
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 1 mar 2018, o 11:36

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: TBA_eM »

Witam,

W poniedziałek złożyłam zamówienie w waszym sklepie internetowym.
Zamówienie nr 201802264742747 i do dnia dzisiejszego status zamówienia to w
trakcie realizacji. Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj TBA_eM,
TBA_eM pisze:Czy mogę dowiedzieć się ile to jeszcze potrwa?
Informacje takie uzyskasz kontaktując się z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
damian8324
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 kwie 2018, o 18:49

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: damian8324 »

Witam. 5 kwietnia złożyłem zamówienie w sklepie internetowym Plus. Po dwóch dniach, czyli 7 kwietnia status zamówienia zmienił się na „Wstrzymane z powodu błędnego numeru kontaktowego” że niby nikt nie odbiera chociaż jestem pewny ze nikt z sieci plus nie dzwonił. Dziś po podaniu numeru raz jeszcze, dostałem email o treści „dziękuję za przesłanie numeru kontaktowego. Zamówienie przekazałem do ponownej weryfikacji przez Dział Aktywacji.” Po jakiś trzech godzinach przyszedł email ze sklepu że zamówienie znów jest wstrzymane bo rzekomo nie odbieram telefonu. Czy ktoś może wytłumaczyć o co tu chodzi???
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj damian8324,

prześlij mi proszę przez ten formularz numer zamówienia oraz aktualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas o weryfikację sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ