Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

daro29,
daro29 pisze:zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie
To skąd wpis w wątku dotyczącym zamówienia w sklepie internetowym? ;-) Ta dyspozycja dotyczyła nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daro29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 gru 2015, o 14:25

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: daro29 »

przepraszam trafilem tu przez google :) i czytalem podobne wpisy wiec postanowilem tu sprubowac...chodzi o przejscie z karty do mixa niestety z innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

daro29,
daro29 pisze:innym numerem niz mam obecnie pani stwierdzila ze nie da sie go przekonwertowac
Czyli nowa aktywacja, tak? W jakiej ofercie jest ten aktualnie posiadany numer?

Prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko,
- numer PESEL.

Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daro29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 gru 2015, o 14:25

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: daro29 »

dane wyslalem,oferta hmm to jest 36i6 na karte a chodzilo o nowa aktywacje tak
daro29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 gru 2015, o 14:25

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: daro29 »

niewiem czy to pani zasluga odziwo przed chwila dzwonili z sieci ze paczka nie zostala odebrana wiec grzecznie wytlumaczylem ze mial byc kontakt o dostarczeniu przesylki takiego nie bylo wiec wrozka nie jestem paczka ma byc w srode i tym razem pan kurier ma uzyc telefonu wiec ślicznie dziekuje pani Joanno za podjecie mimo wszystko sprawy :)
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

daro29,

wiadomość dotarła, dziękuję. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: werdor »

Witam zwracam się z prośbą o pomoc w zamówieniu 201601291653848 w sklepie internetowym. Chodzi o to że zamówienie wstrzymano spowodu zaległości a ja nie posiadam takich. Wiem ze kiedyśw plusie byl problem ze starym numerem w mixie który zostal dawno temu spłacony i zlikwidowany a ciągnie się to zamno choć kiwdyś dzwoniłam na dział windykacji. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj werdor,
werdor pisze:zamówienie wstrzymano spowodu zaległości
W tej sprawie skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności: http://www.plus.pl/kontakt/dzial-windykacji-naleznosci. Tam będzie możliwość zweryfikowania powyższej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: werdor »

Witam kontaktowałam się dziś wszystko jest już uregulowane czy jest szansa że otrzymam to zamówienie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

werdor,

chęć dalszej realizacji zamówienia należy zgłosić w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: werdor »

Witam a czy można zadzwonić do sklepu i jaki jest numer
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

werdor,

oczywiście. Szczegóły uzyskasz klikając w "sklep internetowy", który podlinkowałam w poście powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
werdor
Prawie PlusManiak
Posty: 35
Rejestracja: 6 sie 2015, o 17:41

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: werdor »

Witam dzwoniłam do sklepu i czekam na dalsze wydarzenia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

werdor,

informacje odnośnie zamówienia będą docierały na adres e-mail. Ponadto status będzie można sprawdzać na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zaginionyns
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 18:19

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: zaginionyns »

Witam
mam taka sprawę złożyłem zamówienie w sklepie internetowym w dniu 22 września 2017
Informujemy, iż złożone zamówienie o numerze 201709223613805 wpłynęło do Polkomtel sp. z o.o.
Dzisiaj mamy 29. 09. 2017
a status zamówienie
Zamówienie jest w trakcie realizacji
ODPOWIEDZ