Teraz jest 17 sty 2018, o 04:23

Zostaw Kontakt





Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

abecebula

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 22 sie 2014, o 07:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus 5
  • Model telefonu: lg L70

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 08:40

Witam,
17.08.2014 złożyłam zamówienie (telefon lg L70) w sklepie internetowym Plus. Kurier spóźnia się z przesyłką. Na stronie sklepu jest napisane, że dostawa trwa 2-3 dni, ja na swoje zamówienie czekam już 6 dzień! Wysyłałam już kilkukrotnie maila do e-sklepu plus, jednak nikt mi nie udzielił pomocy. Również od kilku dni próbuje się dodzwonić do e-sklepu i nikt nie odbiera. W telefonicznym dziale obsługi klienta sieci plus powiedzieli mi, że również nie mogą mi pomóc! Więc co mam robić! Proszę o pomoc
Offline
Avatar użytkownika

Layla1991

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 5 lip 2014, o 10:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: sony xperia L

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 10:38

A czy możliwym jest, aby przekazać lub zapisać gdzieś firmie kurierskiej aby dostarczyli paczkę po godzinie 15? ostatnim razem próbowaliśmy dodzwonić się do siedziby K-ex zarówno w Zielonej Górze jak i głównej, ale nie było szans, aby się z kimś połączyć, a co dopiero poprosić o konkretna godzine dostawy... ;/
Offline
Avatar użytkownika

karola2707

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 11:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus
  • Model telefonu: nokia 32

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 12:55

Od kilku dni czekam na paczkę z plusa, dzisiaj status zamówienia to: zamówienie przekazane do realizacji. Kiedy w takim razie mogę spodziewać się kuriera? Informacja na stronie plusa, że telefon dostaniemy w 2-3 dni chyba jeszcze nikomu się nie sprawdziła niestety...
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 12:57

Witaj abecebula, karola2707,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?

Layla1991,

sugestia przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karola2707

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 11:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus
  • Model telefonu: nokia 32

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 14:22

chyba przedłużenia umowy, przynajmniej tak powiedzieli mi w salonie. Wykorzystałam wszystkie doładowania i teraz przedłużyłam na innych zasadach (więcej doładowań za mniejszą kwotę)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 14:33

karola2707,

logowałaś się na stronie, wpisując swój numer telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

karola2707

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 21 sie 2014, o 11:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix plus
  • Model telefonu: nokia 32

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post22 sie 2014, o 20:37

Wieczorem dostałam smsa z informacją na kiedy planowane jest dostarczenie zamówienia. Mam nadzieję, że tego terminu będą się trzymać. Dziękuję za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Layla1991

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 5 lip 2014, o 10:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: sony xperia L

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post24 sie 2014, o 12:57

Czy dostanę numer przewozowy przesyłki? Zakładając, że terminowo dostawa ma być we wtorek przesyłka powinna być chyba już nadana...
Offline
Avatar użytkownika

marekkalisz19

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 16 sie 2014, o 11:09
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+Mix
  • Model telefonu: LG-D320n (L70), Lenovo K6 Note

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post24 sie 2014, o 14:56

właśnie, też chciałbym o to zapytać...chyba, że znowu będzie jakieś opóźnienie i zamiast we wtorek dostaniemy sprzęt po czasie...dwa tygodnie czekać za telefonem xd ?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post25 sie 2014, o 10:44

Layla1991, marekkalisz19,
Layla1991 napisał(a):Zakładając, że terminowo dostawa ma być we wtorek przesyłka powinna być chyba już nadana...

Jeżeli przesyłka ma zostać dostarczona we wtorek, to numer listu przewozowego zostanie nadany, dziś w godzinach wieczornych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tosia

PlusManiak

  • Posty: 53
  • Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 11:34
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Model telefonu: Xperia E

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post13 kwi 2015, o 15:30

Otrzymałam smsem nr listu przewozowego (przedłużenie umowy Plus Mix z telefonem), jednak na stronie k-ex czytam - nie znaleziono przesyłki o podanym numerze. Co robić, zwłaszcza, że między 10 a 12 jestem w pracy pod innym adresem, a przesyłka ma być jutro. Nikt nie uzgadniał ze mną godziny. Proszę o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post13 kwi 2015, o 15:44

tosia,
tosia napisał(a):Otrzymałam smsem nr listu przewozowego (przedłużenie umowy Plus Mix z telefonem), jednak na stronie k-ex czytam - nie znaleziono przesyłki o podanym numerze.

Zapewne przesyłka nie jest wprowadzona jeszcze do systemu. Zazwyczaj odbywa się to w godzinach wieczornych.
tosia napisał(a):Co robić, zwłaszcza, że między 10 a 12 jestem w pracy pod innym adresem, a przesyłka ma być jutro.

Proszę skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
tosia(13 kwi 2015, o 15:48)
Offline
Avatar użytkownika

daro29

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 gru 2015, o 13:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 13:40

Witam od tygodnia czekam na przesylke mianowicie umowe i telefon czy ktos moglby mi pomoc w zlokalizowaniu przesylki poniewaz pracuje na zmiany i niechcialbym miec problemu z odbiorem
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18713
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1525 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 13:50

Witaj daro29,

kiedy dokładnie to zamówienie było składane? Jaki aktualnie statu tego zamówienia widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

daro29

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 gru 2015, o 13:25
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post7 gru 2015, o 14:05

zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie z numeru 607 721 768 po czym pani powiedziala ze wysyla przesylke mial sie skontaktowac ktos zaraz po telefonie tej pani w celu uzgodnienia odebrania przesylki od kuriera niestety do dzis nikt nie zadzwonil nie znam takze danych tego zamowienia numeru
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości