Teraz jest 22 cze 2018, o 06:12

Zostaw Kontakt





Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post2 paź 2017, o 09:31

Witaj zaginionyns,

sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

leptys

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 gru 2017, o 22:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post19 gru 2017, o 22:48

Witam chciałbym się dowiedzieć ile będzie trwała weryfikacja moich danych i wysyłka zamówienia o numerze 201712124141659
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3101
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post20 gru 2017, o 10:31

Witaj leptys,

jaki status zamówienia pojawia się na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia? W folderze SPAM nie masz wiadomości e-mail od obsługi sklepu internetowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

leptys

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 gru 2017, o 22:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post20 gru 2017, o 17:31

mój status zamówienia to: WYMAGANE_DOKUMENTY ,które wysłałem tydzień temu i od tego czasu mój status się nie zmienił
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post21 gru 2017, o 14:25

leptys,

wysłaliśmy w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego. Jak obecnie wygląda sprawa zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gosian2000

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 17:27
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post5 sty 2018, o 14:19

Dzień dobry. Złożyłam zamówienie przez sklep internetowy dnia 28 grudnia i nadal jest „w trakcie realizacji” (201712284270439). Minęło już kilka dni, czy da się coś w tej sprawie zrobić ? Sprawdzam maila kilka razy dziennie, żadnej wiadomości o zmianie statusu zamówienia nie otrzymałam.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post5 sty 2018, o 14:43

Witaj gosian2000,

przesłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
gosian2000(9 sty 2018, o 16:47)
Offline
Avatar użytkownika

gosian2000

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 sty 2018, o 17:27
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post9 sty 2018, o 16:55

Dzień dobry. Dziękuje za pomoc, jednak muszę prosić o kolejną , ponieważ chyba tylko Państwa interwencja skutkuje. Otrzymałam 4 dni temu maila , że zamówienie 201712284270439 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Jednak nie doczekałam się wiadomości o numerze listu przewozowego. Dostawa planowana jest na 11.01.2018r. Czy mogą mi Państwo pomóc ?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post9 sty 2018, o 17:27

Witaj gosian2000,

sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2898
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 56 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Ja+ mix
  • Model telefonu: Honor 7x

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post11 sty 2018, o 11:14

Witam!
Jak długo trwa przekazywanie zamówienia do firmy kurierskiej?
Od 9.01 ciągle taki status...... 201801094375025
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post11 sty 2018, o 11:25

Witaj pepcia2,
pepcia2 napisał(a):201801094375025

Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
pepcia2(11 sty 2018, o 11:27)
Offline
Avatar użytkownika

pepcia2

Szalony PlusManiak

  • Posty: 2898
  • Dołączył(a): 21 sty 2013, o 16:54
  • Lokalizacja: małopolska
  • Podziękował : 56 razy
    Otrzymał podziękowań: 327 razy
  • Moja taryfa: Ja+ mix
  • Model telefonu: Honor 7x

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post11 sty 2018, o 11:28

Dziękuję Joasiu :-* Jak zawsze niezawodna ;-)
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post11 sty 2018, o 12:24

pepcia2,

otrzymałam informację, iż wiadomość z terminem planowanej dostawy, została wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Status na stronie zostanie zmieniony z chwilą wygenerowania numeru listu przewozowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
pepcia2(11 sty 2018, o 13:58)
Offline
Avatar użytkownika

Fabek22

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 30 sty 2018, o 12:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Karta
  • Model telefonu: Sony xperia

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post30 sty 2018, o 13:11

Witam. Mam takie pytanie złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa w piątek 29.01 odrazu dostałem odpowiedź ze zamówienie jest w trakcie realizacji planowany dzień dostawy to 29.01. Sprawdzając status zamówienia jest cały czas że przesyłka oczekuję na dostarczenie do firmy kurierskiej. Dzisiaj mamy 30.01 a kuriera ani maila z nr przesyłki nie ma. Ile to może jeszcze potrwać Nr zamówienia 201801264504545
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 19164
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 48 razy
    Otrzymał podziękowań: 1572 razy

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post30 sty 2018, o 13:32

Witaj Fabek22,
Fabek22 napisał(a):ani maila

Zweryfikuj czy w folderze SPAM nie widnieją żadne informacje odnośnie tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości