Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
abecebula
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 22 sie 2014, o 08:12

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: abecebula »

Witam,
17.08.2014 złożyłam zamówienie (telefon lg L70) w sklepie internetowym Plus. Kurier spóźnia się z przesyłką. Na stronie sklepu jest napisane, że dostawa trwa 2-3 dni, ja na swoje zamówienie czekam już 6 dzień! Wysyłałam już kilkukrotnie maila do e-sklepu plus, jednak nikt mi nie udzielił pomocy. Również od kilku dni próbuje się dodzwonić do e-sklepu i nikt nie odbiera. W telefonicznym dziale obsługi klienta sieci plus powiedzieli mi, że również nie mogą mi pomóc! Więc co mam robić! Proszę o pomoc
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

A czy możliwym jest, aby przekazać lub zapisać gdzieś firmie kurierskiej aby dostarczyli paczkę po godzinie 15? ostatnim razem próbowaliśmy dodzwonić się do siedziby K-ex zarówno w Zielonej Górze jak i głównej, ale nie było szans, aby się z kimś połączyć, a co dopiero poprosić o konkretna godzine dostawy... ;/
karola2707
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2014, o 12:36

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: karola2707 »

Od kilku dni czekam na paczkę z plusa, dzisiaj status zamówienia to: zamówienie przekazane do realizacji. Kiedy w takim razie mogę spodziewać się kuriera? Informacja na stronie plusa, że telefon dostaniemy w 2-3 dni chyba jeszcze nikomu się nie sprawdziła niestety...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj abecebula, karola2707,

sprawa dotyczy nowej aktywacji czy przedłużenia umowy?

Layla1991,

sugestia przekazana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karola2707
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2014, o 12:36

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: karola2707 »

chyba przedłużenia umowy, przynajmniej tak powiedzieli mi w salonie. Wykorzystałam wszystkie doładowania i teraz przedłużyłam na innych zasadach (więcej doładowań za mniejszą kwotę)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

karola2707,

logowałaś się na stronie, wpisując swój numer telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karola2707
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 sie 2014, o 12:36

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: karola2707 »

Wieczorem dostałam smsa z informacją na kiedy planowane jest dostarczenie zamówienia. Mam nadzieję, że tego terminu będą się trzymać. Dziękuję za pomoc.
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

Czy dostanę numer przewozowy przesyłki? Zakładając, że terminowo dostawa ma być we wtorek przesyłka powinna być chyba już nadana...
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: marekkalisz19 »

właśnie, też chciałbym o to zapytać...chyba, że znowu będzie jakieś opóźnienie i zamiast we wtorek dostaniemy sprzęt po czasie...dwa tygodnie czekać za telefonem xd ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Layla1991, marekkalisz19,
Layla1991 pisze:Zakładając, że terminowo dostawa ma być we wtorek przesyłka powinna być chyba już nadana...
Jeżeli przesyłka ma zostać dostarczona we wtorek, to numer listu przewozowego zostanie nadany, dziś w godzinach wieczornych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tosia
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 24 wrz 2013, o 12:34
Kontakt:

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: tosia »

Otrzymałam smsem nr listu przewozowego (przedłużenie umowy Plus Mix z telefonem), jednak na stronie k-ex czytam - nie znaleziono przesyłki o podanym numerze. Co robić, zwłaszcza, że między 10 a 12 jestem w pracy pod innym adresem, a przesyłka ma być jutro. Nikt nie uzgadniał ze mną godziny. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

tosia,
tosia pisze:Otrzymałam smsem nr listu przewozowego (przedłużenie umowy Plus Mix z telefonem), jednak na stronie k-ex czytam - nie znaleziono przesyłki o podanym numerze.
Zapewne przesyłka nie jest wprowadzona jeszcze do systemu. Zazwyczaj odbywa się to w godzinach wieczornych.
tosia pisze:Co robić, zwłaszcza, że między 10 a 12 jestem w pracy pod innym adresem, a przesyłka ma być jutro.
Proszę skontaktuj się w tej sprawie telefonicznie z obsługą sklepu internetowego: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4365.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daro29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 gru 2015, o 14:25

Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: daro29 »

Witam od tygodnia czekam na przesylke mianowicie umowe i telefon czy ktos moglby mi pomoc w zlokalizowaniu przesylki poniewaz pracuje na zmiany i niechcialbym miec problemu z odbiorem
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj daro29,

kiedy dokładnie to zamówienie było składane? Jaki aktualnie statu tego zamówienia widnieje na tej stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daro29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 7 gru 2015, o 14:25

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: daro29 »

zamówienie zostalo zlorzone w zeszly wtorek telefonicznie z numeru 607 721 768 po czym pani powiedziala ze wysyla przesylke mial sie skontaktowac ktos zaraz po telefonie tej pani w celu uzgodnienia odebrania przesylki od kuriera niestety do dzis nikt nie zadzwonil nie znam takze danych tego zamowienia numeru
ODPOWIEDZ