Status przesyłki w sklepie internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

witam,
chciałabym dowiedzieć się, co oznacza status przesyłki "Załadowane" który widnieje przy numerze zamówienia od kilku dni.
i jak to jest, że na tym forum przeczytałam, że przygotowanie umowy + dostarczenie przesyłki trwa ok 5 dni [przy zawieranej jakiś miesiąc temu umowie faktycznie tak było], a po dodzwonieniu się w końcu wczoraj na infolinię sklepu internetowego pani poinformowała nas, że umowa "czeka na wprowadzenie danych". Zamówienie zostało złożone w środę tydzień temu. Ja wiem, że był długi weekend i piątek nie był dniem roboczym, ale żeby we wtorek umowa nie była praktycznie ruszona? przy podpisywaniu nowej umowy czas jej przygotowania i weryfikacji trwał krócej niż przy przedłużaniu.
Jest choć cień szansy że telefon dojdzie przed weekendem? Bo na stronie od czwartku widnieje ten sam status "załadowane"...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Layla1991,

rozumiem, że sprawa dotyczy przedłużenia umowy?
Prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas obsługę sklepu o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

wiadomo coś na temat zamowienia?
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: marekkalisz19 »

Zamówienie nr 20140812266529 też nic nie wiadomo w sumie, dwa razy już dzwoniliśmy i raz było że w czwartek (dzisiaj) będzie kurier , teraz że dopiero we wtorek, bo sklep nie nadąża z zamówieniami...status dalej się nie zmienił tzn assigned manually, może do końca miesiąca dojedzie....xd
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

Myśmy mieli do czwartku zeszłego "załadowane". teraz się zmieniło na to samo co u Ciebie. Bok powiadomiony, ale jakoś nie śpieszy mu się z odpowiedzią... ;/
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

wlasnie doszedl sms, ze dostawa planowana jest na wtorek. nigdy nie narzekalam na plus, ale przynac musze, ze teraz to sie nie popisali z szybkoscia... dwa tygodnie ;/
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Layla1991,

zamówienie udało się przeprocesować. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.

marekkalisz19,

sprawa dotyczy przedłużenia umowy czy nowej aktywacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: marekkalisz19 »

ostatnio coś im szwankuje,strona internetowa,zasięg,teraz ta obsługa zamówień ,ale czekamy xd jeszcze mamy jakieś pokłady cierpliwości xd sprawa dotyczy przedłużenia umowy i pisałem już na forum chyba w poniedziałek czy wtorek, nic się nie ruszyło, były dwa telefony i jak wyżej wg pierwszego kurier miał być dzisiaj, wczorajszy telefon do obsługi sklepu to zmiana tego terminu na wtorek (konsultant nie był przekonany,bo mają masę zamówień) ,więc sobie chyba poczekamy xd ////ok ,dostaliśmy sms ,że tel zostanie dostarczony we wtorek 26.08 , już coś się ruszyło xd
Ostatnio zmieniony 21 sie 2014, o 14:54 przez marekkalisz19, łącznie zmieniany 1 raz.
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

Dziękuję za pomoc w przepchnięciu tego dalej. Trzeba czekać ;]
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

marekkalisz19,

faktycznie, już pamiętam – wpis był w dziale abonamentowym.
We wtorek nasz pracownik próbował się kontaktować, niestety bezskutecznie.
marekkalisz19 pisze:ok ,dostaliśmy sms ,że tel zostanie dostarczony we wtorek 26.08 , już coś się ruszyło xd
Przepraszam, że tak długo czekasz :oops:.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

A ja mam jeszcze jedno pytanie - co znaczy status "Zamówienie jest procesowane w systemach Polkomtel."? Bo był już mail, że przesyłka oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej, na forum ani pisała, że udało sie "przeprocesować", a tu, że procesowane. Człowiek gubi się w tym wszystkim powoli już ;]
mam w sumie jeszcze jedno pytanie - dlaczego dostawa planowana jest dopiero na wtorek skoro przesyłka już oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej? w przypadku niedawno podpisywanej umowy również dostaliśmy wiadomosc w czwartek, ze przesyłka oczekuje na wydanie firmie K-ex, a dostarczona była już w poniedziałek.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Layla1991,

funkcjonalność statusów na stronie internetowej jest jeszcze w fazie testów i aktualnie nie odzwierciedlają one faktycznego etapu złożonej dyspozycji. Wiążące są informacje otrzymane drogą mailową i SMS-ową.
Layla1991 pisze: dlaczego dostawa planowana jest dopiero na wtorek skoro przesyłka już oczekuje na przekazanie firmie kurierskiej?
To jest najbliższy termin, w którym przewoźnik może dostarczyć przesyłkę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

ok. Dziękuję za info. wolę się upewnić niż by się póxniej miało okazać, że coś przegapisałam czy przeoczyłam ;]
Teraz tylko składac rączki i wyczekiwac, żeby tym razem K-ex niczego nie, za przeproszeniem, odwalił ;]
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Layla1991,
Layla1991 pisze:ok. Dziękuję za info. wolę się upewnić niż by się póxniej miało okazać, że coś przegapisałam czy przeoczyłam ;]
Od tego tutaj jesteśmy.
Layla1991 pisze:Teraz tylko składac rączki i wyczekiwac, żeby tym razem K-ex niczego nie, za przeproszeniem, odwalił ;]
Jak coś - pisz proszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Layla1991
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 5 lip 2014, o 11:54

Re: Status przesyłki w sklepie internetowym

Post autor: Layla1991 »

wiem, wiem. pisac bede - nie odpuszcze jesli tym razem cos znow nawymyslaja ;] nie mam przyjemnych doswiadczen z ta firma, ale mam nadzieje, ze to tylko oddzial Zielona Gora miał takich niezbyt kompetentnych kurierów ;]
ODPOWIEDZ