Strona 4 z 5
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 2 paź 2017, o 10:31
autor: Joanna_Plus
Witaj zaginionyns,
sprawę przekazałam do obsługi sklepu internetowego.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 19 gru 2017, o 23:48
autor: leptys
Witam chciałbym się dowiedzieć ile będzie trwała weryfikacja moich danych i wysyłka zamówienia o numerze 201712124141659
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 20 gru 2017, o 11:31
autor: Basia_Plus
Witaj
leptys,
jaki status zamówienia pojawia się na tej stronie:
http://www.plus.pl/status-zamowienia? W folderze SPAM nie masz wiadomości e-mail od obsługi sklepu internetowego?
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 20 gru 2017, o 18:31
autor: leptys
mój status zamówienia to: WYMAGANE_DOKUMENTY ,które wysłałem tydzień temu i od tego czasu mój status się nie zmienił
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 21 gru 2017, o 15:25
autor: Marta_Plus
leptys,
wysłaliśmy w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego. Jak obecnie wygląda sprawa zamówienia?
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 5 sty 2018, o 15:19
autor: gosian2000
Dzień dobry. Złożyłam zamówienie przez sklep internetowy dnia 28 grudnia i nadal jest „w trakcie realizacji” (201712284270439). Minęło już kilka dni, czy da się coś w tej sprawie zrobić ? Sprawdzam maila kilka razy dziennie, żadnej wiadomości o zmianie statusu zamówienia nie otrzymałam.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 5 sty 2018, o 15:43
autor: Marta_Plus
Witaj gosian2000,
przesłałam w Twojej sprawie interwencję do pracowników sklepu internetowego.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 9 sty 2018, o 17:55
autor: gosian2000
Dzień dobry. Dziękuje za pomoc, jednak muszę prosić o kolejną , ponieważ chyba tylko Państwa interwencja skutkuje. Otrzymałam 4 dni temu maila , że zamówienie 201712284270439 oczekuje na przekazanie do firmy kurierskiej. Jednak nie doczekałam się wiadomości o numerze listu przewozowego. Dostawa planowana jest na 11.01.2018r. Czy mogą mi Państwo pomóc ?
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 9 sty 2018, o 18:27
autor: Joanna_Plus
Witaj gosian2000,
sprawę przekazałam dalej.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 11 sty 2018, o 12:14
autor: pepcia2
Witam!
Jak długo trwa przekazywanie zamówienia do firmy kurierskiej?
Od 9.01 ciągle taki status...... 201801094375025
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 11 sty 2018, o 12:25
autor: Joanna_Plus
Witaj
pepcia2,
pepcia2 pisze:201801094375025
Poprosiłam o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 11 sty 2018, o 12:28
autor: pepcia2
Dziękuję Joasiu :-* Jak zawsze niezawodna
Pozdrawiam
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 11 sty 2018, o 13:24
autor: Joanna_Plus
pepcia2,
otrzymałam informację, iż wiadomość z terminem planowanej dostawy, została wysłana na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
Status na stronie zostanie zmieniony z chwilą wygenerowania numeru listu przewozowego.
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 30 sty 2018, o 14:11
autor: Fabek22
Witam. Mam takie pytanie złożyłem zamówienie w sklepie internetowym plusa w piątek 29.01 odrazu dostałem odpowiedź ze zamówienie jest w trakcie realizacji planowany dzień dostawy to 29.01. Sprawdzając status zamówienia jest cały czas że przesyłka oczekuję na dostarczenie do firmy kurierskiej. Dzisiaj mamy 30.01 a kuriera ani maila z nr przesyłki nie ma. Ile to może jeszcze potrwać Nr zamówienia 201801264504545
Re: Status przesyłki w sklepie internetowym
: 30 sty 2018, o 14:32
autor: Joanna_Plus
Witaj
Fabek22,
Fabek22 pisze:ani maila
Zweryfikuj czy w folderze SPAM nie widnieją żadne informacje odnośnie tego zamówienia.