problemy przy włączeniu pakietu internetowego

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
emilka17
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sie 2014, o 11:12

problemy przy włączeniu pakietu internetowego

Post autor: emilka17 »

witam, mam problem z włączeniem pakietu internetowego w plusie na kartę. wpisuję kod i za każdym razem wyskakuje "usługa chwilowo niedostępna" lub "skontaktuj się z bok". to samo dzieje się, gdy chce to zrobić przy użyciu kodu *110#, wybieram np. internet non stop za 7 zł i historia się powtarza. nie wiem dlaczego tak się dzieje
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: problemy przy włączeniu pakietu internetowego

Post autor: Krzysiek_Plus »

emilka17, jaka dokładnie taryfa? Sprawdź kodem *147#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emilka17
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 sie 2014, o 11:12

Re: problemy przy włączeniu pakietu internetowego

Post autor: emilka17 »

plus na karte
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: problemy przy włączeniu pakietu internetowego

Post autor: Joanna_Plus »

emilka17,

a nie posiadasz aktualnie włączonego innego pakietu? Co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ