problemy przy włączeniu pakietu internetowego
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 11:12
problemy przy włączeniu pakietu internetowego
witam, mam problem z włączeniem pakietu internetowego w plusie na kartę. wpisuję kod i za każdym razem wyskakuje "usługa chwilowo niedostępna" lub "skontaktuj się z bok". to samo dzieje się, gdy chce to zrobić przy użyciu kodu *110#, wybieram np. internet non stop za 7 zł i historia się powtarza. nie wiem dlaczego tak się dzieje
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: problemy przy włączeniu pakietu internetowego
emilka17, jaka dokładnie taryfa? Sprawdź kodem *147#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: problemy przy włączeniu pakietu internetowego
plus na karte
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: problemy przy włączeniu pakietu internetowego
emilka17,
a nie posiadasz aktualnie włączonego innego pakietu? Co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
a nie posiadasz aktualnie włączonego innego pakietu? Co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ