stara taryfa i blad pracownika
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sie 2014, o 19:01
stara taryfa i blad pracownika
Witam,
Ostatnio z powodu niekompetencji pracownika Biura Obslugi Klienta stracilem swoja taryfe Plus na Karte. Powiedzial mi nie prawdziwe informacje o taryfie Wiecej w wyniku czego stracilem korzysta oferte gdyz nie mam roku waznosci konta-pracownik zapewnial ze bedzie! Czy plus po wyslaniu reklamacji wroci mi do poprzedniej taryfy? gdyby pracownik podal prawdziwe informacje nigdy nie zmienilbym taryfy. Z gory dzieki za pomoc jak trzeba to dokladniej opisze sytuacje. Co o tym sądzicie?
Ostatnio z powodu niekompetencji pracownika Biura Obslugi Klienta stracilem swoja taryfe Plus na Karte. Powiedzial mi nie prawdziwe informacje o taryfie Wiecej w wyniku czego stracilem korzysta oferte gdyz nie mam roku waznosci konta-pracownik zapewnial ze bedzie! Czy plus po wyslaniu reklamacji wroci mi do poprzedniej taryfy? gdyby pracownik podal prawdziwe informacje nigdy nie zmienilbym taryfy. Z gory dzieki za pomoc jak trzeba to dokladniej opisze sytuacje. Co o tym sądzicie?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: stara taryfa i blad pracownika
arkus, jest taka opcja w taryfie "Więcej przez rok": http://www.plus.pl/na-karte
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stara taryfa i blad pracownika
Ale ja się pytałem konkretnie o taryfę Plus na Kartę Więcej i powiedział że tam jest taka możliwość. dodatkowo sms za 0 gr. nie bylo mowy o plus na karte wiecej przez rok.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stara taryfa i blad pracownika
arkus,
Decyzję w tym zakresie podejmie Departament Reklamacji.arkus pisze:Czy plus po wyslaniu reklamacji wroci mi do poprzedniej taryfy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stara taryfa i blad pracownika
no dobra pisze w regulaminie że mogą być niedostępne niektóre taryfy ale ja specjalnie dzwoniłem żebym nie miał takiej sytuacji! Pracownicy są zobowiązani do przekazywania informacji- o które zresztą pytałem, więc nie rozumiem dlaczego moja reklamacja została negatywnie rozpatrzona, napisałem już odwołanie, ale nie dostałem jeszcze nawet informacji o zaczęciu mojej sprawy reklamacyjnej :)
http://zapodaj.net/8812903bd60fc.jpg.html
Edycja:
pisze pani bo mama była właścicielem
http://zapodaj.net/8812903bd60fc.jpg.html
Edycja:
pisze pani bo mama była właścicielem
Ostatnio zmieniony 22 sie 2014, o 15:56 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stara taryfa i blad pracownika
arkus,
tak jak pisałam powyżej, decyzję w tym zakresie podejmuje Departament Reklamacji.
tak jak pisałam powyżej, decyzję w tym zakresie podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stara taryfa i blad pracownika
Chciałem ukazać ich paradoks, nawet wasi konsultanci z punktu śmiali gdyż ta odpowiedź jest bezsensowna. Oczywiście ja tego nie odpuszczę. Ile się czeka na potwierdzenie przyjecia listu i reklamacji? czy mogę swoich praw domagać się również na drodze sądowej ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: stara taryfa i blad pracownika
arkus,
Jeżeli postępowanie reklamacyjne zostało zakończone i nie pojawiają się nowe okoliczności sprawy, to wówczas taka korespondencja traktowana jest jako pismo.arkus pisze:napisałem już odwołanie
Tak.arkus pisze: czy mogę swoich praw domagać się również na drodze sądowej ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: stara taryfa i blad pracownika
no to napiszę jeszcze e mail do działu reklamacji, jeśli zaś zostanę zlekceważony to wniosę sprawę do sądu :) Bo to jest śmieszne co doradca odpisał