Subskrybcja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 sie 2014, o 08:52
Subskrybcja
Witam mam subskrycpje "PUNKTY" na telefonie i nie moge jej wyłączyć czy ktoś z obsługi mogły recznie to wyłaczyć wtedy podam numer telefonu.
Proszę o szybko odp bierze 3x 6zł w tygodniu
Proszę o szybko odp bierze 3x 6zł w tygodniu
Re: Subskrybcja
Wyślij SMS o treści LISTA pod numer 8888. W odpowiedzi otrzymasz listę aktywnych subskrypcji aby wyłączyć wybrana subskrypcję wyślij SMS o treści STOP "Nazwa subskrypcji" pod numer widoczny obok niej na liście.
Poczytaj także tutaj: http://www.world4fun.eu/jak-wylaczyc-pl ... bskrypcje/
Poczytaj także tutaj: http://www.world4fun.eu/jak-wylaczyc-pl ... bskrypcje/
Re: Subskrybcja
pakazuje mi ze nie wyslano sms jak wpisuje te
Re: Subskrybcja
A z jakiego numeru masz tę subskrypcję? Być może trzeba będzie do dostawcy usługi zadzwonić, najlepiej napisać, bez numeru nie umiem ustalić, jaki to dostawca.
EDIT:
Możesz jeszcze poczytać tu na forum, wątek użytkownika eciu: SMS'y PREMIUM jak wyłączyć - różne kody.
EDIT:
Możesz jeszcze poczytać tu na forum, wątek użytkownika eciu: SMS'y PREMIUM jak wyłączyć - różne kody.
Re: Subskrybcja
60555 ale mam telefon zablokowany bo karty nie kupilem moze dlatego nie chce wyslac ;D?
Re: Subskrybcja
Jeśli masz zablokowane połączenia wychodzące, nie możesz wysyłać sms, tak mi się wydaje Spróbuj doładować konto tak, by było dodatnie saldo na koncie i wtedy spróbuj wg już podanych instrukcji. Jeśli nie pomoże:
(60555 SMS) to Teleaudio Sp. z o.o.; reklamacje@teleaudio.pl; tel. (22) 514-41-91
(60555 SMS) to Teleaudio Sp. z o.o.; reklamacje@teleaudio.pl; tel. (22) 514-41-91
Re: Subskrybcja
A jak np mam 0 na koncie to mi pobiera caly czas i na minusie sie robi czy nie ?
Re: Subskrybcja
Jest to bardzo prawdopodobne. Możesz być pewien, że nie podarują Ci nawet złotówki. Im wcześniej zrezygnujesz z usługi, tym lepiej dla Ciebie. Jednak najpierw im musisz zwrócić to, co im się należy, bez tego reklamacja najprawdopodobniej nie będzie uwzględniona. Pozdrawiam.
Re: Subskrybcja
a ktos z forum z obslugi pomoglby i recznie to usunal ?
Re: Subskrybcja
Specjaliści Plusa odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00. Musisz czekać Pozdrawiam
Re: Subskrybcja
pomoze ktos z obslugi ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Subskrybcja
alewtopa,
Wyłączenia subskrypcji możesz dokonać przez telefoniczny kontakt z BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
Dezaktywacji czy sprawdzenia listy aktywnych serwisów, można dokonać na koncie aktywnym (numer, który posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności).alewtopa pisze:60555 ale mam telefon zablokowany bo karty nie kupilem moze dlatego nie chce wyslac ;D?
Wyłączenia subskrypcji możesz dokonać przez telefoniczny kontakt z BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Numer pobierający opłate
Witam
Kiedyś szukałem na internecie filmu i wszedłem na stronę, gdzie trzeba było podać numer i się zalogować (w skrócie pobiera mi opłatę comiesięczną). Chciałbym się zapytać czy jest możliwość zablokowania tego konkretnego numeru żeby nie pobierał opłaty?
Kiedyś szukałem na internecie filmu i wszedłem na stronę, gdzie trzeba było podać numer i się zalogować (w skrócie pobiera mi opłatę comiesięczną). Chciałbym się zapytać czy jest możliwość zablokowania tego konkretnego numeru żeby nie pobierał opłaty?
Ostatnio zmieniony 7 lip 2015, o 10:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Subskrybcja
Witaj Jasio44,
zapewne została uaktywniona subskrypcja.
Sprawdzenie nazwy włączonej usługi jest możliwe przez wysłanie SMS o treści LISTA pod numer 8888.
Wyłączenie usługi odbywa się poprzez wysłanie na podany numer serwisu wiadomości dezaktywującej o treści STOP nazwa_serwisu np: STOP MILOSC.
Istnieje również możliwość dezaktywacji wszystkich serwisów, poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści START BLOKADA pod numer 8888. Blokada powoduje zablokowanie wszystkich aktywnych serwisów (subskrypcji) i w związku z tym, wyłączenie wszystkich opłat za SMS-y zwrotne.
Na terenie kraju wysłanie wiadomości pod numer 8888 jest bezpłatne.
zapewne została uaktywniona subskrypcja.
Sprawdzenie nazwy włączonej usługi jest możliwe przez wysłanie SMS o treści LISTA pod numer 8888.
Wyłączenie usługi odbywa się poprzez wysłanie na podany numer serwisu wiadomości dezaktywującej o treści STOP nazwa_serwisu np: STOP MILOSC.
Istnieje również możliwość dezaktywacji wszystkich serwisów, poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści START BLOKADA pod numer 8888. Blokada powoduje zablokowanie wszystkich aktywnych serwisów (subskrypcji) i w związku z tym, wyłączenie wszystkich opłat za SMS-y zwrotne.
Na terenie kraju wysłanie wiadomości pod numer 8888 jest bezpłatne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jak sprawdzić/wyłączyć subskrypcje płatne?
Jak sprawdzić/wyłączyć subskrypcje płatne?
STOP BLOKADA działa też na numer 60355?
Skąd można się dowiedzieć jaki to serwis?
STOP BLOKADA działa też na numer 60355?
Skąd można się dowiedzieć jaki to serwis?
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2015, o 15:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.