Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Ricki
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:55

Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: Ricki »

W dniu wczorajszym była promocja doładowań z okazji mistrzostw w siatkówce. Zgodnie z regulaminem była tylko wczoraj. Wieczorem ok 22:30 próbowałem doładować ze strony www.doladuj.plus.pl, ale strona nie działała. Z konta online BZWBK numery z Plusa to samo. Kolejna strona wymieniona w regulaminie to www.blue.pl, i tutaj teoretycznie się udało i od 22:29 był status transakcji w trakcie. Dopiero o 00:40 zmienił się na zrealizowano. Ewidentnie problem był po stronie Plusa, o czym można przeczytać choćby w komentarzach na telepolis.pl. Czuje się delikatnie mówiąc oszukany. Mam w związku z tym pytanie gdzie można reklamować ten problem by podesłać screeny i potwierdzenie PDF z banku? Pozdrawiam Przemek
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: habish »

W PKO BP cały dzień działało bez problemu.
Za jaką kwotę zasiliłeś?

Reklamację możesz złożyć poprzez Plus Online.
Złóż także reklamację w blue.pl
Ricki
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:55

Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: Ricki »

Za 50zł. Miało być 100zł, a wyszło 60zł.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: sl@w_es »

patryk7588 pisze:W PKO BP cały dzień działało bez problemu. (...)
Potwierdzam; u mnie bonus dodany do wszystkich wykonanych zasileń (zgodnie z Regulaminem).

@ „Ricki”,

przenoszę wątek do Oficjalnego Działu - czekaj na odzew Specjalisty Plusa w poniedziałek.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Ricki
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:55

Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: Ricki »

BZWBK24 wczoraj wieczorem był problem z zasileniem Plusa. Strona Plusa z doładowaniem nawet nie działała. blue.pl niby ok, ale czas realizacji to ponad dwie godziny. Co to ma być? Powinna liczyć się data rozpoczęcia transakcji jak stempel na poczcie, a tak czuje się oszukany.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: pepcia2 »

Ja zasilałam rano przez stronę Plusa 5 nr i wszystkie były zasilone od ręki.
Po południu było bardzo dużo skarg na niedziałającą stronę jaki i strony banków.
Odpowiedź Plusa była - przeciążenie serwerów. Jednak zapewniano, ze wszystkie doładowania wykonane zgodnie z regulaminem dostaną 100% po złożeniu reklamacji ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?

Post autor: Joanna_Plus »

Ricki,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma;
+
Ricki pisze:screeny i potwierdzenie PDF z banku?
Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.

Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ