Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 lut 2014, o 18:55
Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
W dniu wczorajszym była promocja doładowań z okazji mistrzostw w siatkówce. Zgodnie z regulaminem była tylko wczoraj. Wieczorem ok 22:30 próbowałem doładować ze strony www.doladuj.plus.pl, ale strona nie działała. Z konta online BZWBK numery z Plusa to samo. Kolejna strona wymieniona w regulaminie to www.blue.pl, i tutaj teoretycznie się udało i od 22:29 był status transakcji w trakcie. Dopiero o 00:40 zmienił się na zrealizowano. Ewidentnie problem był po stronie Plusa, o czym można przeczytać choćby w komentarzach na telepolis.pl. Czuje się delikatnie mówiąc oszukany. Mam w związku z tym pytanie gdzie można reklamować ten problem by podesłać screeny i potwierdzenie PDF z banku? Pozdrawiam Przemek
Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
W PKO BP cały dzień działało bez problemu.
Za jaką kwotę zasiliłeś?
Reklamację możesz złożyć poprzez Plus Online.
Złóż także reklamację w blue.pl
Za jaką kwotę zasiliłeś?
Reklamację możesz złożyć poprzez Plus Online.
Złóż także reklamację w blue.pl
Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
Za 50zł. Miało być 100zł, a wyszło 60zł.
Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
Potwierdzam; u mnie bonus dodany do wszystkich wykonanych zasileń (zgodnie z Regulaminem).patryk7588 pisze:W PKO BP cały dzień działało bez problemu. (...)
@ „Ricki”,
przenoszę wątek do Oficjalnego Działu - czekaj na odzew Specjalisty Plusa w poniedziałek.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
BZWBK24 wczoraj wieczorem był problem z zasileniem Plusa. Strona Plusa z doładowaniem nawet nie działała. blue.pl niby ok, ale czas realizacji to ponad dwie godziny. Co to ma być? Powinna liczyć się data rozpoczęcia transakcji jak stempel na poczcie, a tak czuje się oszukany.
Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
Ja zasilałam rano przez stronę Plusa 5 nr i wszystkie były zasilone od ręki.
Po południu było bardzo dużo skarg na niedziałającą stronę jaki i strony banków.
Odpowiedź Plusa była - przeciążenie serwerów. Jednak zapewniano, ze wszystkie doładowania wykonane zgodnie z regulaminem dostaną 100% po złożeniu reklamacji
Po południu było bardzo dużo skarg na niedziałającą stronę jaki i strony banków.
Odpowiedź Plusa była - przeciążenie serwerów. Jednak zapewniano, ze wszystkie doładowania wykonane zgodnie z regulaminem dostaną 100% po złożeniu reklamacji
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Jak złożyć reklamacje wczorajszej promocji 100% ekstra?
Ricki,
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma;
+
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
prześlij mi proszę przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu;
- informację, czy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia Departament Reklamacji może udzielić odpowiedzi drogą telefoniczną lub SMS-em bez wysyłania pisma;
+
Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.Ricki pisze:screeny i potwierdzenie PDF z banku?
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ