Problem z pakietem internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
adams94
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 sie 2014, o 20:02

Problem z pakietem internetowym

Post autor: adams94 »

Witam, mam problem z wykupieniem pakietu internetu, mianowicie mam mix6 i gdy wpisuje kod *136*11*11# i przychodzi mi nastepujacy sms: "Usługa niedostepna. Sprawdz: 1)czy masz wymagane srodki 2) Czy usluga nie wyklucza sie z inna usługa 3) czy spełnione sa inne warunki w celu jej aktywacji" wiec tak to jest pakiet za 9 zl wiec wymagane srodki mam, wiec prosze o pomoc, z gory dziekuje :)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z pakietem internetowym

Post autor: sl@w_es »

Podaj treść wiadomości zwrotnej jaką otrzymujesz po wysłaniu kodów *136# oraz *121#.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
adams94
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 sie 2014, o 20:02

Re: Problem z pakietem internetowym

Post autor: adams94 »

pod *136# przyszło "Aktywne promocje Jedna stawka mix29gr 25-05-2015:07, sms-y do wszystkich sieci za 3gr 13-09-2014 20;55 nielimitowane rozmowy do plusa nielimitowane sms do plusa jedna stawka, LTE w mix6" a pod *121# :Aktywne pakiet 2000mms do sieci plus (999490 KBYTES) 25-05-2015 11:07
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z pakietem internetowym

Post autor: sl@w_es »

Problem tkwi w tym, że mając LTE w Mix 6 nie uda Ci się aktywować pakietów Non Stop.
Dostępne masz pakiety nie będące pakietami Non Stop:

- 300MB za 7 zł - *121*11*70#
- 1GB za 13 zł - *121*11*71#

Regulamin Promocji PAKIETY INTERNETOWE 300 MB i 1 GB W PLUSIE MIX
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z pakietem internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj adams94,

potwierdzam. W przypadku umów z opcją LTE, nie działają pakiety typu Non Stop. Dostępne są zaś warianty, które podał i podlinkował sl@w_es.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ