Witam,
Posiadam telefon LG L70. Problem z którym nie moge sobie poradzić dotyczy internetu. Dotychczas korzystałam z innego modelu telefonu i pakiet 125 mb wystarczał mi na cały miesiąc, obecnie przy telefonie LG pakiet ten wykupiłam ponad 6 razy w ciągu dwóch tygodni. Wykupując pakiet bardzo szybko znikają mi z niego dane. Wchodząc na pocztę, onet, facebooka czy chociażby gadu gadu za 3-4 minuty zjada mi od 4 do nawet 6 tysięcy kb. Nie ma mowy o dłuższym siedzeniu na internecie, gdzyż w błyskawicznym tempie zjada mi cały pakiet. Usunęłam wszystkie śmieciowe aplikacje które mogłyby powodować łączenie się z internetem, wyłączyłam opcję automatycznej aktualizacji aplikacji, przesłałam internetową konfigurację na telefon, jednak nic to nie dało. Dzwoniłam na infolinię, pisałam na czacie z konsultantem jednak nikt nie umie mi pomóc. Mam nadzieję że może tu Ktoś z Państwa pomoże mi rozwiązać ten problem
Pozdrawiam
Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sty 2013, o 17:47
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
Witaj binn,
temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... mem#p88356.
temat ten poruszaliśmy np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... mem#p88356.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
Nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie :( Z tego co wyczytałam w tym wątku wiele osób ma problem z tym że nie działa im internet, natomiast u mnie problem dotyczy szybkiego zużywania się pakietu internetowego :( Internet działa bez problemu, pieniądze nie znikają z konta, pakiet działa, tylko ten fakt ze nie moge korzystac z intermetu bo po chwili nie mam pakietu..
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
binn,
taki sam przypadek opisany był w poście, który otwiera się od razu po kliknięciu w link, który zamieściłam.
Zapewne wcześniej posiadałaś telefon z innym systemem operacyjnym. Przy włączonej transmisji danych, aparat dokonuje aktualizacji/synchronizacji kont pocztowych/serwisów, stąd też pobrane jednostki z pakietu.
Informacje jak sterować opcją aktualizacji, znajdziesz w naszym poradniku: http://www.youtube.com/watch?v=7yf7ipPk ... e=youtu.be. Ponadto wyłącz opcję synchronizacji.
Nie myślałaś o zastąpieniu aktualnie posiadanego pakietu, którymś z pakietów typu Non Stop?
taki sam przypadek opisany był w poście, który otwiera się od razu po kliknięciu w link, który zamieściłam.
Zapewne wcześniej posiadałaś telefon z innym systemem operacyjnym. Przy włączonej transmisji danych, aparat dokonuje aktualizacji/synchronizacji kont pocztowych/serwisów, stąd też pobrane jednostki z pakietu.
Informacje jak sterować opcją aktualizacji, znajdziesz w naszym poradniku: http://www.youtube.com/watch?v=7yf7ipPk ... e=youtu.be. Ponadto wyłącz opcję synchronizacji.
Nie myślałaś o zastąpieniu aktualnie posiadanego pakietu, którymś z pakietów typu Non Stop?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
Wyłączyłam automatyczną aktualizacje i synchronizację gdy tylko pojawił się problem. Transmisja danych także jest wyłączona gdy nie korzystam z internetu. Wykupiłam pakiet non stop za 15 złotych tak jak Pani radziła i po kwadransie "zjadło" mi z niego 16,700kb. Wydaje mi się że to za dużo, bo w takim tempie w ciągu kilku godzin zniknie mi znowu cały pakiet.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2014, o 20:19 przez binn, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
W ustawieniach chyba można zobaczyć jakie aplikacje zużywają internet.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z szybko znikającym pakietem internetowym
binn,
sprawdź czy nie są do numeru przypisane jeszcze jakieś konta pocztowe. Korzystasz z widget-ów?
sprawdź czy nie są do numeru przypisane jeszcze jakieś konta pocztowe. Korzystasz z widget-ów?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ