Wprowadzanie klienta w błąd!

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
xrafxx
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 wrz 2014, o 20:03

Wprowadzanie klienta w błąd!

Post autor: xrafxx »

Witam piszę w pewnej sprawie- otóż pod koniec czerwca dzwoniła do mnie konsultantka waszej sieci oferując nowy telefon i numer w ramach jak to stwierdziła- Przedłużenia umowy. Po wyjaśnieniu wszystkich aspektów jakie zamierzała przedstawić zapytałem- czy w chwili podpisania nowej umowy stara( ok 6-8) doładowań przestaje obowiązywać- odpowiedź konsultantki była potwierdzająca. Dodatkowo zapytałem czy w chwili aktywacji nowego nr. stary zostanie zdezaktywowany- tu odpowiedź również była potwierdzająca. Mając takie zapewnienia zdecydowałem się podpisać(przedłużyć) umowę. A dzisiaj co? Wezwanie do zapłaty za zaległości ze starej umowy! Ok rozumiem gdybym zalegał z opłatą celowo. Ale wprowadzono mnie w błąd wciskając kit, że poprzednia umowa przestaje obowiązywać. Rozumiem- zapłacić trzeba, ale jeśli wszyscy wasi pracownicy tak postępują no to normalnie ręce opadają i aż chce się coś niecenzuralnego na ten, a raczej wasz temat powiedzieć. Dodatkowo chciałbym zaznaczyć iż rozmowa była nagrywana o czym uświadomiła mnie konsultantka. Jeśli jednak tak nie było- to już pojawia się kolejne kłamstwo z waszej strony. Dobrze wiedzieć jak traktujecie klientów, którzy korzystają z waszych usług nie od dziś, a od ładnych paru lat...
GoracaOfiara
PlusManiak
Posty: 62
Rejestracja: 10 sie 2014, o 12:07
Lokalizacja: Legnica / Warszawa / Marki

Re: Wprowadzanie klienta w błąd!

Post autor: GoracaOfiara »

Zamiast pisać na forum złóż reklamację, domagając się odsłuchania rozmowy. Jeśli nie posiadają nagrania, reklamacja powinna zostać uznana.
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Wprowadzanie klienta w błąd!

Post autor: ekdar »

GoracaOfiara pisze:Zamiast pisać na forum złóż reklamację, domagając się odsłuchania rozmowy. Jeśli nie posiadają nagrania, reklamacja powinna zostać uznana.
forum jest jak najbardziej wlasciwym miejscem do rozwiazywania problemow... takich tez ;-)
tak robia firmy ktore wspolpracuja z Plusem... tzn az tak beszczelnie to nie myslalem...
inna sprawa jak moze przyjsc komus do glowy ze NOWY NUMER to PRZEDLUZENIE UMOWY...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wprowadzanie klienta w błąd!

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj xrafxx,

opisz proszę dokładnie sytuację i skieruj sprawę do Departamentu Reklamacji. Informację jak to uczynić znajdziesz w naszym FAQ.

Jak tego dokonasz, odezwij się do mnie przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ