Pakiet 100MB non stop - problem z kodem *136#
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 maja 2013, o 07:56
Pakiet 100MB non stop - problem z kodem *136#
Witam. Proszę o wyjaśnienie nietypowej sytuacji. Aktywowałem pakiet 100 MB non stop za 7 zł internet działa jednak nie widać różnicy w prędkości strony otwierają się wolno tak jakby przekroczony został limit 100MB jednak gdy chce sprawdzi ile zostało MB kodem *136# Aktywne promocje: Pakiet internetowy 7 Non Stop (102400.0) 07-10-2014 10:54, 29 gr za rozmowe, Nielimitowane SMS-y w Plusie, Pakiet 25 MB na probe 28-02-2016 23:36. I za każdym razem gdy sprawdzam za pomocą tego kodu to caly czas pokazuje mi 102400.0 tak jakby w ogóle nie ubywało z pakietu. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką sytuacją. Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet 100MB non stop - problem z kodem *136#
Witaj pawelma,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ