W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 17 mar 2017, o 18:15
luyei ,
prośba również o weryfikację poniższego:
Joanna_Plus pisze: Jaki tryb pracy sieci jest w nim obecnie zaznaczony (wybrany)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luyei
Nowy
Posty: 9 Rejestracja: 14 mar 2017, o 23:38
Post
autor: luyei » 17 mar 2017, o 18:28
2g/3g/4g(automatycznie)
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 17 mar 2017, o 18:39
luyei ,
luyei pisze: 2g/3g/4g(automatycznie)
Czyli tu jest OK. To jeszcze jedna kwestia: po przełożeniu karty SIM do drugiego sloty, brak LTE się powiela?
luyei pisze: Po zmianie telefonu przestalo dzialac LTE mimo tego, ze w poprzednim telefonie wszystko dzialalo bez zarzutu.
Rozumiem, że po zmianie telefonu nie był dokonywany reset usługi LTE (jej wyłączenie i ponowne włączenie)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luyei
Nowy
Posty: 9 Rejestracja: 14 mar 2017, o 23:38
Post
autor: luyei » 17 mar 2017, o 18:54
Tego akurat nie sprawdzalem. Reset byl zrobiony po tym jak w zaden sposob nie moglem sie polaczyc, ale o dziwo kilkanascie minut temu pojawil sie zasieg 4G wiec wychodzi na to, ze jednak LTE jest tylko dopiero teraz sie pojawilo.
Troche to dziwne, ale chyba wszystko sie naprawilo bo rozumiem, ze 4G=LTE?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 17 mar 2017, o 19:00
luyei ,
luyei pisze: bo rozumiem, ze 4G=LTE?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ProfilMati
Nowy
Posty: 6 Rejestracja: 3 maja 2017, o 21:12
Post
autor: ProfilMati » 3 maja 2017, o 21:24
Prosze o pomoc z LTE.
Miałem taryfę PLUSH na karte pakiet za 29 zł i LTE śmigało aż miło. Schody się zaczęły jak zmieniłem taryfę na Nowy Plush. Kupiłem pakiet
Kod: Zaznacz cały
Promocja Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu zostala wlaczona. Pozdrawiamy.
włączyłem GPRS i LTE. RESET TELEFONU i lipa działa tylko 3G i H+. APN tez ustawiony na plus. Ponowne wyłączanie i włączanie LTE oraz reset tel nie pomaga. Karte rownież mam nową. Jestem załamany.
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975 Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Ewa_Plus » 4 maja 2017, o 10:08
ProfilMati ,
- jaki tryb pracy sieci masz wybrany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730 Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Post
autor: Krzysiek_Plus » 4 maja 2017, o 11:25
ProfilMati , proszę podaj jakie informacje wyświetlają się po wprowadzeniu kodu *101# i *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ProfilMati
Nowy
Posty: 6 Rejestracja: 3 maja 2017, o 21:12
Post
autor: ProfilMati » 4 maja 2017, o 12:20
*101#
Kod: Zaznacz cały
Aktywne uslugi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), GPRS, Nowe Uslugi Glosowe, SMS o koszcie, Roaming, Niski kredyt, Wideorozmowy
*136#
Kod: Zaznacz cały
Aktywne promocje: Internet,Rozmowy,SMS/MMS bez limitu (9102160) 28-05-2017 20:38, Rabat Video 30 dni.
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730 Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Post
autor: Krzysiek_Plus » 4 maja 2017, o 12:33
ProfilMati , proszę, prześlij numer telefonu przez ten
formularz .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ProfilMati
Nowy
Posty: 6 Rejestracja: 3 maja 2017, o 21:12
Post
autor: ProfilMati » 4 maja 2017, o 12:57
Krzysiek_Plus pisze: ProfilMati , proszę, prześlij numer telefonu przez ten
formularz .
Poszło. Czekam z niecierpliwością na jakieś dobre wieści.
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730 Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Post
autor: Krzysiek_Plus » 4 maja 2017, o 14:11
ProfilMati , proszę, wyłącz LTE za pomocą kodu: *101*00*24# i aktywuj ponownie: *101*11*24#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ProfilMati
Nowy
Posty: 6 Rejestracja: 3 maja 2017, o 21:12
Post
autor: ProfilMati » 4 maja 2017, o 18:16
Krzysiek_Plus pisze: ProfilMati , proszę, wyłącz LTE za pomocą kodu: *101*00*24# i aktywuj ponownie: *101*11*24#.
Panie Krzysztofie złe wieści. Wyłączyłem i włączyłem LTE, reset telefonu i niestety dalej jest 3G i H+. Powoli tracę nadzieję :(
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730 Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Post
autor: Krzysiek_Plus » 5 maja 2017, o 14:35
ProfilMati , sprawę przekazałem dalej, dam znać jak już otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ