Teraz jest 17 sty 2018, o 04:21

Zostaw Kontakt





Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

jacek300

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 8 sty 2018, o 08:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę
  • Model telefonu: Neffos

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post11 sty 2018, o 20:58

Wyniki testów LTE...
Załączniki
2018_01_11_testy_LTE.jpg
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post12 sty 2018, o 10:57

jacek300, nadajniki zostały sprawdzone i nie wykazują żadnych nieprawidłowości. Obciążenie pasma 3G jest duże i może to powodować niskie prędkości w tym zakresie. Nie mamy możliwości ograniczenia transferu dla konkretnego użytkownika w sposób jaki opisujesz. Wyniki w testach są uśrednione. W trakcie testu prędkość może być zmienna i to w znacznym zakresie. Podaj swoją dokładną lokalizację. Sprawdzę czy planowane są jakieś prace modernizacyjne w zakresie 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jacek300

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 8 sty 2018, o 08:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę
  • Model telefonu: Neffos

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post13 sty 2018, o 20:34

Michał, dziękuję za odpowiedź ale niestety chyba do końca nie rozumiesz mojego problemu.
Być może sieć 3G jest przeciążona ale mój problem jest zupełnie inne natury => jestem przekonany, że transfer w 3G jest zamrażany do poziomu 0,35-0,37Mbps. Internet działa ale mówiąc delikatnie korzystanie jest mało komfortowe.

Ponadto jestem przekonany, że to nie jest tylko mój problem. Sprawdziłem również na innym numerze/innym telefonie (również Plush na kartę) i sytuacja wygląda dokładanie tak samo tzn po 1-2 godz. użytkowania telefonu transfer jest zamrażany. Wystarczy wył i wł transfer w telefonie i przez 1-2 godz. jest ok i później znów to samo.

Pewno odpuściłbym temat ponieważ jak zmienię ustawienia i włączę preferowany tryb LTE to problem ustępuje ale mieszkam w miejscu gdzie jest bardzo słaby poziom sygnału w każdym paśmie i telefon ciągle się przełącza powodując mocne drenowanie baterii. Jeżeli przestawię na preferowany tryb 3G to bateria wytrzymuje zdecydowanie dłużej, a do codziennego użytku internet 3G w zupełności mi wystarcza.

Michał w poprzednim poście zadałem trzy pytania. Na żadne nie odpowiedziałeś.
Dlatego zadam teraz jedno pytanie i proszę o odpowiedź:

Proszę o spotkanie z Waszym specjalistą. Możemy się umówić w Waszym salonie firmowym w Krakowie.
Wyjaśnię dokładanie na czym polega problem i oczywiście zaprezentuję na telefonie.
Podejmiecie wyzwanie?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post15 sty 2018, o 10:30

jacek300, na potania odpowiedziałem. Może nie wprost, punkt po punkcie, ale jasno wynika to z mojej wypowiedzi.
Michał_Plus napisał(a):nadajniki zostały sprawdzone i nie wykazują żadnych nieprawidłowości. Obciążenie pasma 3G jest duże i może to powodować niskie prędkości w tym zakresie. Nie mamy możliwości ograniczenia transferu dla konkretnego użytkownika w sposób jaki opisujesz. Wyniki w testach są uśrednione. W trakcie testu prędkość może być zmienna i to w znacznym zakresie.
Prędkośc w trakcie użytkowania, również może być zmienna.
jacek300 napisał(a):Proszę o spotkanie z Waszym specjalistą. Możemy się umówić w Waszym salonie firmowym w Krakowie.
Oczywiście, w salonie zostanie przyjęta reklamacja na działanie usługi. Możesz ją również złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej, lub dzwoniąc do naszego Biura Obsługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jacek300

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 8 sty 2018, o 08:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę
  • Model telefonu: Neffos

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post15 sty 2018, o 21:59

Michał, 8.01 godz. 09:14 (str 37) wkleiłem Waszą odpowiedź => po standardowym zgłoszeniu reklamacji. Niestety ta ścieżka nie przyniosła żadnego efektu.
Pisząc tutaj o tym problemie liczyłem na niestandardowe podejście => tak mniemam, że taki cel ma to forum.
Zgłaszanie reklamacji po raz kolejny mija się z celem dlatego zależy mi na spotkaniu z Waszym technikiem. Czy możesz zorganizować takie spotkanie?
Offline
Avatar użytkownika

Michał_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 873
  • Dołączył(a): 1 lut 2017, o 08:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post16 sty 2018, o 11:13

jacek300, niestety, nie ma możliwości zorganizowania takiego spotkania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jacek300

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 8 sty 2018, o 08:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę
  • Model telefonu: Neffos

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

Post16 sty 2018, o 21:43

Michał, a szkoda bo byłaby możliwość potwierdzenia zasadności mojej teorii ograniczania transferu w 3G.
Natomiast w kwestii mojego problemu to jestem przekonany co do prawidłowości zastosowanej metodologii pomiarowej. Powtarzalność pomiarów nie jest przypadkowa i wg mnie świadczy o występującym problemie ograniczania transferu w 3G.

Rozumiem, że operator chce zachęcić użytkowników do korzystania z LTE żeby odciążyć 3G ale są użytkownicy, którym LTE do codziennego użytku nie jest potrzebne ponieważ:
1) szybciej drenuje baterię
2) czas zestawiania połączeń głosowych jest znacząco dłuższy co jest w niektórych sytuacjach jest bardzo irytujące

Niebawem podeślę materiał z którym trudno będzie polemizować.
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości