AndrewKozlow pisze:Nie mogę z niego zadzwonić na podany numer aby sprawdzić usługi.
Czyli ten tablet nie obsługuje kodów USSD .
Przełóż, proszę tę kartę SIM do innego urządzenia (najlepiej telefonu) i zweryfikuj aktywne usługi na koncie tego numeru kodem, który podałam we wcześniejszym poście oraz sprawdź dostępność usługi LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
chwilę temu aktywowałem sobie pakiet LTE. Skonfigurowałem go wg. porad z tego forum (APN: Plus itd.), mam aktywny GPRS, ale kiedy otwieram przeglądarkę to internet nie działa. Mój model telefonu to iPhone 5, moja taryfa to Plus Mix 6.
Tak, mam zaznaczone, aby przeglądarka wykorzystywała dane sieci komórkowej.
@edit: Problem rozwiązał się po restarcie telefonu.
Mam podobny problem - LTE nie działa nigdy/nigdzie
Telefon: Asus ZEZfoneMAX
UStawienia APN: zgodne z instrukcją: Plus/plus, default, ipv4
Na poprzednim telefonie (Moto G LTE), tej samej karcie, ten sam problem: LTE nie działało nigdzie/nigdy (sprawdzałem w wielu miejscach w Warszawie i w Gdyni).
Czasem, gdy próbuje wskoczyć (pojawia się ikonka LTE na górnym pasku powiadomień) na LTE połączenie zaraz się rozłącza i zamienia na 3G.
komenda *101# nie działa: "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"
Problem był zgłaszny, karta wymieniana - nic nie pomogło.
Za granicą - w Anglii i Szwajcarii LTE na kartach lokalnych operatorów działało bez zarzutu.
Od roku ani razu nie skorzystałem z LTE w plusie, umowa trwa jeszcze rok. Przykro mi.
Witam, także chciałem zgłosić problem. Kupiłem starter z plusa, aktywowałem bonus 50gb za rejestracje i wszystko było by w porządku gdyby nie to, że nie ma LTE. Na telefonie pokazuje mi 3G albo H+ więc dlaczego nie łapie LTE? Dodam, że w drugiej karcie plusa którą mam na abonament LTE łapie bez problemu.
Pozdrawiam
podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *101#. Napisz również jaką taryfę posiadasz na tym numerze (kod *147#) i jaki APN jest ustawiony w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Po wpisaniu *101# dostałem sms o treści: Aktywne usługi: Nowe usługi głosowe, Wideorozmowy, SMS o koszcie, Roaming, Niski krdyt, GPRS. Taryfa to Ja + Na Kartę. A APN: plus