Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Kristers,
w jakiej lokalizacji problem występuje? Jak sytuacja wygląda po przełożeniu karty SIM do innego aparatu?
w jakiej lokalizacji problem występuje? Jak sytuacja wygląda po przełożeniu karty SIM do innego aparatu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam, Po zmianie taryfy na Nowy Plush mam problem z internetem LTE- nie działa. W poprzedniej taryfie nie było żadnych problemów, wszystko śmigało. Zgłaszałem problem do BOK (C00000001405928) ale do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a problem nadal istnieje. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Sprawdź pod *101# czy jest wymienione LTE.
Jeśli nie to włącz *101*11*24#.
Sprawdź również w ustawieniach czy APN to plus.
Jeśli nie to skonfiguruj online lub ręcznie: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Jeśli nie to włącz *101*11*24#.
Sprawdź również w ustawieniach czy APN to plus.
Jeśli nie to skonfiguruj online lub ręcznie: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
APN: plus
Aktywne uslugi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Roaming, Niski kredyt, GPRS, SMS o koszcie, Wideorozmowy
Aktywne uslugi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Roaming, Niski kredyt, GPRS, SMS o koszcie, Wideorozmowy
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj jacek77s,
przepraszam Cię za napotkane niedogodności i czas oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia. Zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie.
przepraszam Cię za napotkane niedogodności i czas oczekiwania na rozwiązanie zgłoszenia. Zgłosiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Dziękuję bardzo za pomoc. Problem rozwiązany.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
jacek77s,
cieszę się bardzo ze szczęśliwego rozwiązania.
cieszę się bardzo ze szczęśliwego rozwiązania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z LTE w taryfie PLUSH na kartę, byłem już i w salonie Plusa, sam próbowałem krótkimi kodami włączać, wyłączać usługę, resetując telefon itp. Dzwoniłem na infolinie mój problem został zarejestrowany pod numer: C00000001407503, trwa to już długi czas, miałem dostać sms zwrotnego o zamknięciu zgłoszenia (nic takiego nie dostałem). Ostatnią szanse widzę tutaj :).
APN Plus
Aktywne Promocje: UE DATA 08-09-2017, rozmowy, smsy bez limitu i internet, nie wiem czemu nie pokazuje LTE ale jak wpisuję krótki kod *101*11*24# to dostaje sms (Usługa LTE jest już aktywna).
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problmu :)
APN Plus
Aktywne Promocje: UE DATA 08-09-2017, rozmowy, smsy bez limitu i internet, nie wiem czemu nie pokazuje LTE ale jak wpisuję krótki kod *101*11*24# to dostaje sms (Usługa LTE jest już aktywna).
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problmu :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj Kacper123,
Sprawę przekazałam dalej.Kacper123 pisze:C00000001407503
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Kacper123,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i dokonaj weryfikacji działania usługi. Prośba również o informację zwrotną o efekcie testów.
przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i dokonaj weryfikacji działania usługi. Prośba również o informację zwrotną o efekcie testów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Dziękuję bardzo za pomoc. Wszystko w końcu działa jak należy. Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Kacper123,
to bardzo dobra wiadomość . Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
to bardzo dobra wiadomość . Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witam.
Widzę, że nie tylko ja mam problem z internetem. Przez pierwszy miesiąc wszystko śmigało OK, potem internet jakby odcięło. Ustawienia (między innymi APN) są OK, ale internetu w telefonie brak. (sprawdzane na 2 różnych komórkach)
Po rozmowie na infolinii dowiedziałam się że jest problem z jakimś nadajnikiem w woj. mazowieckim. Dodam że na wyjeździe w Hiszpanii internet, rozmowy hulały bez zająknięcia, a po powrocie znów brak połączenia z internetem.
Numer zgłoszenia problemu na infolinii to C00000001407794, Pani twierdziła że w niedługim czasie powinnam dostać wiadomość odnośnie tego tematu. Niestety minęły 2 tygodnie i odzewu brak.
Kasę za pakiet oczywiście pobiera w pełnej kwocie a usługa nie jest w pełni mi dostarczona. Czy to nie kwalifikuje się do zgłoszenia do UOKiK.
Proszę o info czy specjalista plusa może pomóc, bo dzwonienie na infolinię mija się z celem. Żadnego efektu to nie przynosi.
Pozdrawiam, Beata
Widzę, że nie tylko ja mam problem z internetem. Przez pierwszy miesiąc wszystko śmigało OK, potem internet jakby odcięło. Ustawienia (między innymi APN) są OK, ale internetu w telefonie brak. (sprawdzane na 2 różnych komórkach)
Po rozmowie na infolinii dowiedziałam się że jest problem z jakimś nadajnikiem w woj. mazowieckim. Dodam że na wyjeździe w Hiszpanii internet, rozmowy hulały bez zająknięcia, a po powrocie znów brak połączenia z internetem.
Numer zgłoszenia problemu na infolinii to C00000001407794, Pani twierdziła że w niedługim czasie powinnam dostać wiadomość odnośnie tego tematu. Niestety minęły 2 tygodnie i odzewu brak.
Kasę za pakiet oczywiście pobiera w pełnej kwocie a usługa nie jest w pełni mi dostarczona. Czy to nie kwalifikuje się do zgłoszenia do UOKiK.
Proszę o info czy specjalista plusa może pomóc, bo dzwonienie na infolinię mija się z celem. Żadnego efektu to nie przynosi.
Pozdrawiam, Beata
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
Witaj Becia79,
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
O jaką lokalizację chodzi (ulica)?Becia79 pisze:Po rozmowie na infolinii dowiedziałam się że jest problem z jakimś nadajnikiem w woj. mazowieckim.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Jaką taryfę posiadasz i jaki APN jest aktualnie ustawiony?Becia79 pisze:Ustawienia (między innymi APN)
Jakie to modele? Telefon podany w opisie profilu?Becia79 pisze: (sprawdzane na 2 różnych komórkach)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix
1. Lokalizacja to ogólnie Warszawa, mieszkam na ul. 1-go sierpnia, pracuje na Al.KEN w żadnym z tych punktów nie mam internetu (po drodze do i z pracy również się nie łączy). Kilka dni temu wróciłam z Hiszpanii i tam net śmigał aż miło (na tych samych ustawieniach w Wawie nie działa)
Co do komunikatu to nie bardzo wiem o co chodzi, ponieważ nie mam żadnego komunikatu. Po prostu po odpaleniu czegoś co potrzebuje dostępu do sieci nie działa (aplikacja banku, FB, messenger, YouTube, jak coś na przeglądarce chcę otworzyć to mam info: "Jesteś offline, wypróbuj rozwiązania: wyłącz tryb samolotowy, włącz komórkową transm.danych lub WiFi, sprawdź sygnał w swojej okolicy." (od razu mówię że transmisja danych jest włączona, a tryb samolotowy jest wyłączony). Nie wiem czy to istotne, ale ikonka LTE na telefonie jest widoczna na górze, ale tylko strzałka w górę przy niej się "podświetla" co jakiś czas. z zasięgiem również nie ma problemu tam gdzie używam telefonu.
2. taryfa plush na kartę (wszystko w jednym, czy jakoś tak) z 10 gb netu, rozmowami sms-ami i mmms-ami w cenie (za 25 zł) dodatkowo pakiet YouTube za 5zł. (Youtube również nie działa)
ustawienia na telefon dostałam po rozmowie z infolinią (dla mojego modelu telefonu, Samsung Galaxy J7, instalowałam oddzielnie dla internetu i dla MMS-ów).
co do APN to po wejściu w nazwy punktów dostępu mam "Plus INTERNET", a wewnątrz APN "plus", potem kilka opcji "nieustawione", następnie MCC "260"; MNC "01"; typ uwierzytelniania "brak"; typ APN "default, supl"; protokół APN "IPv4"; protokół roamingu APN "IPv4"; typ operatora wirtualnej sieci komórkowej "brak". Trochę się rozpisałam, ale chciałam żeby był jasny obraz sytuacji :)
3. karta sim siedzi w Samsung Galaxy J7, drugi telefon na którym robiłam test to Lumia 650 mojego męża (on ma abonament w plusie - na jego ustawieniach i karcie internet działa, z moją kartą sim już nie)
Małżonek próbował coś zdziałać w ustawieniach telefonu, bo zna się lepiej ode mnie, ale bezskutecznie :(
Co do komunikatu to nie bardzo wiem o co chodzi, ponieważ nie mam żadnego komunikatu. Po prostu po odpaleniu czegoś co potrzebuje dostępu do sieci nie działa (aplikacja banku, FB, messenger, YouTube, jak coś na przeglądarce chcę otworzyć to mam info: "Jesteś offline, wypróbuj rozwiązania: wyłącz tryb samolotowy, włącz komórkową transm.danych lub WiFi, sprawdź sygnał w swojej okolicy." (od razu mówię że transmisja danych jest włączona, a tryb samolotowy jest wyłączony). Nie wiem czy to istotne, ale ikonka LTE na telefonie jest widoczna na górze, ale tylko strzałka w górę przy niej się "podświetla" co jakiś czas. z zasięgiem również nie ma problemu tam gdzie używam telefonu.
2. taryfa plush na kartę (wszystko w jednym, czy jakoś tak) z 10 gb netu, rozmowami sms-ami i mmms-ami w cenie (za 25 zł) dodatkowo pakiet YouTube za 5zł. (Youtube również nie działa)
ustawienia na telefon dostałam po rozmowie z infolinią (dla mojego modelu telefonu, Samsung Galaxy J7, instalowałam oddzielnie dla internetu i dla MMS-ów).
co do APN to po wejściu w nazwy punktów dostępu mam "Plus INTERNET", a wewnątrz APN "plus", potem kilka opcji "nieustawione", następnie MCC "260"; MNC "01"; typ uwierzytelniania "brak"; typ APN "default, supl"; protokół APN "IPv4"; protokół roamingu APN "IPv4"; typ operatora wirtualnej sieci komórkowej "brak". Trochę się rozpisałam, ale chciałam żeby był jasny obraz sytuacji :)
3. karta sim siedzi w Samsung Galaxy J7, drugi telefon na którym robiłam test to Lumia 650 mojego męża (on ma abonament w plusie - na jego ustawieniach i karcie internet działa, z moją kartą sim już nie)
Małżonek próbował coś zdziałać w ustawieniach telefonu, bo zna się lepiej ode mnie, ale bezskutecznie :(