Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakietów
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 wrz 2014, o 10:13
Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakietów
Cześć,
w sobotę przedłużyłam moją umowę na mix... kilka dni wcześniej aktywowałam pakiet darmowych rozmów do 5 osób. Zapłaciłam za niego 10 zł... i pakiet teraz nie działa. :( Dzwoniłam na numer, który powinien być darmowy i zapłaciłam za rozmowę. Czemu mój pakiet nie jest aktywny skoro dopiero co za niego zapłaciłam.
Dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
w sobotę przedłużyłam moją umowę na mix... kilka dni wcześniej aktywowałam pakiet darmowych rozmów do 5 osób. Zapłaciłam za niego 10 zł... i pakiet teraz nie działa. :( Dzwoniłam na numer, który powinien być darmowy i zapłaciłam za rozmowę. Czemu mój pakiet nie jest aktywny skoro dopiero co za niego zapłaciłam.
Dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Re: Nowa umowa w MIX a strata aktywnych, zakupionych pakietó
Pakiety, usługi niedostępne w nowej taryfie zostają dezaktywowane.
Którego mix-a miałaś wcześniej?
Którego mix-a miałaś wcześniej?
Re: Nowa umowa w MIX a strata aktywnych, zakupionych pakietó
Takiego samego --> tj 30 zl + telefon. I niby ta sama usluga 5 numerow jest dostepna.
Re: Nowa umowa w MIX a strata aktywnych, zakupionych pakietó
@ „lisiekar”,
"30 zł + telefon" nie oznacza takiej samej taryfy.
Podpisanie przedłużenia umowy oznacza, że przeszłaś na nowy kontrakt, a tym samym wszystko zaczynasz od nowa: nowy okres ważności konta, nowe "stare" pakiety (o ile przed wcześniej też miałaś tę samą taryfę), tylko środki na koncie pozostają w niezmienionej wysokości.
Powyższa wypowiedź to moje własne zdanie, nie poparte regulaminami (nie udało mi się znaleźć właściwych), więc dla rozwiania wątpliwości przenoszę wątek do oficjalnego działu.
"30 zł + telefon" nie oznacza takiej samej taryfy.
Podpisanie przedłużenia umowy oznacza, że przeszłaś na nowy kontrakt, a tym samym wszystko zaczynasz od nowa: nowy okres ważności konta, nowe "stare" pakiety (o ile przed wcześniej też miałaś tę samą taryfę), tylko środki na koncie pozostają w niezmienionej wysokości.
Powyższa wypowiedź to moje własne zdanie, nie poparte regulaminami (nie udało mi się znaleźć właściwych), więc dla rozwiania wątpliwości przenoszę wątek do oficjalnego działu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakiet
Witaj lisiekar,
jaka taryfa wcześniej widniała na koncie Twojego numeru?
jaka taryfa wcześniej widniała na koncie Twojego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakiet
hm jak moge sprawdzic jaka mialam taryfe wczesniej? Wczesniej mialam mix 30 zl i poprostu przdluzylam umowe.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakiet
lisiekar,
a kiedy ta wcześniejsza umowa była zawarta?
a kiedy ta wcześniejsza umowa była zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakiet
Przed okolo 20 miesiacami. Z telefonem, na 24 zaladowania po 30 zl kazde.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nowa umowa w MIX, a strata aktywnych, zakupionych pakiet
lisiekar,
a możesz podać dokładną datę zawarcie umowy? Najlepiej ze znacznikiem promocji.
a możesz podać dokładną datę zawarcie umowy? Najlepiej ze znacznikiem promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ