Zmiana użytkownika

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
hahahaczyk
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 wrz 2014, o 18:30

Zmiana użytkownika

Post autor: hahahaczyk »

Siemka byłem w mix na umowe rodzica, mix się skonczył poszedłem do salonu i tam wysłałem sms pod nr 2699 o treść PNK. Po 7 dniach otrzymałem sms "Witaj taryfa plus na karte wiecej w plusie już działa ..... i jakoś w tej samej chwili "taryfa plus bez limitu została właczona" żadnego kodu nie wysyłałem na tego plusha. Dalej postanowiłem przejść do play, byłem w salonie i koleś kazał mi zmienić właściciela numery, poszedłem i zmieniłem na siebie, pani powiedziała że to trwa 5 min i dostane sms powierdzenie o zmianie właściciela i żadnego od kilku godzin nie dostałem!!! czy musze coś jeszcze robić, czy mogę już normalnie przejść do play???
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zmiana użytkownika

Post autor: sl@w_es »

Przenosząc numer z Mixa do oferty na kartę taryfa zostaje nadana automatycznie i regułą jest, że zawsze będzie to najnowsza taryfa z oferty Plus na kartę - użytkownik nie ma wpływu na wybór taryfy.

Chcąc sprawdzić czy dane abonenta zostały zmienione zaloguj się do Plus online, wejdź w zakładkę Konto i formalności, a następnie Moje dane.
W jaki sposób zalogować się do Plus online znajdziesz na stronie logowania się do tej aplikacji lub w FAQ Plusa pod adresem:

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... p_faqid=61

Jeśli zmiana danych została wykonana możesz udać się do przyszłego operatora i złożyć wniosek o przeniesienie numeru.
Ważną rzeczą jest podanie dokładnie tych samych danych którymi dysponuje Plus. W przypadku niezgodności danych wniosek o przeniesienie zostanie odrzucony.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ