Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Reus,
dziękuję za powyższą sugestię. Jeżeli pojawią się nowe funkcjonalności w aplikacji - to będziemy o nich informować.
Proszę nie dubluj tych samych treści w różnych działach i wątkach.
dziękuję za powyższą sugestię. Jeżeli pojawią się nowe funkcjonalności w aplikacji - to będziemy o nich informować.
Proszę nie dubluj tych samych treści w różnych działach i wątkach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Aplikacja może i nie jest zła, ale dlaczego nie ma tak podstawowej informacji jak ważność pakietu w ofercie na kartę, czyli wzmianki od kiedy do kiedy jest okres rozliczeniowy? Widzę, że mi zostało 3 GB, ale nie wiem do kiedy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
muromdx,
na tę chwilę aplikacja niestety nie przewiduje takiej funkcjonalności. Widoczna jest data aktywacji promocji, na podstawie której można określić termin jej zakończenia:
na tę chwilę aplikacja niestety nie przewiduje takiej funkcjonalności. Widoczna jest data aktywacji promocji, na podstawie której można określić termin jej zakończenia:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Tylko gdzie taką informację znaleźć, tzn. w co mam po kolei wchodzić?
Bo, gdy klikam na głównej stronie w Nielimitowane Rozmowy to nic się nie dzieje. Jeśli już to taka informacja powinna być właśnie tu. I to by wystarczyło.
Bo, gdy klikam na głównej stronie w Nielimitowane Rozmowy to nic się nie dzieje. Jeśli już to taka informacja powinna być właśnie tu. I to by wystarczyło.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
muromdx,
sprawdź proszę w zakładce Usługi i Pakiety. U mnie wybierając pozycję Inne pojawia się włączona promocja, a po kliknięciu w nią widnieje status usługi, data aktywacji i cena.
W oknie tym jest również możliwość dezaktywacji promocji.
sprawdź proszę w zakładce Usługi i Pakiety. U mnie wybierając pozycję Inne pojawia się włączona promocja, a po kliknięciu w nią widnieje status usługi, data aktywacji i cena.
W oknie tym jest również możliwość dezaktywacji promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Rzeczywiście jest, ale żeby to sprawdzić należy:
- wybrać usługi i pakiety
- wybrać rozmowy
- wybrać pakiet jaki został aktywowany
Zapytaj może programistów czy nie dałoby się tego przypisać do strony głównej, bo byłoby to znacznie prostsze.
- wybrać usługi i pakiety
- wybrać rozmowy
- wybrać pakiet jaki został aktywowany
Zapytaj może programistów czy nie dałoby się tego przypisać do strony głównej, bo byłoby to znacznie prostsze.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
muromdx,
W zależności od oferty "umiejscowienie" promocji może być inne .muromdx pisze:Rzeczywiście jest, ale żeby to sprawdzić należy:
- wybrać usługi i pakiety
- wybrać rozmowy
- wybrać pakiet jaki został aktywowany
Na tę chwilę zmiany w aplikacji nie są przewidziane, ale bardzo dziękuję za sugestię.muromdx pisze:Zapytaj może programistów czy nie dałoby się tego przypisać do strony głównej, bo byłoby to znacznie prostsze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Wczoraj aplikacja została zaktualizowana do wersji 1.2.3.
Nowości
- Dostosowanie aplikacji do Android Oreo
- Usprawnione zakończenie samouczka
- Usprawnienie wyświetlania grafik w aplikacji
- Poprawione wsparcie urządzeń z proporcją ekranu 16:10
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry.
Dzisiaj u mnie aplikacja mobilna pokazuje jakieś dziwne rzeczy w ilości pakietów internetowych. Problem dotyczy trzech numerów w Nowym Plushu z aktywną promocja za 25 zł (no limit + 10GB). Czy ktoś zauważył u siebie podobne problemy?
Pozdrawiam.
Edycja:
Już widzę, ze problem nie dotyczy tylko mojej aplikacji. Znalazłem ten problem w innym wątku i na forum Telepolis. Dodaję tylko, iż na wszystkich numerach promocję za 25 zł mam włączoną od wielu miesięcy (od wprowadzenia do oferty).
Dzisiaj u mnie aplikacja mobilna pokazuje jakieś dziwne rzeczy w ilości pakietów internetowych. Problem dotyczy trzech numerów w Nowym Plushu z aktywną promocja za 25 zł (no limit + 10GB). Czy ktoś zauważył u siebie podobne problemy?
Pozdrawiam.
Edycja:
Już widzę, ze problem nie dotyczy tylko mojej aplikacji. Znalazłem ten problem w innym wątku i na forum Telepolis. Dodaję tylko, iż na wszystkich numerach promocję za 25 zł mam włączoną od wielu miesięcy (od wprowadzenia do oferty).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
wiemy o tym. Aktualnie trwają prace nad poprawną widocznością tych pakietów w aplikacji. Na tę chwilę prośba o weryfikację jednostek za pomocą kodu *136#.
wiemy o tym. Aktualnie trwają prace nad poprawną widocznością tych pakietów w aplikacji. Na tę chwilę prośba o weryfikację jednostek za pomocą kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry.
Wczoraj żonie odnowiła się promocja za 25 zł. Jak u innych pakiet Internetu wg. aplikacji pokazuje 8,3 z 8,3 dostępnych GB. Do wczoraj było 9,44 z 9,44 bo tylko 0,56 GB zużyła w poprzednim okresie obowiązywania promocji. Na numerze żony nie ma możliwości zweryfikowania pakietu internetu za pomocą *136# (brak informacji o dostępnych jednostkach w odpowiedz sieci).
Pozdrawiam.
A tak przy okazji skąd Internet w UE 1,7 GB. Było chyba 1,25?
Wczoraj żonie odnowiła się promocja za 25 zł. Jak u innych pakiet Internetu wg. aplikacji pokazuje 8,3 z 8,3 dostępnych GB. Do wczoraj było 9,44 z 9,44 bo tylko 0,56 GB zużyła w poprzednim okresie obowiązywania promocji. Na numerze żony nie ma możliwości zweryfikowania pakietu internetu za pomocą *136# (brak informacji o dostępnych jednostkach w odpowiedz sieci).
Pozdrawiam.
A tak przy okazji skąd Internet w UE 1,7 GB. Było chyba 1,25?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
Małżonka po odnowieniu promocji korzystała z internetu?misiu-182 pisze:Wczoraj żonie odnowiła się promocja za 25 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Niestety nie pamięta. Mówi że wczoraj a może kilka dni temu. Wg aplikacji w piatek 01.12.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
misiu-182,
wszystko wskazuje na to, że internet nie był wykorzystywany, więc dlatego cały czas pod kodem widnieje nienaruszone 10 GB.
wszystko wskazuje na to, że internet nie był wykorzystywany, więc dlatego cały czas pod kodem widnieje nienaruszone 10 GB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Czyli teraz pod *136# widać pozostały pakiet w GB a nie jak wczesniej, w jakichś mniejszych jednostkach (kb?) tj. liczba składająca się z siedmiu czy ośmiu cyfr? Byloby to znaczne ułatwienie.