Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
morris
PlusManiak
Posty: 76
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 sty 2015, o 00:54

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: morris »

Tak.Abonament.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

morris,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu;
- informację czy logowanie odbyło się za pomocą Plus Kodu 5 czy e-hasła.

Przekażę wówczas Twoje obserwacje dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
morris
PlusManiak
Posty: 76
Rejestracja: 18 sty 2015, o 00:54

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: morris »

Joanna_Plus pisze:morris,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu;
- informację czy logowanie odbyło się za pomocą Plus Kodu 5 czy e-hasła.

Przekażę wówczas Twoje obserwacje dalej.


Wysłane.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: habish »

Też mam ofertę abonamentową, ale u mnie wszystko z pakietem internetowym jest ok.
Zwróć uwagę, że masz tam pozostałą ilość MB/GB a nie zużytą ilość MB/GB.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

patryk7588 pisze:Zwróć uwagę, że masz tam pozostałą ilość MB/GB a nie zużytą ilość MB/GB.
Zgadza się.
xxx.jpg
patryk7588,

a okres rozliczeniowy u Ciebie pojawia się poprawny?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aw22
PlusManiak
Posty: 126
Rejestracja: 2 mar 2014, o 13:06

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: aw22 »

Witam ponownie. Chciałem przetestować tą aplikację ale podczas logowania za każdym razem pojawia się komunikat "błąd podczas logowania", dodam że na innych numerach ten problem nie występuje. Dotyczy to kiedy próbuję się zalogować z Internetu Plus-a oraz WiFi. Co może być tego przyczyną?
morris
PlusManiak
Posty: 76
Rejestracja: 18 sty 2015, o 00:54

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: morris »

Fakt wszystko sie zgadza.
Interpretowalem to na odwrót :)
Dzęki za wyjaśnienie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj aw22,
aw22 pisze:Dotyczy to kiedy próbuję się zalogować z Internetu Plus-a
Masz na myśli logowanie za pośrednictwem danych komórkowych?

morris,

a jak wygląda ten okres rozliczeniowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Odp: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: habish »

Joanna_Plus pisze:a okres rozliczeniowy u Ciebie pojawia się poprawny?
Tak
morris
PlusManiak
Posty: 76
Rejestracja: 18 sty 2015, o 00:54

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: morris »

okres rozliczeniowy pojawia sie poprawny czyli 17 marca-16 kwietnia a wchodzac w historię zuzycia danych widac zuzycie od 19 marca.
aw22
PlusManiak
Posty: 126
Rejestracja: 2 mar 2014, o 13:06

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: aw22 »

Joanna_Plus,

Tak
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

patryk7588,

dziękuję ślicznie za informację.

morris,
morris pisze:widac zuzycie od 19 marca.
Spróbuje dowiedzieć się czegoś więcej w tym temacie.

aw22,
aw22 pisze:odam że na innych numerach ten problem nie występuje.
Logowanie na te numery, następuje na tym samym telefonie?

U mnie taki komunikat pojawia się przy braku dostępu do internetu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aw22
PlusManiak
Posty: 126
Rejestracja: 2 mar 2014, o 13:06

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: aw22 »

aw22,
Joanna_Plus pisze:Logowanie na te numery, następuje na tym samym telefonie?

U mnie taki komunikat pojawia się przy braku dostępu do internetu.
Tak, dodam tylko że jeden numer jest w taryfie Plush bez limitu, drugi w Nowy Plus Internet na Kartę. Komunikat na tym numerze pojawia się jak loguję się właśnie przez dane komórkowe a także WiFi. Sprawdzałem również w aplikacji na PC z Windows Store i przy tym numerze również występuje ten błąd, dane do logowania są poprawne, może z moim numerem jest coś nie tak?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

aw22,
aw22 pisze:Tak, dodam tylko że jeden numer jest w taryfie Plush bez limitu, drugi w Nowy Plus Internet na Kartę.
I z którym numerem tak się dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aw22
PlusManiak
Posty: 126
Rejestracja: 2 mar 2014, o 13:06

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: aw22 »

Te które wyżej podałem poprawnie się logują, a problem dotyczy tego numeru który kiedyś do Ciebie wysyłałem.
ODPOWIEDZ