Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 08:32
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Wysłane. Dodatkowa przy promocji w nawiasach jest jakiś limit. Nie wiem czy to tez potrzebne.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
NatalijkaS,
wiadomości dotarły - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
wiadomości dotarły - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Już w porządku, aplikacja pokazuje dobrze pakiet neta.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
bodek510,
to bardzo dobra informacja . Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
misiu-182, flatron1984, Betty_66, NatalijkaS,
prośba również o sprawdzenie widoczności pakietów na Waszych numerach.
to bardzo dobra informacja . Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
misiu-182, flatron1984, Betty_66, NatalijkaS,
prośba również o sprawdzenie widoczności pakietów na Waszych numerach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry.
Aplikacja pokazuje już 10 GB całkowitego transferu (z podziałem 8,3 + 1,7) na wszystkich numerach (tych z włączonymi pakietami). A przy okazji czy można coś zrobić z tym aby nie były usuwane numery telefonów, którymi zarządzam przez swoją aplikację. Systematycznie co jakiś czas (kilkanaście - kilkadziesiąt dni) numery, którymi zarządzam, a jest ich 11, są usuwane z aplikacji. W tym roku zdarzyło się to już drugi raz a w ubiegłym około 6-7 razy. Aplikację mobilną zainstalowaną mam na dwóch telefonach z systemem Windows mobile 8.1 (Lumia 435 i 640 XL). Z moich obserwacji wynika, że dzieje sie tak wtedy gdy w czasie sprawdzania historii połączeń pojawia się komunikat o błędzie komunikacji z serwerem (w czasie prac serwisowych lub awarii).
Pozdrawiam.
Aplikacja pokazuje już 10 GB całkowitego transferu (z podziałem 8,3 + 1,7) na wszystkich numerach (tych z włączonymi pakietami). A przy okazji czy można coś zrobić z tym aby nie były usuwane numery telefonów, którymi zarządzam przez swoją aplikację. Systematycznie co jakiś czas (kilkanaście - kilkadziesiąt dni) numery, którymi zarządzam, a jest ich 11, są usuwane z aplikacji. W tym roku zdarzyło się to już drugi raz a w ubiegłym około 6-7 razy. Aplikację mobilną zainstalowaną mam na dwóch telefonach z systemem Windows mobile 8.1 (Lumia 435 i 640 XL). Z moich obserwacji wynika, że dzieje sie tak wtedy gdy w czasie sprawdzania historii połączeń pojawia się komunikat o błędzie komunikacji z serwerem (w czasie prac serwisowych lub awarii).
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
Nie wiem czy sytuacje związane z ewentualnymi awariami aplikacji da się wyeliminować, ale spróbuję nakreślić temat i przekazać go dalej. Tym samym prośba w wolnej chwili o opis sytuacji/spostrzeżeń i przesłanie do mnie wraz z numerem telefonu. Tu formularz. Jakby w przybliżeniu udało się określić daty wspomnianych zajść, to byłoby super.
I to się nazywa dobra informacja .misiu-182 pisze:Aplikacja pokazuje już 10 GB całkowitego transferu (z podziałem 8,3 + 1,7) na wszystkich numerach (tych z włączonymi pakietami).
Nie wiem czy sytuacje związane z ewentualnymi awariami aplikacji da się wyeliminować, ale spróbuję nakreślić temat i przekazać go dalej. Tym samym prośba w wolnej chwili o opis sytuacji/spostrzeżeń i przesłanie do mnie wraz z numerem telefonu. Tu formularz. Jakby w przybliżeniu udało się określić daty wspomnianych zajść, to byłoby super.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Betty_66,
cudownie . Dziękuję za potwierdzenie.
cudownie . Dziękuję za potwierdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 37
- Rejestracja: 16 gru 2017, o 10:56
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Również potwierdzam, póki co apka pokazuje pakiety prawidłowo
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
flatron1984,
- bardzo nas to cieszy
Dziękuję za potwierdzenie.
- bardzo nas to cieszy
Dziękuję za potwierdzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Wiem, że może jestem marudny ale 9d zgłoszenia problemu miesiąc temu ze strony Plusa nadal cisza. Nadal w aplikacji widzę tylko pakiet internetowy i nic poza nim.
Wysłane z Google Pixel 2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z Google Pixel 2 przy użyciu Tapatalka
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Reklamuj
Ja tak zrobiłem w styczniu, taką dostałem odpowiedź:
Ja tak zrobiłem w styczniu, taką dostałem odpowiedź:
Szanowny Panie
W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 2.1.2018 r. informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Potwierdzam, że od dnia 1.1.2018 r. dla ww. numeru obowiązuje taryfa Ja+69,99 ramach Promocji „JA+ 2x więcej Internetu - Tylko SIM dla Stałych Klientów - Super II”. W ramach ww. taryfy Abonentowi przysługuje Usługa Połączenia Bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, nielimitowane wiadomości SMS/MMS (tym samym dane o pakiecie dla ww. usług nie są prezentowane w Plus Online) oraz Pakiet Internetowy 28 GB NON STOP przez 24 pierwsze pełne okresy rozliczeniowe.
Wyjaśniam, że Pakiet Internetowy 28 GB NON STOP dla ww. numeru aktywowany został w dniu 2.1.2018 r. Przepraszam za opóźnioną aktywację ww. pakietu.
Mając na uwadze zaistniałą sytuację postanowiłam, że do faktury za okres 1.12.2017 r. do 31.12.2017 r. zostanie anulowana połowa opłaty abonamentowej dla ww. numeru. Korektę otrzyma Pan w możliwie najkrótszym terminie, a rabat z niej wynikający zostanie wliczony na poczet należności na Pana koncie abonenckim.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Aplikację mam reklamować? :D
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
JacentyEsz,
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
- wysłałam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witam.Czy u was w aplikacji też brakuje pakietu 30GB/30dni bo u mnie sprawdzałem na 2 numerach i nie ma.