Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
airwolf,
a można mieć inne do takich fajnych Klientów i Forumowiczów ?
a można mieć inne do takich fajnych Klientów i Forumowiczów ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
no jasne :)
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witam zauważyłem że po zmianie taryfy zniknęła mi opcja włączania blokady numerów zastrzeżonych w aplikacji na androida :D
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj airwolf,
"zbadam" temat i dam znać.
Edycja: ta funkcjonalność powinna być już dostępna - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
"zbadam" temat i dam znać.
Edycja: ta funkcjonalność powinna być już dostępna - prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Tak działa :D szybka jesteś :D . Dziękuję za pomoc. Teraz jedynie aby była widoczna promocja 5 doładowanie gratis. W wersji na androida. Na wersji webowej nie pokazuje prawidłowo włączonej promocji mam tam wielkie nic :D na mobilnej jest ok :) Jeszce jedno pytanie jak wejdę w taryfy to pokazuje że można zmienić na ja+na kartę , ja mix oraz dziwną taryfę JA PINK co to jest ?:D , ale to już z ciekawości się pytam . :D
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Chodzi o nową taryfę Ja + Internet Na Kartę.airwolf pisze:dziwną taryfę JA PINK co to jest ?:D , ale to już z ciekawości się pytam . :D
http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=100&t=22895
Prośba o sprostowanie jeśli się mylę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
airwolf,
Polecam się .airwolf pisze: Dziękuję za pomoc.
Ta sprawa jest w toku.airwolf pisze:Teraz jedynie aby była widoczna promocja 5 doładowanie gratis.
airwolf pisze:taryfę JA PINK co to jest ?:D , ale to już z ciekawości się pytam .
Potwierdzam.Gżegżółka pisze: Chodzi o nową taryfę Ja + Internet Na Kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
5 doładowanie już widać :D dziękuję za pomoc . Jesteś wielka :D . Niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi :D .
Teraz tylko żeby było widać na wersji webowej włączoną promocje za 25 zł :D Jak to jest że nie znamy się na tym forum i pewnie się nie poznam a tu się otrzymuje więcej pomocy niż w punktach plusa :D . Tam tylko chyba na podpisywanie umów tylko idą :D A tu pomoc. Gdyby więcej było takich osób jak Joanna z powołania, to świat był by lepszy :D.
Teraz tylko żeby było widać na wersji webowej włączoną promocje za 25 zł :D Jak to jest że nie znamy się na tym forum i pewnie się nie poznam a tu się otrzymuje więcej pomocy niż w punktach plusa :D . Tam tylko chyba na podpisywanie umów tylko idą :D A tu pomoc. Gdyby więcej było takich osób jak Joanna z powołania, to świat był by lepszy :D.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
airwolf,
Ślicznie dziękuję za dobre słowa , miło się je czyta.
Super .airwolf pisze:5 doładowanie już widać
Na tę chwilę widoczność promocji, przewidziana jest jedynie w mobilnej wersji aplikacji.airwolf pisze:Teraz tylko żeby było widać na wersji webowej włączoną promocje za 25 zł
Ślicznie dziękuję za dobre słowa , miło się je czyta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
dziękuję j i proszę bardzo :)
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry.
Chyba są dzisiaj jakieś problemy z aplikacją mobilną dla Windows? Wywaliło mi 9 numerów którymi zarządzam. Ponieważ tak się czasami (co kilka miesięcy) dzieje, postanowiłem przypisać je na nowo. Po dodaniu jednego po chwili znowu został usunięty. Po kilku minutach znowu zdążyłem dodać 4 nr i znowu komunikat o błędzie serwera, a numery usunięte. Co ciekawe na drugim telefonie również z Windows (Lumia 640 xl) wszystko jest w porządku. Problem dotyczy Lumii 435. Poprzednio, koło marca, problem również dotyczył Lumii 435. Wczesniej na przełomie 2016/17 (dokładnie nie pamiętam) numery zniknęły na obu telefonach. Ponadto na obydwu telefonach aplikacja ładuje się dzisiaj dłużej niż zwykle.
Proszę o rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam.
Chyba są dzisiaj jakieś problemy z aplikacją mobilną dla Windows? Wywaliło mi 9 numerów którymi zarządzam. Ponieważ tak się czasami (co kilka miesięcy) dzieje, postanowiłem przypisać je na nowo. Po dodaniu jednego po chwili znowu został usunięty. Po kilku minutach znowu zdążyłem dodać 4 nr i znowu komunikat o błędzie serwera, a numery usunięte. Co ciekawe na drugim telefonie również z Windows (Lumia 640 xl) wszystko jest w porządku. Problem dotyczy Lumii 435. Poprzednio, koło marca, problem również dotyczył Lumii 435. Wczesniej na przełomie 2016/17 (dokładnie nie pamiętam) numery zniknęły na obu telefonach. Ponadto na obydwu telefonach aplikacja ładuje się dzisiaj dłużej niż zwykle.
Proszę o rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
Nic takiego nie odnotowaliśmy.misiu-182 pisze:Chyba są dzisiaj jakieś problemy z aplikacją mobilną dla Windows?
Sprawdzam aktualnie na swojej Lumii i nie zaobserwowałam takiej sytuacji. Zaprzyjaźnione numeru również działają prawidłowo.misiu-182 pisze:Ponadto na obydwu telefonach aplikacja ładuje się dzisiaj dłużej niż zwykle.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Dzień dobry.
Dziękuję za informację. Przeinstalowałem wczoraj aplikację na Lumii 435 i dodałem numery. Narazie jeszcze są. O tej porze tj. ok 7.00 aplikacja działa bardzo płynnie na obu telefonach. Czas zalogowania na poszczególne numery wynosi około 2 - 3 sekundy. Normalnie jest to około 4 - 5 sęk. Natomiast wczoraj aplikacja potrafiła się logować na poszczególne numery w okolicach 10 - 15 sekund a nawet dłużej, ponieważ zdarzało się, że zdążył wyłączyć się wyświetlacz telefonu ustawiony na 1 min. a aplikacja nie zalogowała się na dany nr. Poza tym kilka razy wyświetlił się komunikat o błędzie serwera w trakcie logowania lub sprawdzania historii połączeń. Dlatego myślałem, ze doszło do awarii. Najczęściej problemy z aplikacją mam wtedy, gdy inni tez zgłaszają jakies problemy. Być może wczoraj sprawa dotyczyła tylko moich telefonów lub zdarzają się one w czasie gdy większą ilość osób na raz sprawdza swoje numery. Wczoraj i dzisiaj zainteresowanie może być większe z uwagi na +50% na DD.
Pozdrawiam.
Dziękuję za informację. Przeinstalowałem wczoraj aplikację na Lumii 435 i dodałem numery. Narazie jeszcze są. O tej porze tj. ok 7.00 aplikacja działa bardzo płynnie na obu telefonach. Czas zalogowania na poszczególne numery wynosi około 2 - 3 sekundy. Normalnie jest to około 4 - 5 sęk. Natomiast wczoraj aplikacja potrafiła się logować na poszczególne numery w okolicach 10 - 15 sekund a nawet dłużej, ponieważ zdarzało się, że zdążył wyłączyć się wyświetlacz telefonu ustawiony na 1 min. a aplikacja nie zalogowała się na dany nr. Poza tym kilka razy wyświetlił się komunikat o błędzie serwera w trakcie logowania lub sprawdzania historii połączeń. Dlatego myślałem, ze doszło do awarii. Najczęściej problemy z aplikacją mam wtedy, gdy inni tez zgłaszają jakies problemy. Być może wczoraj sprawa dotyczyła tylko moich telefonów lub zdarzają się one w czasie gdy większą ilość osób na raz sprawdza swoje numery. Wczoraj i dzisiaj zainteresowanie może być większe z uwagi na +50% na DD.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Witaj misiu-182,
W momencie weryfikowania przeze mnie aplikacji wczoraj, po godzinie 17-tej, podobne objawy nie występowały. Logowanie odbywało się szybko i płynnie. Niestety nie wiem jak sytuacja wyglądała we wcześniejszych godzinach, natomiast podobnych zgłoszeń nie odnotowaliśmy. Najprawdopodobniej był to jakiś chwilowy "spadek formy" aplikacji na tym konkretnym telefonie .misiu-182 pisze:Natomiast wczoraj aplikacja potrafiła się logować na poszczególne numery w okolicach 10 - 15 sekund a nawet dłużej, ponieważ zdarzało się, że zdążył wyłączyć się wyświetlacz telefonu ustawiony na 1 min. a aplikacja nie zalogowała się na dany nr.
To bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację.misiu-182 pisze:Przeinstalowałem wczoraj aplikację na Lumii 435 i dodałem numery. Narazie jeszcze są.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP
Czy można wreszcie usunąć wielostopniowe logowanie do aplikacji (Android)?
To kompletnie zbędne wytapianie czasu użytkownika. Przecież po to instaluję aplikację, żeby z niej korzystać. Po co zatem ekran z przyciskiem "Przejdź do aplikacji"? Mapa Salonów oraz Sklep internetowy są przecież dostępne w menu aplikacji.
Po drugie kolejny ekran (logowanie) jest zbędny dla każdego, kto po zaakceptowaniu regulaminu zaznaczył opcję zapamiętania hasła logowania. Robi się to po to, aby nie tracić czasu przy wyborze aplikacji. Rozumiem, że ktoś może mieć kilka profili do których się loguje. Ale wtedy przecież można się przelogować. Ogromna większość użytkowników korzysta zazwyczaj z jednego konta użytkownika dla jednego numeru telefonu. Dlaczego nie można ułatwić im życia?
Kolejny niepotrzebny element to ekran logowania po potwierdzeniu wyjścia z aplikacji. Kończę korzystać po to, aby korzystać z innych aplikacji czy funkcji telefonu. Jeśli miałbym potrzebę ponownego wejścia do aplikacji Plusa, to bym po prostu kolejny raz kliknął na ikonkę.
I kolejna rzecz. Czy można prosić o zintegrowanie z aplikacją bramki SMS?
To kompletnie zbędne wytapianie czasu użytkownika. Przecież po to instaluję aplikację, żeby z niej korzystać. Po co zatem ekran z przyciskiem "Przejdź do aplikacji"? Mapa Salonów oraz Sklep internetowy są przecież dostępne w menu aplikacji.
Po drugie kolejny ekran (logowanie) jest zbędny dla każdego, kto po zaakceptowaniu regulaminu zaznaczył opcję zapamiętania hasła logowania. Robi się to po to, aby nie tracić czasu przy wyborze aplikacji. Rozumiem, że ktoś może mieć kilka profili do których się loguje. Ale wtedy przecież można się przelogować. Ogromna większość użytkowników korzysta zazwyczaj z jednego konta użytkownika dla jednego numeru telefonu. Dlaczego nie można ułatwić im życia?
Kolejny niepotrzebny element to ekran logowania po potwierdzeniu wyjścia z aplikacji. Kończę korzystać po to, aby korzystać z innych aplikacji czy funkcji telefonu. Jeśli miałbym potrzebę ponownego wejścia do aplikacji Plusa, to bym po prostu kolejny raz kliknął na ikonkę.
I kolejna rzecz. Czy można prosić o zintegrowanie z aplikacją bramki SMS?