oprócz wykrzyknika, pojawia się jakiś komunikat przy próbie wysłania tych wiadomości? Chodzi o numer, o którym pisaliśmy w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 25#p200733, tak? Ważność numeru jest do listopada tego roku?
Wyskakuje wykrzyknik.
Dziwna sytuacja.
Jak telefon byl jeszcze w mixie to nie mozna bylo wyslac.
Teraz tez nie mozna.
Telefon to LG L70.
Na koncie dziecko ma 2o iles zlotych.
Dziwi mnie ta sytuacja. NIe mozna wyslac ani pod 2585, ani pod 2699.
Chyba ze ewentualnie sprobuje wyjac baterie i go zrestartowac.
Witam
W kwietniu tego roku dokonałem ostatniego zasilenia konta, które zostało mi do końca umowy w MIX-ie. Obecnie nie jestem związany żadnym abonamentem z Plusem. Moja taryfa to MIX6 i chciałbym przejść na taryfę JA + NA KARTĘ. Jednak po wpisaniu kodu *147*21# za każdym razem przychodzi wiadomość, że usługa nie jest dostępna. Próbowałem ją zmienić od kwietnia i do teraz usługa nadal jest niedostępna. Na początku listopada zeszłego roku zmieniłem telefon i w salonie Plusa wymieniłem kartę SIM na micro SIM. Przez to nie mogę zalogować się do Plus online, bo po wpisaniu kodu PUK potrzebnego do zalogowania, wyskakuje komunikat o nieprawidłowych danych logowania. W taryfie MIX 6 ceny za internet są ogromne, dlatego chciałbym przejść na JA + NA KARTĘ. Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 5 sie 2016, o 10:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Kraju pisze:po wpisaniu kodu *147*21# za każdym razem przychodzi wiadomość, że usługa nie jest dostępna.
Jeżeli aktualnie posiadasz numer w usługach Plus Mix, to przejścia do oferty Plus na Kartę nie dokonasz za pomocą kodu. Zmiana na ofertę Plus na Kartę i taryfę Ja+ Na Kartę, odbywa się przez wysłanie SMS-a o treści PNK na numer 2699.
Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/848e317 ... _Karte.pdf.
Kraju pisze:Na początku listopada zeszłego roku zmieniłem telefon i w salonie Plusa wymieniłem kartę SIM na micro SIM. Przez to nie mogę zalogować się do Plus online, bo po wpisaniu kodu PUK potrzebnego do zalogowania, wyskakuje komunikat o nieprawidłowych danych logowania.
Wpisujesz 4 ostatnie cyfry kodu PUK z nowej czy dotychczasowej karty?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kraju pisze:
Aktualnie czekam na zmianę taryfy, także bardzo dziękuję za pomoc.
Pamiętaj tylko o tym:
7. Jeżeli w okresie siedmiu dni, o których mowa w ust. 5 powyżej upłynie Okres ważności dla
usług wychodzących, o czym Abonent zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości SMS, rozwiązanie Dotychczasowej Umowy nie nastąpi. W takim przypadku Abonent będzie mógł skorzystać z Promocji dopiero po zasileniu konta i ponownym wysłaniu wiadomości SMS, o której mowa w ust. 4.
Kraju pisze:Co do logowania na stronie, to wpisywałem kod PUK z nowej karty, jak i starej i na żadnej nie chciało się zalogować.
Wpisujesz cały kod PUK czy jego 4 ostatnie cyfry?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kraju pisze:Na początku listopada zeszłego roku zmieniłem telefon i w salonie Plusa wymieniłem kartę SIM na micro SIM. Przez to nie mogę zalogować się do Plus online, bo po wpisaniu kodu PUK potrzebnego do zalogowania, wyskakuje komunikat o nieprawidłowych danych logowania.
Czyli przed wymian karty SIM, logowanie do aplikacji było możliwe. Proszę skontaktuj się z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt, w celu potwierdzenia zgodności kodu PUK umieszczonego na karcie SIM z kodem widniejącym w systemie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam, zakończyła mi się umowa w taryfie Mix6 i od dłuższego czasu nie przedłużałem jej. Z racji na brak atrakcyjnych ofert w mixie i słabe stawki chciałbym przejść do plusa na kartę. Czy niesie to za sobą jakieś konsekwencje, czy będę musiał zarejestrować ten numer czy dane z mixa będą przypisane do tej karty? Czy mogę przejść do Ja + na kartę lub do plush na kartę? Czy będę miał możliwość powrotu do jakiejś taryfy mix? Czy w taryfie Ja + na kartę mogę połączyć pakiety Rozmowy i SMS bez limitu w Plusie oraz Rok Ważności Konta? Dziękuję za odpowiedzi z góry, pozdrawiam.
Izythor pisze:Czy będę miał możliwość powrotu do jakiejś taryfy mix?
Tak, ale wiąże się to z konwersją i zawarciem nowej umowy.
Izythor pisze:Czy w taryfie Ja + na kartę mogę połączyć pakiety Rozmowy i SMS bez limitu w Plusie oraz Rok Ważności Konta?
Tak, Ja + Rozmowy i SMS-y bez limitu w sieci (za 10 zł), można aktywować z RWK. Rok Ważności Konta nie łączy się tylko z promocją Ja + Zawsze bez limitu w Plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
pozostało mi tylko 1 doładowanie w mixie. Co muszę zrobić, aby po jego wykorzystaniu przejść do taryfy na kartę? W jakim czasie od ostatniego doładowania mogę przejść do oferty na kartę?
Ostatnio zmieniony 20 sty 2017, o 10:45 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połącz wątki
Joanna_Plus pisze:Jeżeli aktualnie posiadasz numer w usługach Plus Mix, to przejścia do oferty Plus na Kartę nie dokonasz za pomocą kodu. Zmiana na ofertę Plus na Kartę i taryfę Ja+ Na Kartę, odbywa się przez wysłanie SMS-a o treści PNK na numer 2699.
Szczegóły w regulaminie: http://www.plus.pl/documents/16/848e317 ... _Karte.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
postąpiłem wedle zaleceń z posta powyższego. 12.02 wysłałem sms, dostałem odpowiedź, że w ciągu 7 dni zostanę przeniesiony na kartę. Ok niech będzie.
Dzisiaj mija 5 dzień a ja dostaje kolejnego smsa o treści:
Szanowny Kliencie mamy dla Ciebie wazna wiadomosc. Zadzwon pod numer 222127463 (oplata jak za zwykle polaczenie telefoniczne) z numeru, na ktory otrzymales tego SMS-a. Pozdrawiamy PLUS
To jest jakieś niedorzeczne. Codziennie dostaje takie smsy, jakiś gość do mnie wydzwania z tego numeru żebym przedłużył umowę. JA PO PROSTU CHCĘ PRZEJŚĆ NA KARTĘ I WYNIEŚĆ SIĘ DO INNEJ SIECI.
Czy jest możliwość zaniechania tych działań i po prostu przeniesienia mnie na kartę?