Błędne informacje odnośnie stanu konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Baton94g
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 16:29

Błędne informacje odnośnie stanu konta.

Post autor: Baton94g »

Witam Serdecznie..
Mam następujący dylemat..
Otóż, po wpisaniu kodu *110# wyświetla mi się stan konta "0,40zł".. Postanowiłem doładować konto kwotą 40zł i ku mojemu zdziwieniu, po otrzymaniu smsa zwrotnego, na koncie jest już 74.32zł..
Kiedyś znajomy wpisał mi kod na nielimitowane sms'y - coś takiego. I od tego momentu mam takie problemy z poprawnym sprawdzeniem stanu konta.. Cóż poradzić?

2. Sprawa II.
Otóż mój znajomy po wykorzystaniu wszystkich doładować w MIX PLUS, przeszedł na PLUS.. Co 3 miesiące doładowywuję telefon kwotą 50zł.. Po pewnym czasie uzbierała mi się spora ilość funduszy na koncie.. Z tego co słyszałem, jest jakaś możliwość - aby doładował telefon kwotą 10zł, wpisał kod i nie musiał doładowywać - kiedy kończy się okres ważności, by uniknąć blokady konta.. Można więcej informacji na ten temat?

Pozdrawiam..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Błędne informacje odnośnie stanu konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Baton94g,
Baton94g pisze:Mam następujący dylemat..
Otóż, po wpisaniu kodu *110# wyświetla mi się stan konta "0,40zł".. Postanowiłem doładować konto kwotą 40zł i ku mojemu zdziwieniu, po otrzymaniu smsa zwrotnego, na koncie jest już 74.32zł..
Kiedyś znajomy wpisał mi kod na nielimitowane sms'y - coś takiego. I od tego momentu mam takie problemy z poprawnym sprawdzeniem stanu konta.. Cóż poradzić?
Jaka kwota pojawia się pod kodem *100#? Korzystasz z transmisji danych na tym koncie?
Baton94g pisze:2. Sprawa II.
Otóż mój znajomy po wykorzystaniu wszystkich doładować w MIX PLUS, przeszedł na PLUS.. Co 3 miesiące doładowywuję telefon kwotą 50zł.. Po pewnym czasie uzbierała mi się spora ilość funduszy na koncie.. Z tego co słyszałem, jest jakaś możliwość - aby doładował telefon kwotą 10zł, wpisał kod i nie musiał doładowywać - kiedy kończy się okres ważności, by uniknąć blokady konta.. Można więcej informacji na ten temat?
Jaka aktualnie taryfa jest na koncie numeru znajomego? Kod na sprawdzenie to *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Baton94g
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 16:29

Re: Błędne informacje odnośnie stanu konta.

Post autor: Baton94g »


Jaka kwota pojawia się pod kodem *100#? Korzystasz z transmisji danych na tym koncie?

Po wpisaniu kodu *100# - wyświetla się stan 36.34zł.. Aczkolwiek przykładowo, po zakończeniu rozmowy - przychodzi raport, że na koncie znajduje się 74.22zł.
Tak - Korzystam..

Jaka aktualnie taryfa jest na koncie numeru znajomego? Kod na sprawdzenie to *147#.

EASY.

Powiem tak szczerze - jestem troszeczkę zielony w tym wszystkim..
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Błędne informacje odnośnie stanu konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Baton94g,
Baton94g pisze:Po wpisaniu kodu *100# - wyświetla się stan 36.34zł.. Aczkolwiek przykładowo, po zakończeniu rozmowy - przychodzi raport, że na koncie znajduje się 74.22zł.
Tak - Korzystam..
Tę kwestię poruszaliśmy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524.
Baton94g pisze:EASY.

Powiem tak szczerze - jestem troszeczkę zielony w tym wszystkim..
W taryfie Easy, nie ma takiej usługi jak rok ważności konta. A nie rozważaliście przejścia do naszej najnowszej taryfy Plus na Kartę bez limitu? Można tam dodać taką usługę za odpłatnością 10 zł.

Ważne: przy ewentualnej zmianie, nie będzie możliwości powrotu do aktualnie posiadanego planu cenowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ