Smartfon nienaprawialny

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

Dzień Dobry.
Kilka dni temu zadzwoniła do mnie Pani i powiedziała, że mój telefon jest nienaprawialny i albo Prestigio wyśle telefon, albo będę miał do wyboru telefon w salonie.

I tutaj mam pytanie:
Ile będę czekać na informacje, aby przyjść do salonu by odebrać lub wybrać smartfon?


I drugie pytanie: czy Prestigio wysyła nowe telefony, czy będzie wybór w Plusie?

Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, o 17:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj TheBlackJJoker,
TheBlackJJoker pisze:I tutaj mam pytanie:
Ile będę czekać na informacje, aby przyjść do salonu by odebrać lub wybrać smartfon?
Trwa to zazwyczaj kilka dni. Serwis musi przekazać sprzęt wraz z ekspertyzą.
TheBlackJJoker pisze:I drugie pytanie: czy Prestigio wysyła nowe telefony, czy będzie wybór w Plusie?
Decyzję w tym zakresie podejmuje już serwis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

Ja już czekam ok. tydzień.
Telefon już siedzi w Plusie miesiąc i jeden dzień.
Gdy oddawałem dostałem informację, że potrwa to max. miesiąc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Joanna_Plus »

TheBlackJJoker,

sprawdzałeś status naprawy na stronie: http://www.fixit.pl/?zasady-reklamacji-prestigio,35?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

Nie mam loginu i hasła, aby zalogować się do systemu RMA.
Piotrek-FIXIT
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 2014, o 16:03

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Piotrek-FIXIT »

TheBlackJJoker pisze:Ja już czekam ok. tydzień.
Telefon już siedzi w Plusie miesiąc i jeden dzień.
Gdy oddawałem dostałem informację, że potrwa to max. miesiąc.
Różne przypadki chadzają po ziemi :), ale aktualnie średni czas przebywania reklamowanych urządzeń w serwisie wynosi mniej więcej 3 dni robocze od momentu ich odbioru od kuriera, choć mogą zdarzyć się sporadyczne odstępstwa od tego terminu (konieczność dodatkowych testów, konsultacja przypadku z działem technicznym producenta, oczekiwanie na dostawę podzespołu, konieczność dodatkowej konsultacja ze Zleceniodawcą naprawy) - cytowany przez Ciebie "miesiąc" zawiera spory margines bezpieczeństwa, przynajmniej w kwestii samej naprawy, bo jeśli z jakichkolwiek względów serwis nie na możliwości zamknięcia reklamacji w czasie kilku dni to po prostu wystawia dokument uprawniający do wymiany sprzętu: po to, aby właściciel nie był pozbawiony urządzenia przez dłuższy okres czasu (jak to niektórzy mawiają: "bez telefonu jak bez ręki" :) ).

Jeśli jednak na swoje urządzenie rzeczywiście czekasz już ponad miesiąc to mogę podejrzewać, że mógł nastąpić jakiś problem z dostępnością nowych urządzeń na wymianę lub inna nietypowa sytuacja.

Jeśli nie rejestrowałeś naprawy bezpośrednio to niestety nie sprawdzisz statusu reklamacji w naszym serwisie internetowym. Podaj mi numer seryjny urządzenia - albo tutaj w wątku, albo poprzez wiadomość prywatną. Sprawdzę jak wygląda temat od strony serwisowej, w miarę możliwości postaram się też skontaktować ze Zleceniodawcą i wyjaśnić przyczyny powstałego opóźnienia.
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

Piotrek-FIXIT

Dostałem już informację dobry tydzień temu, że telefon jest nienaprawialny.
Co do numeru seryjnego to wolę uważać :P Nie widzę, aby Pan był w jakiejś oficjalnej grupie. Plus tylko 2 posty.
Wolę nie podawać byle komu :P
Piotrek-FIXIT
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 2014, o 16:03

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Piotrek-FIXIT »

TheBlackJJoker pisze:Piotrek-FIXIT

Dostałem już informację dobry tydzień temu, że telefon jest nienaprawialny.
Co do numeru seryjnego to wolę uważać :P Nie widzę, aby Pan był w jakiejś oficjalnej grupie. Plus tylko 2 posty.
Wolę nie podawać byle komu :P
Przezorny zawsze ubezpieczony :) - to się chwali. Z tym "Panem" to też myślę, że możemy trochę przystopować i przejść na "Ty" - mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko. :)
Co do obaw o moje zamiary i uczciwość mojej skromnej osoby to proponuję Ci zatem rozwiązanie pośrednie: powołaj się na niniejszą "korespondencję" w wiadomości mailowej wysłanej do autoryzowanego serwisu Prestigio - adres prestigio@fixit.pl .
W oparciu o Twoją wiadomość przekieruję sprawę do właściwej osoby lub zajmę się nią osobiście - tylko pamiętaj, że bez numeru seryjnego nie będziemy w stanie zlokalizować właściwej reklamacji.

Mam nadzieję, że powyższa propozycja brzmi uczciwie i rozwiewa wszelkie obawy.

Pozdrawiam,
Piotrek.
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

^^ Może wysłać na email? :P To przeczytasz :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Joanna_Plus »

TheBlackJJoker,
Piotrek-FIXIT pisze: prestigio@fixit.pl
Potwierdzam autentyczność tego adresu e-mail ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotrek-FIXIT
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 2014, o 16:03

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Piotrek-FIXIT »

Nie do końca zrozumiałem.
Ale podsumowując w kilku słowach: rozumiem Twoje obawy związane z wysyłaniem numeru seryjnego poprzez forum.
Oferuję swoją pomoc, ale bez numeru seryjnego niewiele będę w stanie zrobić - więc jeśli chciałbyś skorzystać z mojej propozycji to zapraszam do kontaktu poprzez oficjalny kanał serwisowy, czyli adres e-mail autoryzowanego serwisu Prestigio (podałem wyżej). Tu chyba nie ma obaw co do uczciwości naszego serwisu, a na podstawie numeru seryjnego będziemy w stanie sprawdzić jak wygląda kwestia Twojej reklamacji i skontaktować się ze zleceniodawcą (zapewne salon Plus) z prośbą o pomoc i określenie terminu zakończenia sprawy.
No chyba, że nie jesteś zainteresowany to oczywiście nie nalegam :)
Joanna_Plus pisze:TheBlackJJoker,
Piotrek-FIXIT pisze: prestigio@fixit.pl
Potwierdzam autentyczność tego adresu e-mail ;-).
Dziękuję Pani Joanno. :)

Pozdrawiam,
Piotrek
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

Piotrek-FIXIT wysłałem przecie prywatną wiadomość :P

Edycja:

Ciągle pisze "Do wysłania" więc wklejam tu :)


IMEI: ********************* (wiadomość wysłana)
Czekam na informacje. Masz może gg? Szybsza komunikacja :)

Edit: Jak dałoby jeszcze radę to wolałbym abym miał wybór w Plusie, niż dostać telefon z serwisu (inny).

Edycja:

Temat CLOSE.

Właśnie jakaś Pani zadzwoniła i poinformowała, że telefon jest do odbioru.
Niestety prestigio. Ale inny model :)

Dziękuję wam za pomoc.
Pozdrawiam.
Zbigniew.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2014, o 17:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Piotrek-FIXIT
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 lip 2014, o 16:03

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Piotrek-FIXIT »

Widzę, że jednocześnie pisaliśmy posty zatem usuwam poprzednią treść :).
Co do wymiany urządzenia to cieszę się, że sprawa się wyjaśniła - przyznaję się jednak uczciwie, że to nie moja zasługa.

PS. Życzę satysfakcji z nowego urządzenia, osobiście też mam Prestigio tylko inny model niż w Twoim profilu i bardzo sobie chwalę - mam nadzieję, że również przekonasz się do tej marki.

Pozdrawiam serdecznie,
Piotrek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: Joanna_Plus »

TheBlackJJoker,

dziękujemy za informację. Cieszę się bardzo, że sprawę udało się doprowadzić do szczęśliwego finału :-).

Piotrek-FIXIT,

dziękuję za zaoferowaną pomoc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TheBlackJJoker
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 15:52

Re: Smartfon nienaprawialny

Post autor: TheBlackJJoker »

Piotrek-FIXIT, niestety mój model zapewne jest od nowości nienaprawialny.
1 włączenie w sklepie i od razu lagi :/.
Szkoda, że nie dali mi wyboru w plusie :(

Pozdrawiam.
Zbigniew.
ODPOWIEDZ