Awaryjny Samsung Galaxy Mini 2

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MARITA
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 wrz 2014, o 11:52

Awaryjny Samsung Galaxy Mini 2

Post autor: MARITA »

Witam,
prawie dwa lata temu wzięłam w Mixie Samsung Galaxy Mini 2, który non stop się psuje. Był 2 lub 3 x w naprawie. Nie wiem jak to naprawiają, że problemy są wciąż te same, a nawet się pogarsza.
Telefon jest szanowany nigdy nie upadł nie był zamoczony etc. Zwykle do jego problemow zalicza się:
- gubienie zasięgu
- połączenia tylko alarmowe
- informacja, że karta SIM została wyjęta
- zacinanie się telefonu, klawiatury
- dotyk nie zawsze działa
- po zakończeniu rozmowy mam czarny ekran więc nawet rozłączyć się nie mogę tylko muszę baterię wyciągnąć.
Czy jest możliwość zmiany telefonu (jestem w stanie zapłacić jakieś groszowe sprawy typu 50 zł jak w przypadku tego modelu gdy podpisywałam umowę)?
Został mi jeszcze rok, a to dużo za dużo by żyć z takim wiecznie psującym się telefonem,.
Mam ostatnie 2 tygodnie gwarancji, więc może dałoby się coś zrobić?
A może ktoś był w podobnej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, o 18:31 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Awaryjny Samsung Galaxy Mini 2

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj MARITA,
MARITA pisze:Czy jest możliwość zmiany telefonu (jestem w stanie zapłacić jakieś groszowe sprawy typu 50 zł jak w przypadku tego modelu gdy podpisywałam umowę)?
Takie czynności dokonywane są w przypadku przedłużenia umowy. Aktualnie umowę przedłużyć można gdy pozostanie 7 zasileń do końca dotychczasowej umowy.
MARITA pisze:Mam ostatnie 2 tygodnie gwarancji, więc może dałoby się coś zrobić?
Proponowałabym ponowne skierowanie telefonu do serwisu. Jeżeli to uczynisz, odezwij się do mnie przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ