Witam,
prawie dwa lata temu wzięłam w Mixie Samsung Galaxy Mini 2, który non stop się psuje. Był 2 lub 3 x w naprawie. Nie wiem jak to naprawiają, że problemy są wciąż te same, a nawet się pogarsza.
Telefon jest szanowany nigdy nie upadł nie był zamoczony etc. Zwykle do jego problemow zalicza się:
- gubienie zasięgu
- połączenia tylko alarmowe
- informacja, że karta SIM została wyjęta
- zacinanie się telefonu, klawiatury
- dotyk nie zawsze działa
- po zakończeniu rozmowy mam czarny ekran więc nawet rozłączyć się nie mogę tylko muszę baterię wyciągnąć.
Czy jest możliwość zmiany telefonu (jestem w stanie zapłacić jakieś groszowe sprawy typu 50 zł jak w przypadku tego modelu gdy podpisywałam umowę)?
Został mi jeszcze rok, a to dużo za dużo by żyć z takim wiecznie psującym się telefonem,.
Mam ostatnie 2 tygodnie gwarancji, więc może dałoby się coś zrobić?
A może ktoś był w podobnej sytuacji?
Awaryjny Samsung Galaxy Mini 2
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 wrz 2014, o 11:52
Awaryjny Samsung Galaxy Mini 2
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2014, o 18:31 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Awaryjny Samsung Galaxy Mini 2
Witaj MARITA,
Takie czynności dokonywane są w przypadku przedłużenia umowy. Aktualnie umowę przedłużyć można gdy pozostanie 7 zasileń do końca dotychczasowej umowy.MARITA pisze:Czy jest możliwość zmiany telefonu (jestem w stanie zapłacić jakieś groszowe sprawy typu 50 zł jak w przypadku tego modelu gdy podpisywałam umowę)?
Proponowałabym ponowne skierowanie telefonu do serwisu. Jeżeli to uczynisz, odezwij się do mnie przez ten formularz.MARITA pisze:Mam ostatnie 2 tygodnie gwarancji, więc może dałoby się coś zrobić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ