Witam, mam pewien problem. Przedłużałam umowę w sklepie internetowym, wszystko fajnie, dostalam maile, status zamowienia na stronie: zrealizowane. Za chwile sms, z numerem listu przewozowego, ale kilka godzin później 3 sms pod rząd, z tym samym numerem listu przewozowego i za chwilę sms, że moje zamówienie jest w trakcie realizacji. Numer mojego zamówienia: 20140928367821. Spojrzałam przed chwilą na stronę i znów jest w trakcie realizacji, chociaż rano było zrealizowane, więc nie wiem, czy to błąd ze strony Plusa i jestem panikarą, czy coś jest nie tak?
Proszę o pomoc.
Problem ze sklepem internetowym
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 19:45
Problem ze sklepem internetowym
Ostatnio zmieniony 1 paź 2014, o 16:42 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem ze sklepem internetowym
Witaj patiszon,
z tego co wiem, to sprawa jest już szczęśliwie zakończona .
z tego co wiem, to sprawa jest już szczęśliwie zakończona .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ